IK heb 2 maanden geleden een digitale ontvanger met smartcard gekocht van ziggo(dus origineel),formulier ingevuld en opgestuurd maar na 2 maanden valt de zender weg saat op E19 dus geen zenders meer,gebeld met ziggo 1,5 uur wachten ,eindelijk krijg ik te pakken,wat blijk volgen ziggo is mijn kaart door een ander al gebuik helemaal in den-bosch,en wat zeggen ze ,we moeten eerst jou kaart deactiveren en activeren voor jou,want de vorige eigenaar heeft afgezegt.
Dus zeg ik tegen hem hoe kan dat nou ik heb een nieuwe kaart en is al door een ander gebruikt,dat moet tocht niet kunnen.
En tot nu heb ik ze nog niet.
wat moet ik nu doen tros radar?????
bijvoorbaat dank met vriendelijke groet.
fh
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo digitale tv
Re: ziggo digitale tv
Waarschijnlijk is de kaart nieuw maar is het nummer eerder in gebruik geweest.
Het kan ook zijn dat Ziggo oude kaarten hergebruikt omdat dat goedkoper is als nieuwe maken. Het antwoord hierop moet van Ziggo komen. Misschien helpt het als u via de site hier een klacht over indient tot u antwoord op uw vraag ontvangen heeft.
Zou u dit antwoord hier willen plaatsen?
Het duurt gemiddeld 2 tot 3 weken voordat antwoord op klacht via site komt.
Het kan ook zijn dat Ziggo oude kaarten hergebruikt omdat dat goedkoper is als nieuwe maken. Het antwoord hierop moet van Ziggo komen. Misschien helpt het als u via de site hier een klacht over indient tot u antwoord op uw vraag ontvangen heeft.
Zou u dit antwoord hier willen plaatsen?
Het duurt gemiddeld 2 tot 3 weken voordat antwoord op klacht via site komt.