LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo "klantenservice"

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Highstreets

Ziggo "klantenservice"

Ongelezen bericht door Highstreets »

Ik ben nu 4 maanden bezig om een niet goed werkende ITV modem-recorder van Cisco vervangen/gerepareerd te krijgen. Nu eindelijk zie ik licht aan het einde van de tunnel. Ik zou mijn geld terug krijgen. Maar voordat het zover is moest ik nog wel 4 keer telefoneren (veel tijd want altijd lang wachten), voordat de afdeling die de creditering moet uitvoeren het ook wist. Zeldzaam zoals ze bij Ziggo langs elkaar heen werken.

Frantic2

Re: Ziggo "klantenservice"

Ongelezen bericht door Frantic2 »

ze hebben mij 100 teveel berekend voor een Cisco... ik heb een mail dat ik hem voor 99 euro krijg en toch hebben ze 199 geïncasseerd...

Dit zou direct teruggestort worden.... dat was 27-1-2012!!!! Geld is er nog steeds niet. Krijg een vaag verhaal over mijn mogelijkheid voor storneren en dus kunnen ZIJ! niet mijn geld teruggeven.... Deze maand was de smoes: oh maar wij verrekenen dat altijd met de nota's....

Wie de rente vangt mag Joost weten!

Het ergste is nog wel dat die Cisco nu al voor de 2e keer storingen geeft.... hij is net 1 dag terug van een zogenaamde reparatie.... Daarvoor ga ik wel kijken op het technische forum.... Maar Ziggo daalt opeens hard in mijn achting! :evil:

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Het ergste is nog wel dat die Cisco nu al voor de 2e keer storingen geeft.... hij is net 1 dag terug van een zogenaamde reparatie.... Daarvoor ga ik wel kijken op het technische forum.... Maar Ziggo daalt opeens hard in mijn achting!
Ziggo of Cisco ?
Van de Cisco is allang bekend dat het niet zo'n heel betrouwbaar apparaat is, zijn heel veel klachten mee.

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

ja, alleen lees ik dat nu pas natuurlijk..... je gaat ervan uit dat ze bij een 2e levering van hetzelfde merk zelf wel zo slim zijn om het goed te testen voordat je je klanten eraan blootstelt, maar helaas dus.

Gesloten