LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] XS4all wat moet ik doen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
smeetsh

XS4all wat moet ik doen

Ongelezen bericht door smeetsh »

Hi allen,

Sinds donderdag heb ik niets dan ellende bij xs4all. De verbinding klapt er om de haverklap uit met een four : DLS synchronisation failed

Telefonisch is men niet bereikbaar, emails worden niet beantwoord, sterker nog niet eens een auto response.

Alles was goed tot dat ik overstapte naar xs4all only, sindsdien heb ik te maken gehad met extreem trage verbindingen en nu een verbinding die gewoon niet stabiel is.

Ik heb al zeer lang xs4all (10 jaar) en het was altijd goed, ik betaal liever iets meer dan een slechte verbinding, maar ja wat nu?

Ik ben overgeschakeld naar xs4all only en dat was het dan, ik zit er aan vast voor een jaar :( wat kan ik nu nog doen? Het lijkt wel of men doet of ik niet besta

Wat is een goed advies in deze?

Alvast bedankt
Hans Smeets

D1RK

Re: XS4all wat moet ik doen

Ongelezen bericht door D1RK »

1 probeer zowel Uw modem als PC elders of het goed werkt,
als dit goed is kunt U deze apparaten uitsluiten..
en vergeet de kabels niet, ik had ooit een RJ45 stekker met 8 draden die sluiting
veroorzaakte...

2 Als U een andere modem en pc leende die wel goed werkte op Uw verbinding ziet U of
de aansluiting of apparaat zou zijn.

3 Via buren mailen als niet lukt mag.

4 Stuur eventueel een brief waarin U het contract Ontbinden gaat als ze niet binnen een week een goed werkende aansluiting aanbieden...

Dus nooit opzeggen maar ontbinden want anders loopt de betaal verplichting door!
U mag bij Wanprestatie dus Ontbinden overeenkomst na redelijke termijn!
Zorg dat zij hiervoor een week hebben dus houd rekening met hun tijd voor verwerken...
ik zou dus 10 dagen nemen!

Als je Ontbind omdat zij niet leveren is de kans op vrijgave KPN lijn erg klein en zult U via Kabel TV verder moeten of tijdelijk via buren hun Wifi code vragen en lenen...
net als samen krant lezen aanbieden de helft te betalen...

Wim2007

Re: XS4all wat moet ik doen

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Wat is een goed advies in deze?
Ik ben overgeschakeld naar xs4all only en dat was het dan, ik zit er aan vast voor een jaar wat kan ik nu nog doen? Het lijkt wel of men doet of ik niet best
Wanneer u bent overgestapt naar XS4ALL Only, dan zit u er alleen een jaar aan vast wanneer dat daadwerkelijk op die manier zo is vastgelegd (en daarvoor waarschijnlijk een Fritzbox cadeau heeft gehad). Heeft u alleen een verzoek gedaan om uw verbinding om te zetten naar Only, dan is de opzegtermijn gewoon een maand (want u bent al 10 jaar klant bij XS4aLL geweest en is aan de minimumcontractsduur van een jaar al voldaan).

Verder bent u bepaald niet de XS4ALL Only klant met problemen. Voor problemen (en soms oplossingen) zie bijvoorbeeld dit forum:
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1182908

Gesloten