LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] XS4all

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

XS4all

Ongelezen bericht door FerryG »

XS4all heeft zich van april 2001 tot maart 2002 kunnen verheugen in mijn klandizie, maar niet tot mijn tevredenheid.

Ik had de gewoonte, mijn mail te lezen via mijn browser (want ik hou niet van Outlook en ik kende toen Eudora nog niet). Maar als ik op mijn webmail inlogde, gebeurde het heel vaak dat ik al na een paar seconden (dus nog voordat ik een mail kon lezen) te zien kreeg dat ik automatisch was uitgelogd, want dat gebeurt namelijk na een uur. Na een uur? Wat voor klok hadden ze bij XS4all???
Meer dan eens heb ik daarover geklaagd, maar XS4all beweerde glashard dat hun webmail in orde was, en na de zoveelste klacht zeiden ze zelfs dat ze mij niet meer zouden helpen omdat ik teveel eisen stelde.
Uiteraard heb ik mijn abonnement toen niet meer verlengd.

Wat er nog meer fout is bij XS4all, zie je op deze screenshot:
http://img221.imageshack.us/img221/6172 ... allpl8.gif

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: XS4all

Ongelezen bericht door gravedigger »

En waarpm kom je daar 5 1/2 jaar later mee aanze*ken :?:

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: XS4all

Ongelezen bericht door FerryG »

Omdat ik toen nog niet van het bestaan van dit forum wist. Logisch toch?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: XS4all

Ongelezen bericht door gravedigger »

Nou nee. Wie zegt jou dat de situatie tegenwoordig nog zo is? Je hebt geen XS4all meer.

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: XS4all

Ongelezen bericht door FerryG »

Omdat XS4all absoluut niet van plan was om er iets aan te doen. In plaats daarvan pesten ze alle klanten weg die het wagen er iets van te zeggen. Volgens alle regels der logica mogen we dus aannamen dat het nog steeds zo is.

Eigenlijk hoop ik dat XS4all zelf hier op dit forum antwoordt en verantwoording aflegt.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: XS4all

Ongelezen bericht door kweenie »

Hallo, 2002... Dat is voor internetbedrijven een eeuwigheid geleden. In die tijd is de boel al zo vaak veranderd en verbeterd, dat er totaal geen informatieve waarde is aan zo'n bericht.

(Ook wel apart dat je geen outlook wou, maar wel internet explorer)

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: XS4all

Ongelezen bericht door Moppentappers »

volgens mij is de kans groot dat het toch echt aan jouw PC lag en niet aan de zooi van xs4all
maar dat zullen we nooit weten.

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: XS4all

Ongelezen bericht door FerryG »

@kweenie:

Dat ik geen Outlook wou maar wel Internet Exploder, klopt niet. Internet Exploder wou ik eigenlijk helemaal niet, maar het was nou eenmaal de enige browser die op die computer werkte. Mozilla werkte daar veel te traag op, want ik had toen nog Windows 98 op een veel tragere computer dan ik nu heb.

Maar dat het niet aan mijn computer lag maar aan XS4all, weet ik zeker dankzij het feit dat datzelfde euvel zich niet voordeed op andere emailproviders. Had de klok in mijn computer bijvoorbeeld fout gestaan, dan zou ik bij elke emailserver meteen weer uitgelogd worden wegens time-out. Maar dat gebeurde niet.

jan_b
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 jan 2007 22:08

Re: XS4all

Ongelezen bericht door jan_b »

Ooit wel eens gedacht aan spyware of een virus die op jou computer zit?
Even een theorietje:
Iemand heeft jou password en login gestolen via spyware. Hij/zij logt in en kan jou e-mail bekijken. Jij logt in op webmail n je wordt er uitgegooid. Ooit wel eens gedacht om een ander e-mail adres te nemen en dan de proef op de som te nemen voordat je XS4all keihard beschuldigd????

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: XS4all

Ongelezen bericht door FerryG »

Op de eerste dag dat ik op internet zit??? Man, laat je nakijken. Zo snel kunnen ze dat niet! Waarom kun je me niet gewoon gelijk geven, volgens de realiteit?
En wou je de inhoud van dat screenshot ook aan spyware toeschrijven? Ik dacht dat ik het bewijs wel had geleverd dat XS4all technisch niet in orde is.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: XS4all

Ongelezen bericht door kweenie »

Was, meerdan 5 jaar geleden...

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: XS4all

Ongelezen bericht door FerryG »

Is. Ze waren niet bereid om er iets aan te doen, dus bleef het euvel bestaan.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: XS4all

Ongelezen bericht door Moppentappers »

5 jaar geleden wouden ze er niets aan doen
en het kan best aan je PC liggen, of misschien dat je een router gebruikte
of bepaalde protocollen niet had (SSL uitgeschakeld ofzo)
je komt er nu gewoon echt veel te laat mee

Gesloten