LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo klacht

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik begrijp het. Het probleem is dat Ziggo dit niet begrijpt.
Natuurlijk gaat u niet dubbel betalen voor tv.
U bent niet ....

thiefinthenight
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 aug 2008 16:26

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door thiefinthenight »

Onderstaand bericht heb ik gepost op 07 augustus op een ander forum.

Tot op heden nog geen verbetering.

Ben nu al 2 maanden onderweg met Ziggo om mijn telefonie weer naar behoren te laten werken. Sinds augustus 2007 telefonie genomen bij Casema en maanden lang geen problemen gehad. Sinds begin juni 2008 niets dan haperende gesprekken en zelfs geheel wegvallende telefonie. Diverse keren gebeld met de Ziggo helpdesk over deze klacht.
De meest vreemde malloten aan de lijn gehad met zeer ondeskundige antwoorden of oplossingen. Het ligt overal aan, behalve aan de dienstverlening van Ziggo. Heb inmiddels al 4 keer een monteur aan huis gehad. Allemaal komen ze tot de conclusie dat er niets mis is met de aansluitingen en/of de telefoonapparatuur. Eén monteur kwam tot de conclusie dat het aan de optische kabel zou liggen in de eindversterkerkast bij ons in het flatgebouw. Zou deze storing melden aan een dienst van Ziggo die bevoegd is om daar mee aan de slag te gaan.
Je hoort verder niets meer van Ziggo. Omdat ik meegedaan had aan de klachtenregen via de consumentenbond werd ik vorige week benaderd door Ziggo. Dit met de vraag of alles inmiddels naar behoren is opgelost. Gelukkig viel tijdens het gesprek met Ziggo het gesprek af en toe weg en moest men mij op mijn mobiele nummer bellen. Ik kon dus gelijk meegeven dat de klacht dus zeker nog niet naar behoren is opgelost. Het modem wordt uitgelezen op zo'n moment. Boodschap van Ziggo is, meneer aan het modem mankeert niets er zijn geen uitvallen. De optische kabel in de EV-kast is bekeken en in orde bevonden. U kunt dus geen klachten hebben. O nee, waarom bel je mij dan nu mobiel en niet op mijn vaste toestel? Zeker omdat het zo goed werkt en alles in orde is.
Op maandag 04 augustus 2008 zijn de storingen helemaal aanwezig. Weer eens gebeld met de helpdesk en kreeg te horen dat er in mijn wijk in Zoetermeer een glasvezelkabel geraakt was bij graafwerkzaamheden. Er wordt volop aan gewerkt en men hoopt de volgende dag klaar te zijn. Woensdag nog steeds ellende en maar weer eens gebeld met Ziggo. Kreeg te horen dat de glasvezelkabel gerepareerd was en dat de klachten toch echt bij mij in huis moeten zitten. ***verhaal over kabelt tussen modem en zend/ontvangkastje draadloze Siemens telefoon zou niet goed zijn. Het modem moet maar eens gewisseld worden (is onlangs op 24 juli door een monteur al gewisseld inclusief de voeding) en de monteur moet maar weer eens komen kijken. Een afspraak wordt gemaakt voor maandag 18 augustus 2008 en er komt dus weer een monteur. Dit om voor de vijfde keer te gaan horen dat er aan mijn vebinding in huis en de telefoonapparatuur niets mis is. Wanneer lost Ziggo eens werkelijk het probleem op? Dit in plaats van allerlei zoethoudertjes als wisseling modem en voeding en 5x sturen van een monteur. Heb mijn zakken vol zo onderhand van Ziggo en ben voornemens om over te stappen naar een andere provider voor telefoon en internet. En waarom is Ziggo niet zo eerlijk om storingen op het Ziggo infokanaal op televisie of op internet bij storingen te vermelden?
Nergens iets te vinden, dit terwijl een hele wijk problemen heeft vanwege een kapotte glasvezelkabel. Ziggo denkt zeker dat de mensen achterlijk zijn en wil ze schijnbaar zo behandelen en denkt ze zo te houden. Nou Ziggo, wij slapen niet en uiteindelijk is het Ziggo die aan het kortste eind zal trekken.

