LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yourhosting.nl, niet klantvriendelijk

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
olaf79

Re: Yourhosting.nl, niet klantvriendelijk

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ergo:
Na de initiële contractsduur van 1 of 2 jaar, gaat het contract als er niet is opgezegd automatisch (=stilzwijgend) over in een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 30 dagen.

Oftewel een contract stilzwijgend verlengt maar niet voor dezelfde periode als het initiële contract.

Ergo:
TS kan nog steeds opzeggen en heeft dan recht op 11/12 van het betaalde jaarbedrag.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik werk zelf ook met klanten
Ik kan er overheen lezen, (overkomt mij wel vaker) maar volgens mij heeft TS nog steeds niet aangegeven of hij dit contract als particulier of als bedrijf is aangegaan.

ReVi

Ongelezen bericht door ReVi »

Ik heb de domeinnamen niet zelf geregistreerd. Ik heb deze van iemand overgenomen die deze bij Yourhosting.nl geregistreerd had. Ik gebruik zelf een andere host voor mijn websites dus daarom ook een verhuizing en opzegging gedaan. Ik handel hierbij vanuit een bedrijf.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik handel hierbij vanuit een bedrijf.
Dan ben ik bang dat Olaf en Alfa wat van hun epistels moeten herzien.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

bprosman schreef:
Dat klopt. Ik ga ervan uit dat als iemand op een consumenten site zit, hij ook over consumenten zaken moppert.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

bprosman schreef:
Ja, dat wordt gewoon betalen tot het einde van het jaar. Kunnen nog incassokosten bovenop komen ook.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

olaf79 schreef:Na de initiële contractsduur van 1 of 2 jaar, gaat het contract als er niet is opgezegd automatisch (=stilzwijgend) over in een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 30 dagen.
Onjuist. Een overeenkomst voor bepaalde duur wordt niet automatisch voortgezet als overeenkomst voor onbepaalde duur.
olaf79 schreef:Oftewel een contract stilzwijgend verlengt maar niet voor dezelfde periode als het initiële contract.
Onjuist. Stilzwijgende verlenging veranderd de aard van de overeenkomst niet, dus deze blijft van bepaalde duur.
olaf79 schreef:TS kan nog steeds opzeggen en heeft dan recht op 11/12 van het betaalde jaarbedrag.
Onjuist. Een overeenkomst die van rechtswege (lees: automatisch) is beëindigd hoeft niet te worden opgezegd.

RV-naam

Ongelezen bericht door RV-naam »

Een officiële klacht indienen bij de Autoriteit Consument & Markt, want Yourhosting houdt zich niet aan de Wet Van Dam. Na een jaar geldt een opzegtermijn van een maand en de manier waarop zij steeds verlengen met een jaar mag wettelijk niet.

Gesloten