| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] xs4all. opdoeken telefoonlijn
xs4all. opdoeken telefoonlijn
ik ben al vanaf mei 2008 bezig om mijn internet en telefoon terug te krijgen welke is afgesloten en afgebroken door xs4all. ik heb haast alle medewerkers gesproken van sales tot helpdesk en steeds andere verhalen en kost soms uren voor dat je een medewerker spreekt, dan van kastje naar de muur.
uiteindelijk mijn telefoonlijn (voor adsl) opgedoekt wat ontkent is geworden mijn emails worden niet of nauwelijks beantwoord beroepen zich op algemene voorwaarden. binnen xs4all is er geen persoon die de koe bij de horens kan pakken en het oplost. brief aan directie geschreven ook geen reactie mogen ontvangen, xs4all is echt troep geworden de laatste jaren.
echt kan niks anders schrijven helaas
geen VOIP en internat vanaf landelijke storing. Om het probleen op te lossen nieuwe aanvraag gedaan op 04.07.08 zou 11/7 weer in orde zijn tot op vandaag niet gelukt 14 nov 08
uiteindelijk mijn telefoonlijn (voor adsl) opgedoekt wat ontkent is geworden mijn emails worden niet of nauwelijks beantwoord beroepen zich op algemene voorwaarden. binnen xs4all is er geen persoon die de koe bij de horens kan pakken en het oplost. brief aan directie geschreven ook geen reactie mogen ontvangen, xs4all is echt troep geworden de laatste jaren.
echt kan niks anders schrijven helaas
Re: xs4all. opdoeken telefoonlijn
Misschien wordt het tijd om uw aanvraag voor telefonie via deze provider te annuleren op grond van het feit dat men er niet in geslaagd is om binnen 30 dagen een werkende telefoonlijn te realiseren.
Vervolgens weer terug naar analoge lijn via KPN?
Vervolgens weer terug naar analoge lijn via KPN?
Re: xs4all. opdoeken telefoonlijn
die aanvraag loopt al maar geven de nummers niet vrij XS4all betrof ISDN