thiefinthenight
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 aug 2008 16:26

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door thiefinthenight »

Na al maanden geen behoorlijk telefoongesprek te kunnen voeren.
Na al maanden diverse mails te hebben gezonden met klachten richting klantenservice.
Na al maanden vele keren de helpdesk op 0900-1884 te hebben gebeld.
Na al maanden de meest stompzinnige figuren aan de lijn te hebben gehad bij Ziggo.
Na al 5 keer een monteur aan huis te hebben gehad die niets konden vinden.
Na al maanden van het kastje naar de muur gestuurd te worden zonder enig resultaat.

Op woensdag 27 augustus 2008 maar eens persoonlijk naar het Ziggo kantoor aan het Spaarneplein 2 te Den Haag gegaan. Als je daar binnen komt oogt het al erg amateuristisch daar. Een kleine balie met 2 medewerksters met achter de balie een drietal medewerkers die je met wat moeilijkere en technische zaken zouden moeten kunnen helpen.
Van binnenuit werd de deur voor mij geopend en in de ruimte achter de balie mocht ik plaats nemen op een stoel om aldaar te wachten tot de technische man mij verder zou gaan helpen.

Na ongeveer 20 minuten op de stoel te hebben gezeten kon ik bij de zogenaamde technische man van Ziggo terecht en nam plaats aan zijn bureau. Begon mijn verhaal over het feit dat ik nu al sinds begin juni zonder goed werkende telefonie zit. Om de paar seconden werd ik onderbroken door de man. Hij zag dat er sinds 25 augustus 2008 een melding was gemaakt voor mijn wijk met de postcode 2713 (Zoetermeer) en dat, dat eerder niet het geval was.
Heb ik dan al die tijd voor niets mails gezonden naar de klanternservice?
Heb ik dan voor niets maandenlang de helpdesk gebeld met mijn klachten?
Hebben ze van Ziggo voor niets een vijftal keer een monteur gezonden?

Ik kon mijn verhaal nauwelijks vertellen aan de zogenaamde technische man bij Ziggo, daar was hij allemaal niet zo in geïnteresseerd. Waar het om draait is, dat er sinds 25 augustus een melding is en men er nu mee aan de slag gaat. Hij kon mij echter niet vertellen wat het probleem is en al helemaal niet hoe lang het zou gaan duren.
Als deze man, de heer Doebar, heel toevallig de opleider is van de helpdeskmedewerkers bij Ziggo, en als hij toevallig stoomcursussen geeft aan de aankomende monteurs bij Ziggo, nou dan begrijp je nu wel waarom het bij Ziggo zulke prutsers zijn.

Zelf bij een (bij)kantoor van Ziggo kom je niet vooruit en wordt je niet geholpen met je probleem.

Mijn keus is wel gemaakt zo onderhand. Na mijn vakantie ga ik naar de KPN.

Ziggo staat voor: Zonder Internet Gewoon Geld Ontvangen
Want dat is wat Ziggo doet, geld ontvangen zonder (goede) dienst te leveren.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door sprokkel »

thiefinthenight,
Mijn keus is wel gemaakt zo onderhand. Na mijn vakantie ga ik naar de KPN.
Helemaal met je eens ik stap na mijn vakantie ook over, zowel mijn telefoon als email zijn er veel storingen, en als je ze meld moet je je telefoonnummer opgeven maar bellen doen ze je niet (telefoon werkt misschien niet goed). En als je op hun bericht wat je krijgt een reactie geeft kan dat weer niet moet je alsnog gaan bellen. met iets wat het niet goed doet,, dus vul je weer het formulier in op internet en begint de cirkel weer van voor af aan. En dan de OPTA, die doet hier ook niets aan, misschien aandelen van ziggo?

ejes
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2008 13:18

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door ejes »

Je krijgt geen moment de indruk dat je serieus wordt genomen. Ik stap ook over. Alleen naar wie?

