LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zappen & Surfen KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
MissFrodo
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 dec 2006 14:16

Zappen & Surfen KPN

Ongelezen bericht door MissFrodo »

Hallo,

Met verbazing, blijkbaar ben ik absoluut niet de enige met problemen met KPN, lees ik hier de meldingen van iedereen. Tot nu toe heb ik niemand kunnen vinden die een probleem heeft wat lijkt op de mijne. Dit is de email die ik aan Radar gestuurd heb:

Eind september ging ik in op het aanbod via Ikea Family, Zappen en Surfen voor 29.90 per maand en de eerste 3 maanden gratis.
Ik heb mij via internet aangemeld en kreeg op het scherm dit tip om er meteen een Smartcard bij te bestellen voor digitale tv.

Vrij snel kreeg ik het Zappen pakket binnen en bleek dat ik de Smartcard helemaal niet los had moeten bestellen, deze zat namelijk ook al bij het pakket. Ik heb hierover gebeld en ik mocht de card terugsturen, de 12,95 die deze card gekost had zou teruggestort worden op mijn rekening. Dit is echter niet gebeurd.

Een paar dagen na het aansluiten van de decorder kreeg ik een brief met de gegevens van mijn aanmelding. Ik zou alleen digitale tv afnemen en dus 13,95 per maand betalen. Ik heb gebeld en toen bleek dat dit fout in het systeem was gezet, het zou meteen verandert worden in Zappen en Surfen. De volgende dag had ik geen tv meer en kon ik weer gaan bellen. U bent afgesloten, was dat niet de bedoeling? Nee, ik moest omgezet worden naar een Zappen en Surfen abonnement. O dat moet dan opnieuw aangemeld worden en dat duurt een paar dagen. Tot die tijd zorg ik dat u een tijdelijke tv verbinding heeft, dan kunt u in ieder geval kijken.
Aangezien ik 2 weken later nog geen bevestiging had gekregen ben ik weer gaan bellen. Ik moest opnieuw aangemeld en ingevoerd worden, dus 30 minuten aan de telefoon om alle gegevens weer door te geven.
Uiteindelijk is nu de bevestiging nog steeds niet binnen.

Eind oktober kreeg ik het ADSL pakket eindelijk binnen, meteen aangesloten, prima.
Na een aantal dagen een bevestiging, ik zou Direkt ADSL go hebben voor 30,95 per maand.
Ik weer bellen, maar ik kwam er niet tussen, dus een email gestuurd.
Hierop kwam als reaktie dat de klacht was doorgestuurd naar de klantenservice en die zouden binnen enkele dagen kontakt met mij opnemen. Ook dit gebeurde niet.

Half november kreeg ik een email met de rekeningspecificatie, na aftrek van de aktiekorting moest ik 20,63 voor mijn adsl go aansluiting betalen. Dit bedrag is automatisch afgeschreven.

Hierna heb ik doverse keren gebeld, maar kwam ik er niet tussen en emails verstuurd. Deze emails worden of niet beantwoord of ik krijg te horen dat er binnen enkel dagen kontakt met mij wordt opgenomen, wat dus tot op heden niet is gebeurd.

Dit gerommel is niet het enige wat fout gaat.
Hieronder een korte lijst van alle dingen waar ik nog op wacht:

* Bevestiging van Zappen en Surfen abonnement
* Terugbetaling van 12,95 vanwege teruggestuurde smartcard
* Terugbetaling van de borg van 74,95 zoals vermeld in de aktievoorwaarden.
* Betaling van 50 euro volgens de aktoevoorwaarden wegens het afnemen van 2 diensten bij KPN.
* 20,63 die ten onrechte van mijn rekening is geschreven.
* 89,70 vanwege de eerste 3 maanden gratis, zolas vermeld in de aktievoorwaarden.
* de kosten voor de telefoontjes die ik gepleegt heb tot nu toe, dat zal ook intussen boven de 50 euro zitten.

Weten jullie raad? Ik weet op dit moment echt niet meer wat ik hieraan moet doen maar wil heel graag mijn geld terug want dit kan ik helemaal niet zolang missen

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Zappen & Surfen KPN

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Hallo!

Uw verhaal is een beetje telang om het te snappen maar wat ik er uit begrijp is dat het niet naar uw wens is en niet conform de overeenkomst.
Ik heb niet zoveel tijd om uw geheele verhaal te lezen en dat is jammer.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Zappen & Surfen KPN

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Wat ik in ieder geval zou doen is het abonnement bij eerst volgende vervaldatum opzeggen.

Gesloten