LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo @Home Casema Multikabel slechte ervaring, waardeloos

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hschoon
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2009 08:57

Ziggo @Home Casema Multikabel slechte ervaring, waardeloos

Ongelezen bericht door hschoon »

Even voor de zoekmachines:
Ziggo slechte ervaring, onbeschoft, waardeloos, slechte service, geen service, niet behulpzaam, monteur komt niet opdagen.



@webcare team, durf eens te reageren en dit vandaag op te lossen.

Donderdag 2 juli stroomstoring in Den Bosch: modem kapot.

Ziggo: Maandag 6 juli tussen 1 en half 6 komt er een monteur
Ik bel 6 juli om 17:25 : Ziggo (medewerker 1): 'de monteur komt nog, zeker voor 6 uur, hij is nog aan 't werk'

Ik bel om 18:00: Ziggo (medewerker 2): 'de monteur komt niet meer, maar donderdag 9 juli is nog een gaatje'
Ik: 'Afspraak staat voor vandaag, dat is dus vandaag, en anders morgenochtend als eerste. Gewoon netjes je werk afmaken.'
Ziggo: 'Gooit de telefoon er op'


Ik bel om 20:05: Ziggo (medewerker 3): 'de monteur kan nog komen hoor'
Ik: '? Net kwam hij niet meer ?'
Ziggo: 'jawel hoor als hij z'n werk niet af heeft werkt hij gewoon wat langer door'

Ik bel om 21:00: Ziggo (medewerker 4): 'de monteur heeft u gebeld en u heeft gezegd dat de storing is opgelost'
Ik: ? Heb niemand aan de lijn gehad, en nog geen internet, dus dat klopt niet.
Ziggo: 'Jawel hoor hij heeft 06 .... gebeld en die gaven aan dat alles werkte.'
Ik: 'Dat nummer is helemaal niet van mij'
Ziggo 'Oh, nou dan kan hij pas komen op donderdag 9 juli'
Ik: 'Morgen ochtend kan meneer komen, ik verwacht dat ik netjes in de rij sta om als eerste geholpen te worden'
Ziggo 'Nee, donderdag 9 juli'


Oplossing, stuur een monteur met een nieuwe modem, bel het nieuwe modemnummer door, en het werkt, 10 minuten werk, een tevreden klant.
Stuur het desnoods met de post, en de oude modem kan retour in diezelfde doos. Microsoft en Sony doen het al jaren zo met de spelcomputers. Dit werkt perfect.

Het is al 10-tallen malen geroepen hier:
Klant worden kan binnen een half uur: verhuizen of klachten verhelpen gaat nooit binnen een week, sterker nog, wat ik hier lees: maanden!
Als Ziggo @home Casema of multikabel je eenmaal binnen heeft dan interesseren ze zich niet meer voor je, gewoon geld betalen en verder niets.

Opmerking:
Bellen met een monteur kunnen ze dus wel.
Sommige medewerkers zijn te laf om hun naam te zeggen.
Adverteren in Google met :
www.Ziggo.nl/Klantenservice Voor al uw vragen of klachten over onze diensten. Wij helpen u graag!
Help dan ook!


Dus webcare team, ik stuur jullie een email en post hier hoe snel jullie dit oplossen.

hschoon
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2009 08:57

Re: Ziggo @Home Casema Multikabel slechte ervaring, waardeloos

Ongelezen bericht door hschoon »

update 10:50
Klacht verstuurd via [email protected], nog geen reactie
Klacht verstuurd via klachten formulier, bevestiging van ontvangst.

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo @Home Casema Multikabel slechte ervaring, waardeloos

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Geachte heer Hschoon,

Het spijt mij te moeten lezen dat u slechte ervaringen heeft met onze klantenservice, graag willen wij uw probleem oplossen indien dit nog niet het geval is. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam jelle

Gesloten