Het maakt niet uit wat er aan de hand is. Iedere klacht wordt geweten aan oorzaken buiten Ziggo.

* De helpdesk houdt je in de wacht tot sluitingstijd en verbreekt dan de verbinding
* De klachten die je via de site indient worden niet in behandeling genomen. Of als je geluk hebt een volle week later. En dan krijg je als reactie dat ze niets kunnen vinden. Tsja na een week..

* Wat klachten afgelopen 8 maanden:
- Spontaan nieuw telefoonnummer gekregen. Herstel leidde tot twee weken zonder vaste telefoon.
- Daarna stond ik verkeerd in alle telefoongidsen. Uiteraard kon ZIggo niet aan rechtzetten beginnen.

- Laatst stond de telefoon spontaan op voicemail. Na klacht was dit opeens weer goed, zodner dat je een melding krijgt
- Dit weekend blokkeerde het digitale TV modem. Pas NA het weekend krijg je dan uitleg dat je een nieuwe software update via de tv kabel moet downloaden. Gelukkig ben ik handig genoeg. Is niet voor iedereen weggelegd.

Geloof me, iedere klacht meld ik, telefonisch of via hun website.

En als je dan je geldt terugeist (op basis van hun algemene voorwaarden) hebben ze blijkbaar nooit klachten ontvangen. Zie de reactie die de deur heeft dichtgedaan:

OFFICIELE ZIGGO REACTIE:
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PCxxx - Klacht - Telefonie - Storing: Verbinding en ontvangst".

Comform onze Algemene Voorwaarden dient een storing te worden gemeld. Wordt dit niet gedaan, kunnen wij niet nagaan of het een individuele storing is of niet. Wij kunnen dus niet ingaan op uw verzoek tot restitutie van de abonnementskosten.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze klantenservice. Klik hier voor meer informatie.


Met vriendelijke groet,

xxx, Mariska
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

Beste thiefinthenight en ejes,

Wij willen uiteraard graag deze klachten in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar support@home.nl met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden. Wij nemen dan spoedig contact met u op.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

miekie22
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 mei 2008 19:05

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door miekie22 »

Ik word nog steeds schijtziek van Ziggo. Begin juni hebben wij al problemen gehad om een verhuizing door te geven. Ze snappen er echt helemaal niets van. Nu kreeg ik een factuur voor twee adressen. Ook hebben ik al al twee maal doorgegeven dat ik niet het hele pakket digitale tv wil ontvangen, maar kennelijk snappen ze er helemaal niets van. Ook vandaag is Ziggo weer eens onbereikbaar!!

Kan er hier niet een tv uitzending aan gewijd worden?

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Wubo »

toch vraag ik mij af hoe deze klacht eerst afgekeurd wordt door medewerker en er dan opeens wel iets gedaan kan worden door webcontact.
waar zit het verschil?
prioriteit?

misschien de klachten gelijk goed afhandelen?

Bob Schurkjens
Berichten: 9772
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik zou bij problemen met ZIGGO gewoon een geschil starten bij de SGC Zie www.sgc.nl

Kost je 25 of 50 euro die je terugkrijgt als je in het gelijk wordt gesteld. In een geschil dat ik tegen KPN aanspande kreeg ik binnen een week na aanmelding geschil een schikkingsvoorstel van KPN. Alle kosten + 50 euro die ik had geëist als schadevergoeding voor de tijd en moeite kreeg ik snel vergoed.

Dit soort bedrijven zijn echt alleen maar op je geld uit. Je moet ze aanspreken in de enige taal die ze begrijpen, namelijk geld. Als het bedrijf in kwestie het geschil aangaat zullen ze het verliezen en moeten ze nóg meer aan SGC betalen.

