Hallo ik heb dus op 8 september 2008 Ziggo all in basis besteld nadat ik 4 weken niks had gehoord. Besloot ik maar eens te bellen. Die meneer kon mij niks vertellen ik had namelijk niks aangevraagd dus alles weer opnieuw vrijdag daarop monteur in huis. Vriendelijke man alles gaat goed telefoon doet het internet doet. Diezelfde dag tv geinstalleerd moet namelijk van ziggo. Na 2 weken proefperiode afgelopen normaal gesproken, moet ie gewoon doorlopen. Dat is dus niet gebeurd terwijl er in de brieven staat. Dat ik niks hoef te doen als ik telefonisch heb besteld. Dus weer met ziggo contact opgenomen ze zeiden dat mijn bestelling was vastgelopen. En dat na pas 1 maand. maar goed, heb toen te horen gekregen dat ik gewoon geduld moest hebben dat het wel goed kwam. Na 1 week deed nog niks ik een mail gestuurd. tot op j.l nog geen antwoord gehad. is nu een dikke maand terug. Ik eergister deze mail gestuurd:
Geachte heer/mevrouw,
Er zijn een paar punten waar ik verheldering om wil.
Ten eerste mijn klacht:
- Ik heb 12 keer gebeld met de klantenservice, alle keren konden ze mij daar niet helpen.
-In totaal ben 24 keer doorgeschakeld geweest, waarna jullie mij nog steeds niet hebben geholpen.
-Ik heb 1 email gestuurd naar jullie 3 weken geleden, daar heb ik tot op heden nog steeds niks over gehoord.
-Ik heb in totaal een redelijke som aan telefoon rekeningen moeten betalen, normaal zou ik dat niet erg vinden. Maar omdat jullie mijn nog geen steek verder hebben geholpen. Neem ik dat Ziggo wel kwalijk.
Nu mijn vraag:
-Ik heb op 8 september 2008 ZIggo all in basis pakket besteld. Nadat ik 2 keer had gebeld, werd er mij gezegdt, dat de bestelling nooit is doorgekomen. Dus ik heb daarna nog een keer besteld. Daarna is er een monteur langsgekomen om bij Televisie en internet te installeren. Dat is allemaal naar wens gelopen.
-Daarna deed alles 2 weken tot 2 á 3 weken terug. De televisie deed het niet meer, toen heb ik ziggo benaderd 5 keer en na de 6de keer kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vastgelopen. Dat is heel mooi maar ik heb nu dus geen tv. Al enige tijd. Er werd mij daarna doodleuk gezegdt dat ik 2 weken geduld moest hebben. Dus die had ik, maar ik kijk dus vandaag op de tv, en hij doet het nog steeds niet. Dus ik ziggo weer opgebeld, en daar weer alles uitgelegd. Maar hij kon mij niet helpen hij zou mij wel weer doorverbinden. Dat vond ik ook niet zo erg. dus ik werd doorverbonden, en ik heb 25 minuten staan wachten en tot op heden nog niemand gesproken. Doorverbinden is van toestel naar toestel. En in de wacht zetten betekend dat je lang of kort moet wachten. Maar die man zou mij doorverbinden, en doorverbinden duurt geen klein half uur. Dus kortom ik ben ziggo schijtziek, elke keer moet ik betalen elke keer word ik doorverbonden. Dus hoe gaan jullie mij tegmoetkomen qau kosten
en qau service want dit kan niet. En ik verwacht dat mijn TV vrijdag middag weer werkt is dat niet het geval, dan ga ik overwegen om naar een andere provider te stappen. En ik heb mijn automatische incasso ingetrokken. Zodra er meer bekend is dan overweeg ik om die weer te accepteren.
Daar kreeg ik dus redelijk snel antwoord op en wel dit:
Geachte heer Nijzink,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC7443 - Klacht - Televisie - Algemene informatie: Abonnement".
Volgens onze gegevens is er vandaag, woensdag 19 november, een monteur bij u langsgeweest. Wij hopen dat u weer van al onze diensten gebruik kunt maken.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op
www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Richard Dover
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Nou sorry hoor maar ze moeten die Richard Dover ontslaan. Hij zegt dat die monteur is langs geweest er is vandaag niemand langsgeweest. En hij geeft geen eens antwoord op mijn vragen/klachten.
Ik ben ziggo zo zat dat ik eraan denk om met mijn advocaat verder te gaan praten. mooie praatjes maar ze doen helemaal geen f*ck.
Wat moet ik nu?
Groetjes
Fouke