LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zekerprijs.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
JeroenA
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2006 15:11

zekerprijs.nl

Ongelezen bericht door JeroenA »

Werd net gebeld door "zekerprijs.nl" dat ik in de finaleronde zat voor een laptop, auto en telefoon. Vervolgens kwam er een onwijs vaag verhaal over automatisch meespelen met een aansluitend spel waarin ik dan een maand gratis kon meespelen, daarna 12 euro ofzo... Rook in elk geval vet naar oplichting. Mensen hier al ervaring mee? Zou erg oppassen in elk geval...

Groet, J

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: zekerprijs.nl

Ongelezen bericht door Wubo »

Ken deze actie niet maar zou er niet voor gaan.

maarehh. wat voor auto was het? :D

Margje Febers
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2008 15:30

Re: zekerprijs.nl

Ongelezen bericht door Margje Febers »

Hoi, toen ze mij belde heb ik ook meegedaan want ik kreeg een opzeggarantie als ik niet meer mee wil doen. Ik heb meteen na de actietijd opgezegd via de telefoon en daarna kreeg ik van die maanden dat ik meedeed toch nog een Playstation. Toen belde ik om weer opnieuw mee te doen en toen kon ik niet meer meedoen omdat zij in hun systeem maar een beperkt aantal deelnemers toelaten i.v.m. de winstkans. En nu moet ik wachten totdat ik weer mag meedraaien. Ik wacht al een maand en sta nog steeds op de lijst en ze bellen mij nog niet. :(

vdmaagdenberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2006 08:24

Re: zekerprijs.nl

Ongelezen bericht door vdmaagdenberg »

Mij hebben ze ook een paar weken geleden opgebeld.
Ik doe eigenlijk nooit zoiets maar had best een redelijk goed gevoel bij dit gesprek.
Onder het motto, als je nergens aan mee doet kun je ook niets winnen heb ik 'ja' gezegd. Het gesprek werd ook gedeeltelijk opgenomen zodat ik altijd recht van spreken had wat het doorgeven van mijn gegevens betreft. Op dat opgenomen bericht staan dus al mijn persoonlijke gegevens door mijzelf ingesproken.
Ik ben na het ophangen van de telefoon echter wel wat terughoudender geworden, zeker toen ik naging wie de domeinnaam www.zekerprijs.nl op naam had staan.

Registrant:
GOL001548-MAXNT
Golfers Service Company B.V. in oprichting
Bleekweg 67
5611EZ Eindhoven
Netherlands

Ik heb inmiddels de brief gekregen met de bevestiging van mijn inschrijving. Hier is nergens een k.v.k.nr te vinden wat volgens mij wel verplicht is voor een bedrijf om te vermelden op alle uitgaande post.
Wat dan weer wel positief is is het feit dat ik op een forum terecht ben gekomen van mensen die meedoen aan zekerprijs.nl en die hebben al diverse prijzen gewonnen. http://zekerprijsnl.com/
Ik weet het allemaal even niet zo goed maar ben heel benieuwd naar ervaringen van anderen.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: zekerprijs.nl

Ongelezen bericht door D1RK »

Weet U wie de gelukkige winnaars waren?

Soms zijn het namen die bij de gemeente waar zij zouden moeten wonen onbekend zijn.
Of een grote niet te controleren stad.
Geloof niet zomaar dit soort nieuwe bedrijven.

Ik zou niets betalen want alleen zij zijn winnaar als U wel betaalde!

meester bakkebaard
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 nov 2008 13:44

Re: zekerprijs.nl

Ongelezen bericht door meester bakkebaard »

de beheerder van die website zit misschien gewoon zelf onder verschillende namen berichtjes te typen over prijzen die hij gewonnen heeft. makkelijk zat.

MelvinVermeer
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2009 15:47

Re: zekerprijs.nl

Ongelezen bericht door MelvinVermeer »

Zojuist ben ik ook gebeld door dit bedrijf.
Ik vind echt dat dit uit gezocht moet worden. Deze instelling KAN niet kloppen.

Van de website www.zekerprijs.nl schreef:Nadat u zich heeft aangemeld, ontvangt u binnen enkele dagen een welkomstbrief van ZekerPrijs waarin we uw aanmelding bevestigen.

In deze brief worden de spelregels nog eens haarfijn uitgelegd en vindt u bijgesloten onze algemene voorwaarden.

Zeker prijs schrijft u in voor honderden zorgvuldig geselecteerde wedstrijden.
Voor € 24,95 melden wij u aan voor 500 prijsvragen.
Dit bedrag is inclusief het verzenden van e-mails en internetinschrijvingen.
Deze worden de eerste maal vóór het begin van de maand van uw rekening afgeschreven.
Daarna wordt het abonnementsgeld periodiek van uw rekening afgeboekt, zolang uw ZekerPrijs account actief is. U hoeft dus verder niets te doen of te betalen. U hoeft alleen het moment af te wachten dat u in de prijzen valt!
Radar, kijk alsjeblieft wat hier precies gaande is. Voordat er honderden mensen opgelicht worden.
Bovendien geloof ik dat dat dit bedrijf zich niet houdt aan de Wet Bescherming persoonsgegevens.

monique 41
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 22:17

Re: zekerprijs.nl

Ongelezen bericht door monique 41 »

:evil: Ik ben dus niet gebeld maar ZEKERPRIJS heeft gewoon van mijn rekening 24,95 afgeschreven :twisted:
Hoe brutaal kun je zijn....dus mensen LET OP JE BANK REKENING

Groetjes Monique

Diemux
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2009 13:27

Re: zekerprijs.nl

Ongelezen bericht door Diemux »

Dat lijkt me nou ook wel weer stug, als dat mogenlijk was dan zou iedereens bankrekening leeg zijn ;)

woeter1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2009 16:14

Re: zekerprijs.nl

Ongelezen bericht door woeter1980 »

Ben half december gebeld door een mevrouw van zekerprijs, ze vertelde na mijn goedkeuring dat er 2 keer 24,95 werd afgeschreven en dat het gesprek werd opgenomen. Nu zag ik net dat er nog 2 keer 24,95 was afgeschreven van mijn rekening. Ik heb zekerprijs gebeld en zei dat ik boos was en het opgenomen telefoongesprek wilde terugluisteren. Deze opname hadden ze niet meer en ik krijg 2 keer 24,95 teruggestort. Dit ging erg gemakkelijk.

Gesloten