Je kan het geschil online aanspannen. Vervolgens stuur je de bewijsstukken (e-mails etc) digitaal of schriftelijk naar SGC.

Is allemaal minder moeilijk dan het lijkt. Vergeet geen compensatie te eisen voor de tijd die je in je probleem met Ziggo hebt moeten steken. 50 euro wordt sowieso door SGC gehonoreerd. Meer is wellicht ook mogelijk afhankelijk van je klacht.

find_your_spot
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 apr 2008 10:58

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door find_your_spot »

Al ongeveer 3 maanden lang zwakt de snelheid van mijn internet verbinding af van 8000 kbps naar een zielige 480 kbps.

- Ik heb 54 minuten aan de telefoon gezeten en werd opgehangen met: We hebben uw lijn getest en alles is in orde.

Ook heb ik mijn internet via hun favoriete site www.coax.nl getest en daar kwam toen 520 kbps uit terwijl ik over de 8000 kbps moet hebben.

Op 10 augustus had ik maar een klacht ingediend op de Ziggo site, misschien dat dat sneller zou gaan.

24 augustus kreeg ik antwoord. 14 dagen later!!

Met het antwoord:
Geachte heer/mevrouw ,

Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC1186 - Klacht - Internet - Storing: Verbinding en ontvangst".

Na het uitlezen en meten van uw modem is geconcludeerd dat er geen signaalproblemen op uw aansluiting zijn terug te vinden.

Via de website http://www.coax.nl kunt u een betrouwbare snelheidstest uitvoeren, de uitkomst hiervan vergelijkt u met de snelheid van uw Internetabonnement. Om een realistisch beeld van de snelheidstest te krijgen, raad ik u aan uw computer, zonder tussenkomst van overige randapparatuur, zoals een router, aan te sluiten op de modem.

Onze technische dienst concludeert regelmatig dat een verouderde computer, virussen of spyware de oorzaken zijn van het niet behalen van de juiste snelheid.

Om ervoor te zorgen dat uw computer goed beveiligd is, raden wij u aan erkende beveiligingssoftware op uw systeem te installeren. Verder moet er regelmatig worden gecontroleerd of de nodige updates van de desbetreffende software worden geïnstalleerd.

Vrijwel alle virussen die uw bandbreedte misbruiken zijn helaas niet door de meeste beveiligingspakketten te detecteren. U kunt bijvoorbeeld denken aan virussen als een Sasser- of Blaster-virus of een variant hiervan. Om deze virussen te verwijderen heeft u speciale programma’s nodig. Deze programma’s kunt u veelal gratis downloaden op gespecialiseerde antivirus websites.

Verder is het na het verwijderen van een dergelijk virus noodzakelijk om uw Windows installatie te updaten. Deze virussen komen namelijk uw systeem binnen door een zogeheten 'lek' in Windows. Om uw systeem optimaal te beveiligen kunt u gebruik maken van de website van Windows update:
http://windowsupdate.microsoft.com

Voor vragen over de Windows update website kunt u terecht bij de Microsoft Helpdesk (020-5001500).

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.
Aaaah, natuurlijk. Het ligt aan mijn windows computer.....

Ik vind dit echt te grof voor woorden, ik draai al 5 jaar op Apple! :twisted: :evil: Hoe halen ze het in hun hoofd de schuld af te schuiven op Windows. Terwijl je niet eens windows hebt!

find_your_spot
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 apr 2008 10:58

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door find_your_spot »

Overigens gaat mijn harde strijd nog steeds door op:


Op de Anti Ziggo Hyve!


