LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo klacht

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Fijn dat uw probleem opgelost is!

Jammer dat er weer onzorgvuldig is omgegaan met klantgegevens bij Ziggo. :shock:

mr Q
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jul 2008 11:45

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door mr Q »

en het is weer zover..
Ziggo is hier ik Houten weer bezig..
je betaald voor de snelste verbinding, maar het duurt 4 minuten voor ook maar één pagina is geladen.
probeer je te bellen (zoals bijna alke dag) krijg je te horen dat het druk is en dat je het maar op een andere dag moet proberen.
probeer je later nog eens, ligt de telefoon er ook weer uit..
3 jaar casema totaal en nooit last gehad.
nu overgegaan naar ziggo en hopeloos..
word er een beetje moedeloos van.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Mr. Q:

Heb je al geprobeerd het (kabel) modem te resetten?
(stroom eraf, even wachten, stroom erop)

Probeer anders eens via www.speedtest.nl te kijken wat voor waardes je krijgt.

mr Q
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jul 2008 11:45

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door mr Q »

heb ik al 100 keer gedaan.
maar het is vandaag wel heel erg.
en telefonisch zijn ze dus nog steeds niet te bereiken.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Hier ( regio Haaglanden) is de verbinding ook te traag vooral bij het laden van de Ziggo site.

Misschien kunt u over de traagheid v.d. verbinding een klacht indienen via de site van Ziggo. Er wordt wel vlotter klachten/vragen beantwoord momenteel!

voyager4
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 sep 2005 17:43

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door voyager4 »

Ik voel mij behoorlijk misleid door Ziggo. Ik ben vanaf het begin bij Multikabel klant geweest en had een power abonnement. Toen het over ging naar ziggo dacht ik laat ik maar een alles in één pakket nemen want dan heb ik een hogere internet snelheid. Na vele malen en langdurig bellen kreeg ik eindelijk een vriendelijke medewerkster aan de lijn. Ze was erg behulpzaam en zou mijn power naar een alles in één over zetten, U krijgt ook een digitale ontvanger zei ze, Ik antwoorde dat ik er al twee heb en een derde hier geen zin heeft, Maar het is toch gratis en u krijgt dan ook drie maanden alle zenders gratis het enige dat u hoeft te betalen zijn 9,95 verzendkosten, Ik heb ingestemd. Internet snelheid zou binnen enkele dagen worden verhoogt en de digitale ontvanger zou binnen tien dagen in huis zijn. Na twee weken helemaal niets. Weer tientalle malen gebeld maar kreeg geen medewerker te pakken, omdat ik 0900 nummers op de thuis telefoon heb geblokkeerd moest ik steeds met mijn mobiel bellen. Dat is ondertussen behoorlijk opgelopen. En nog steeds niemand van Ziggo te pakken gekregen. Toen heb ik het alles in één pakket nog maar een keer via de site aangevraagd. En ja hoor binnen een week een mailtje waarin de bevestiging, en dat de verhoging van internet nog even kon duren. Een week later, de beloofde snelheid tenminste af en toe en de digitale ontvanger kwam ook binnen. Op 4 juli komt er een brief van Ziggo met daarin een aanmaning. Ik keek en zag dat er een bedrag op stond dat zeker niet kon kloppen, blijkt dat er 39,95 voor de digitale ontvanger betaald moet worden. Ik had het nog zo gevraagd aan de medewerkster, ik voel me flink misleid. Ondertussen is het opvragen van websites af en toe een drama, duurd echt lang voor een pagina in het geheel verschijnt. Weer geprobeerd te bellen nu kun je kiezen uit menu's en krijg je niet meer dan een ingeproken boodschap. Zijn alle medewerkers bij Ziggo opgestapt? Ik wil betalen maar dan wel volgens onze afpraak. Nu een brief geschreven met klachten en erin gezet dat bij aflsuiting mijn brief tevens als directe opzegging geld. Ben benieuwd of er op gereageerd gaat worden en anders dan maar naar een andere provider......
Ziggo,,,,, moet zich schamen !!!

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@voyager4

Wij vinden het vervelend dat u niet de gewenste service van ons heeft gekregen en willen graag uw klacht in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.

Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

voyager4
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 sep 2005 17:43

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door voyager4 »

Mail is verstuurd, ik ben benieuwd.

Consu.tr
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2008 14:09

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Consu.tr »

Via de website van Ziggo en Mijn Ziggo geprobeerd om mijn internet abo van Z1 naar Z2 te wijzigen. De hele procedure van de opvolgende web formulieren netjes dooropen en uiteindelijk de pagina die vertelt dat de verlangde wijziging is genoteerd: volgende maand gaat de nieuwe overeenkomst in. Mooi niet dus. Email naar klantenservice. Ja hoor standaard email terug om het beruchte 0900 nummer maar te bellen. En ook daar de standaardprocedure: heel keuzemenu afwerken en uiteindelijk de mededeling dat het langer gaat duren dan 10 minuten. Waarom kon de klantenservice van Multikabel wel goed funktioneren en die van Ziggo niet?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het bellen van de helpdesk wordt aan verdiend door de provider.
Ik heb door een vraag te herhalen omdat ik geen antwoord kreeg op mijn vraag alsnog antwoord gekregen via e-mail.

