zeer slechter ervaringen de laatste tijd met XS4ALL
ik nu al 36uur geen telefoon meer en men reageerd niet op emails en ook niet op faxen.
Ondanks de toezegging dat men mij gisteren 23november om 19.15uur zou terug bellen
dit niet meer de Beste Provider van Nederland ook de openings tijden
we leven in een 24uurs economie en kennen dus ook geen zater-zondag werktijden.
bedenk alvorens u overstapt naar XS4all dat wanneer de telefoon uitvalt u niet meer bereikbaar bent, de helpdesk heb ik gistéren 2 X maalgebeld metmijn handy 2 30minuten nu daar gaat je goedkope ADSL telefoon.
wie heeft nog meer slwechte ervaringen???
limbo45
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zeer slechter ervaringen de laatste tijd met XS4ALL
Re: zeer slechter ervaringen de laatste tijd met XS4ALL
Er zijn wel heel veel providers die slechte ervaringen met limbo's hebben........
Re: zeer slechter ervaringen de laatste tijd met XS4ALL
jaywalker
waar slaat dit nu op, te veel walker??
waar slaat dit nu op, te veel walker??
Re: zeer slechter ervaringen de laatste tijd met XS4ALL
"Het is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag dat de Maas heel Limburg vult, dat de Maas heel Limburg vult......"
Inderdaad de Johnnie Walker smaakt prima
Inderdaad de Johnnie Walker smaakt prima
Re: zeer slechter ervaringen de laatste tijd met XS4ALL
Jaywalker heeft bijdehandjes gegeten... op /ignore mode zetten dus.