Hoe meer leden, hoe groter de nood kreet is!
Dus meld je aan.

john.h
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2008 18:11

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door john.h »

Hallo

Wil even vragen of ziggo nog mensen aan de telefoon wilt krijgen want als je het nummer 0900-1884 belt kosten 0,10c/pm dan wordt je in de wacht gezet duurt minimaal 10 minuten en dan hoopje dat je zo wordt geholpen dan hangen ze de telefoon er weer op. weg geld en dan nog maar een keer.
Zo heb ik al bijna de heleweek gebeld maar geen persoon van ziggo aan de telefoon gehad.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik heb het even gevraagd aan "Tess"
Vraag: kosten helpdesk
* Tijdelijk zijn de kosten teruggebracht tot lokaal tarief i.v.m. langere wachttijden

Erg vervelend dat u niemand aan de lijn krijgt maar de kosten zijn minder dan u verwacht had ( tijdelijk)

Misschien kunt u uw klacht via site indienen.

ziggonomore
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2008 15:52

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door ziggonomore »


Geplaatst op: 02 Sep 2008 11:51 Onderwerp: Super traag internet



Al ongeveer 3 maanden lang zwakt de snelheid van mijn internet verbinding af van 8000 kbps naar een zielige 480 kbps.

Heb ook dit probleem. Als je ook de antivirus van Ziggo gebruikt raad ik je aan het eens te proberen als je ra=ealtime scannen uitzet. De antivirus is ook 3x nix.

trouwens er hangt hier al weer 30 minuten een telefoon aan mn oor. Geen Ziggo klantenservice. Heb in Juli via de site mijn abonnement aangepast maar zoals je begrijpt. NIETS GEWIJZIGD. Zwaar vermoeiend!!

miekie22
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 mei 2008 19:05

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door miekie22 »

Precies hetzelfde als waar ik ook mee te maken heb. Ik heb mijn abonnement gewijzigd, maar er is niets gewijzigd. Ik heb mijn adres meerdere malen gewijzigd en ik krijg een factuur voor twee adressen. Ziggo, waar zijn jullie nu mee bezig? Neem de telefoon eens op!!!!

edje555
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 sep 2008 13:52

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door edje555 »

Hier ook een drama met Ziggo,

ik ben in april 2007 verhuist naar een andere gemeente waar geen Casema/Ziggo internet waste verkrijgen dus netjes toen bij het oude Casema een opzeg formulier van hun site gehaald en ingevuld en daarbij een copy van bewijs van inschrijving in de nieuwe gemeente en modem opgestuurd naar het opgeggeven adres.
na 2 maanden in 2007 nog geen gehoor na het opzeggen en elke maand werd het abbonoment afgeschreven van mijn rekening, dan maar eens gaan bellen maar ik kreeg bij de fijne helpdesk weer te horen dat ik het opnieuw schrifetelijk moest opzeggen en een copy van inschrijving van de nieuwe gemeente toevoegen.
dit heb ik 5x gedaan in 2007 tot aan april 2008 en heb daarna een aangetekende brief verzonden dat dit hun laaste kans is om over de brug te komen om op mijn oude adres internet af te sluiten en geen abbonoment meer van mijn rekening te halen.
na 2weken van de aangetekende brief nog geen gehoor terwijl ik duidelijk in deze brief mijn nieuwe adres heb vermeld met weer een copy van inschrijving in de gemeente !!
weer bellen met Ziggo , blabla 20min in de wacht pff en ik kreeg dan eindelijk te horen dat mijn brief was ontvangen en het abbonomet stop gezet ging worden per 31augustus 2008 en ik kreeg vanaf mei 2007 tot 31augustus 2008 al mijn abbonoment terug, en ik kreeg schriftelijke bevestiging op mijn nieuwe adres en waar we over praten is wel zo'n 500euro wat ik terug moet krijgen!!
Gisteren aan de telefoon gehangen met een wachttijd van 21minuten ! en de lieve mevrouw van de helpdesk kon mij niet helpen omdat het systeem plat lag en ze kon geen gegevens opvragen ?
nu heden vandaag weer gebeld omdat ik nog steeds niks in de post heb ontvangen met een schrifetelijke bevestiging !!
en jawel ze konden weer niet in het systeem om gegevens op tevragen maar ze heeft alles genoteerd en zal mij vandaag terug gaan bellen waneer het systeem weer toegangkelijk was en kijken hoe de status van mijn opzeggen ervoor staat met de terugbetaling..