Uw vraag lijkt mij prima via klacht op site op te lossen als deze tijdig beantwoord wordt door inhoudelijk te antwoorden i.p.v. met een standaard e-mail, waar de klant niets aan heeft.

Dus gewoon nogmaals klacht indienen, naam vermelden van degene die u verblijd heeft met het standaard e-mail en kijken wat er dan gebeurt.

Ik ben nog in blijde afwachting van de factuur voor juli 2008. :?

gbeenen
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2008 23:46

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door gbeenen »

Vandaag na een paar dagen te zijn weggeweest zit ik weer zonder telefoon. Volgens dochter al minimaal 2 dagen.
Na de grote storing net na de overnamen waar ook ik zonder telefoon en internet heb gezeten (Internet 14 dagen), monteur is geweest maar draadloos internetten is tot op vandaag niet mogelijk (ligt aan de router, dus moet ik maar met de leverancier opnemen), maar is wel ontstaan na de storing bij ziggo. Ik heb een uitgebreide klachtenbrief geschreven, maar die wordt niet beantwoord. Ook formulier op internet ingevuld naar aanleiding van melding van Radar, ook die wordt niet beantwoord.
In de brief opgegeven wat mijn kosten zijn geweest tijdens de storing (echt uren aan de telefoon gehangen mobiel). Nee als wij onze rekeningen maar betalen dat is het belangrijkste of het wel of niet werkt trekt men zich niets van aan.
Is er nou niemand die iets kan doen aan deze wanpraktijken???

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@gbeenen

Wij willen graag uw klacht/storing in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.

Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

Arvear
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jul 2008 09:17

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Arvear »

Sinds gisteren geen telefoonverkeer meer mogelijk met onze vaste lijn.
Bellen en gebeld worden, de lijn blijft op wat ruis dood.
Geprobeerd de helpdesk te bellen, gisteren 4x vanochtend 1x.
Er is geen doorkomen aan, eerst telefonisch ganzeborden door een aantal keuze menu's, het eerste minuutje is dan al verbeld, ping kassa.
Vervolgens krijg je de mededeling dat de wachttijd 10 minuten bedraagt en wordt de verbinding verbroken. :x
Ook 2x een storingsformulier ingevuld, ook daar alleen een ontvangst bevestiging van gekregen.

Na het lezen van alle berichten zakt de moed mij in de schoenen.

WAAROM IS MULTIKABEL VERDWENEN!! :evil:

Ruud van Roijen

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Waarschijnlijk overbodige vraag:
Heeft u op de site eerst gekeken of er storing is in uw postcode gebied?
Sterkte.

Arvear
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jul 2008 09:17

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Arvear »

ja, ik heb het gisteren gecontroleerd en vanochtend weer.
het sturen van storingsformulieren schud klaarblijkelijk niemand wakker bij Ziggo.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Hopelijk komt het Ziggo Webteam u te hulp.

Idee: Heeft u al geprobeerd het modem te resetten?

Stekker eruit, even wachten, stekker erin, wachten tot alle lampjes weer branden en dan proberen of de telefoon werkt.

axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door axasjaak »

Voor de verandering heb ik als oud-Multikabel klant een POSITIEVE klacht :
De incasso per 1 juli heeft tot nu toe niet plaatsgevonden.
Mijn Ziggo vermeldt geen betalingsachterstand.
Zijn er meer mensen met het zelfde verschijnsel ?
Overigens heb ik geen enkel probleem met Ziggo.
Het resetten van het modem is meestal voldoende ; ik heb er voor het gemak een schakelaartje tussen gezet.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ja, ik heb hier al 2 x een klacht over ingediend via klachtenformulier op site.
Begin juli en vandaag.

Arvear
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jul 2008 09:17

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Arvear »

@ T. de Hond,

Ja ik heb al meerdere malen mijn modem gereset.

Is sinds Ziggo zowat elke middag of avond een vast ritueel.
Op een gegeven moment zie je het draadloze netwerk instorten en heb je geen internetverbinding meer. Volgens mij zijn ze aan het rotzooien met de IP toewijzingen, hierdoor raakt mijn router van slag en moet ik zoals gezegd zowat elke dag stekkers trekken.

Voorheen slechts een enkele keer last van gehad, bijvoorbeeld als Multikabel een update uitvoerde. Maar nu :cry:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Heeft u ook de instellingen van de router opnieuw ingevoerd?

Een vriend van mij moet altijd de instellingen van de router ook opnieuw invoeren als hij het modem gereset heeft.

Ik internet nog bedraad. Dus als dit niet lukt kan ik u niet verder helpen.

Gesloten