| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZIGGO INCASSO'S
ZIGGO INCASSO'S
Om spookafschrijvingen te voorkomen heb ik verleden jaar bij mijn bank de automatische afschrijving laten blokkeren en de betalingen zelf ter hand genomen middels het internetbankieren.
Mijn internetabonnement heb ik periodiek maandelijks ingesteld en het kwartaalabonnement TV doe ik handmatig.
Toch was er weer wat mis toen ik op de site naar 'mijn facturen' ging kijken.
Meteen gebeld, boven wonder meteen contact, en na wat soebatten kwam de aap uit de mouw; ik had een boete gekregen omdat men niet automatisch kon incasseren en de betaling dus te laat was terwijl het al wel bij Ziggo binnen was.
Gemakshalve had men dit binnen gekomen bedrag maar verrekend met het nog te betalen TV abonnement ! ! !
De medewerkster beweerde dat volgens het Ziggoreglement een automatische incasso verplicht is.
Ik heb haar toen gezegd dat ik het hier niet mee eens ben en mijn enige verplichting is dat ik op tijd betaal, dus voor de vervaldatum.
De boete zou verwijderd worden, was het antwoord.
Hebben meerdere Ziggoklanten een gelijke ervaring?
Aan alle Ziggoklanten het advies; blokkeer bij uw bank de incasso van Ziggo en neem de betaling zelf ter hand.
U laat toch niet iedereen op uw rekening shoppen ! !
Mijn internetabonnement heb ik periodiek maandelijks ingesteld en het kwartaalabonnement TV doe ik handmatig.
Toch was er weer wat mis toen ik op de site naar 'mijn facturen' ging kijken.
Meteen gebeld, boven wonder meteen contact, en na wat soebatten kwam de aap uit de mouw; ik had een boete gekregen omdat men niet automatisch kon incasseren en de betaling dus te laat was terwijl het al wel bij Ziggo binnen was.
Gemakshalve had men dit binnen gekomen bedrag maar verrekend met het nog te betalen TV abonnement ! ! !
De medewerkster beweerde dat volgens het Ziggoreglement een automatische incasso verplicht is.
Ik heb haar toen gezegd dat ik het hier niet mee eens ben en mijn enige verplichting is dat ik op tijd betaal, dus voor de vervaldatum.
De boete zou verwijderd worden, was het antwoord.
Hebben meerdere Ziggoklanten een gelijke ervaring?
Aan alle Ziggoklanten het advies; blokkeer bij uw bank de incasso van Ziggo en neem de betaling zelf ter hand.
U laat toch niet iedereen op uw rekening shoppen ! !
Re: ZIGGO INCASSO'S
Ik denk alleen klanten die net zo als jij de automatische incasso laten blokkeren en zelf maar een betalingswijze creëren. Je kan beter gebruik maken van de electronische nota's in telebankieren dan betaal je in het vervolg het juiste bedrag met de juiste factuurnummer hoef je ook niet te soebatten over de telefoon,en wordt de wachttijden voor mensen die echt een probleem hebben korter. Door alles maar gesplitst over te maken per maand/ kwartaal creëer je gewoon problemen.Hebben meerdere Ziggoklanten een gelijke ervaring?
gr Henk
@ Henk51
Door alles maar gesplitst over te maken per maand/kwartaal creëer je gewoon problemen ? ?
Kennelijk ben je geen Ziggoklant want anders had jij geweten dat het internetabonnement per maand betaald dient te worden en die voor TV per kwartaal.
Of jij gaat er van uit dat ik een All in One pakket heb maar dat is niet het geval.
Door alles maar gesplitst over te maken per maand/kwartaal creëer je gewoon problemen ? ?
Kennelijk ben je geen Ziggoklant want anders had jij geweten dat het internetabonnement per maand betaald dient te worden en die voor TV per kwartaal.
Of jij gaat er van uit dat ik een All in One pakket heb maar dat is niet het geval.
-
EagleOne2002
Ik heb zelf alles van Ziggo, en heb in verleden weleens onenigheid gehad, die zijn wel opgelost, al dan niet met hoop gedoe, en zelfs met vergoeding.
Mijn betalingen lopen via automatische incasso, en daar zitten weleens verschil in, Dit komt echter door gebruik van de telefonie.
Ik heb verder nergens last van en verbinding gaat als een trein.
Zelden dat er storing is, en als die er is ook snel opgelost.
In tegenstelling tot velen, heb ik misschien geluk.
Hoe dan ook dat zijn mijn ervaringen, en ook goed nieuws mag eens gezegt worden.
veel geluk
Mijn betalingen lopen via automatische incasso, en daar zitten weleens verschil in, Dit komt echter door gebruik van de telefonie.
Ik heb verder nergens last van en verbinding gaat als een trein.
Zelden dat er storing is, en als die er is ook snel opgelost.
In tegenstelling tot velen, heb ik misschien geluk.
Hoe dan ook dat zijn mijn ervaringen, en ook goed nieuws mag eens gezegt worden.
veel geluk
@ EagleOne2002
Ik heb wat de diensten van Ziggo betreft ook weinig tot geen klachten maar ben er geen liefhebber van dat anderen op mijn rekening shoppen wat vaak niet nodig is.
IK ben de baas op MIJN rekening en niemand anders.
Alleen de hypotheekbetaling kan niet anders en verder maak ik zelf alles over en houd mijn geld zolang als mogelijk is onder rente onder mijn toezicht.
Met bedrijven/instellingen die het hier niet mee eens zijn doe ik geen zaken.
Graag of niet, zij moeten van mij eten en niet andersom.
Ik heb wat de diensten van Ziggo betreft ook weinig tot geen klachten maar ben er geen liefhebber van dat anderen op mijn rekening shoppen wat vaak niet nodig is.
IK ben de baas op MIJN rekening en niemand anders.
Alleen de hypotheekbetaling kan niet anders en verder maak ik zelf alles over en houd mijn geld zolang als mogelijk is onder rente onder mijn toezicht.
Met bedrijven/instellingen die het hier niet mee eens zijn doe ik geen zaken.
Graag of niet, zij moeten van mij eten en niet andersom.
Ik ben al heel lang klant eerst wanadoo toen orange nu ziggo ik betaal alles per maand. mijn zoon heeft alleen tv en internet betaald ook per maand dit was bij mij ook zo toen ik alleen maar TV en internet had.Waarschijnlijk zat je bij een kabelaar die gefuseerd is met ziggo.Kennelijk ben je geen Ziggoklant want anders had jij geweten dat het internetabonnement per maand betaald dient te worden en die voor TV per kwartaal.
gr Henk
radio + tv kan ook per maand dmw automatische incasso hoor.
de acceptgiro is alleen per kwartaal.
been there, done that.
nu bundeltje en nergens problemen mee hoor
de acceptgiro is alleen per kwartaal.
been there, done that.
nu bundeltje en nergens problemen mee hoor