nou ik geloof er geen bal meer van met dat Ziggo ex Casema , heb wel mooi meer als een jaar abbonoment van jalul betaald en je word telkens aan het lijntje gehouden en vervolgen gebeurt er gewoon niks bij Ziggo. !!!
gewoon te belachelijk voor woorden dat je 500euro abbonoment hebt betaald voor iets wat je niet meer hebt op een oud adres !
woon nu al meer als een jaar in een andere gemeente waar geen Ziggo is te krijgen, nou ik wil ook geen Ziggo meer als gaven ze geld toe !

weet iemand of trosradar iets voor mij kan betekenen , ik ben nu echt wanhopig en wil gewoon mijn geld terug ,punt klaar !

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging brief naar Ziggo hoofdkantoor.

Aangeven per welke datum u opgezegd heeft met bewijs van inschrijving in gemeente waar Ziggo geen diensten kan leveren.
Aangeven welk bedrag u gestorneerd wenst te zien binnen een termijn van 4 weken.
Tevens vragen om binnen 14 dagen schriftelijk bewijs van beëindiging contract per datum dat u in 1ste instantie opgezegd heeft toe te sturen.

Geeft aan dat mocht u binnen 14 dagen geen schriftelijk bewijs van opzegging per juiste datum thuis gestuurd krijgen in combinatie met in gebreke blijven van Ziggo om ten onrechte geïnde bedragen te restitueren binnen 4 weken u dit probleem voorlegt als een geschil bij de geschillencommissie.

Tevens zo spoedig mogelijk met geldig identificatiebewijs naar bank om een selectieve blokkade op Ziggo te laten zetten, zodat verder onterechte incasso's te voorkomen. Zodra blokkade effectief is kan Ziggo niet meer incasseren.

Ze kunnen dan nog wel onterechte aanmaningen tot betalen sturen maar daar kunt op reageren dat u verdere betalingen op schort tot de Geschillencommissie uitspraak heeft gedaan.

Kopie van te zenden brieven maken en verzend- en ontvangstbewijzen goed bewaren mocht u naar de geschillencommissie moeten.

mispuce
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2008 20:26

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door mispuce »

Vanaf 04-09-2008 kan ik het internet niet op in Capelle a/dYssell.
Natuurlijk van alles eraan gedaan (tel. en veel klachtenformulieren verzonden per e-mail op mijn werk), met als resultaat: NUL KOMMA NUL!
Vandaag een brief geschreven dat ze deze week alles in orde moeten hebben op mijn adres, anders opzegging de volgende week. Het is niet anders. Heb een paar jaar met Casema nooit klachten gehad en nu dan dit onvermogen om internet door te geven en geen goede klantenbinding te communiceren. Waardeloos!
Wat een antireclame voor dit idiote bedrijf, zeg. Stonden in ons winkelcentrum zelfs nieuwe klanten te werven terwijl haast niemand telefonische verbinding met hun klantendienst kan krijgen (vaak tijdens het bellen al eruit gegooid). Ik kon ze wel schieten, maar die jongetjes en meisjes weten ook van niets en willen gewoon hun centjes verdienen.
Wie heeft er ook last van ziggo in Capell a./d Yssel?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Hopelijk brief aangetekend met ontvangstbevestiging gestuurd?
Minimaal 10 werkdagen de tijd geven om probleem op te lossen in brief waarbij u Ziggo in gebreke stelt.
Daarna kunt u wederom aangetekend met ontvangstbevestiging contract beëindigen.

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Dat het uberhaupt nog bestaat Ziggo, dit is echt een drama, daar is de Kpn niks bij.

Gesloten