LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo "klantenservice'
-
Ziggo "klantenservice'
Ondanks dat ik in Outlook 2007 heb ingesteld dat de mail na 3 dagen van de server verwijderd moet worden loopt ineens sinds een paar maanden mijn mailbox op de server van Ziggo vol. Als ik dan "klantenservice" bel krijg ik een medewerkster van het call-center" die absoluut niet thuis is in de materie en dus alles moet gaan vragen en uiteindelijk wordt ik naar "Ziggo service +" verwezen wat me dan wel € 0,65/min kost. "Als de fout aan Ziggo ligt krijgt u het geld terug|" Gezien mijn ervaringen met terugbetalingen van Ziggo ga ik dat nummer dus maar niet bellen. Als ik de volgende dag opnieuw bel naar de "klantenservice" wordt door een medewerker van het call-center afgebekt en opnieuw naar "Ziggo service +" gestuurd. Grrrr.
Re: Ziggo "klantenservice'
De door u gewenste functie werkt niet goed icm Ziggo en veel andere providers. Het is dus niet geheel de schuld van Ziggo.
U kunt beter de optie "van server verwijderen na verwijderen uit Verwijderde items" selecteren. De mails blijven dan op de server staan totdat u deze op uw computer in outlook uit de prullenbak verwijdert. Dit werkt als het goed is wel met ziggo. Het voordeel hiervan is ook dat u mails na langere tijd nog terug kunt halen als ze per ongeluk verwijdert zijn. Nadeel is weer wel dat die verwijderde mails uit de mailbox ook niet op de computer blijven staan. Vooralsnog is daar geen oplossing voor.
Overigens raad ik u het gebruik van ziggo voor email sowieso af. De opslagcapaciteit is heel laag en de mogelijkheden zeer beperkt. Diensten van google (gmail), microsoft (hotmail) of yahoo leveren mailboxen van vele gigabytes groot en, heel belangrijk, als u verandert van provider, heeft dit geen invloed op uw email(adres), en hoeft u niet iedereen op de hoogte te stellen van een nieuw adres.
U kunt beter de optie "van server verwijderen na verwijderen uit Verwijderde items" selecteren. De mails blijven dan op de server staan totdat u deze op uw computer in outlook uit de prullenbak verwijdert. Dit werkt als het goed is wel met ziggo. Het voordeel hiervan is ook dat u mails na langere tijd nog terug kunt halen als ze per ongeluk verwijdert zijn. Nadeel is weer wel dat die verwijderde mails uit de mailbox ook niet op de computer blijven staan. Vooralsnog is daar geen oplossing voor.
Overigens raad ik u het gebruik van ziggo voor email sowieso af. De opslagcapaciteit is heel laag en de mogelijkheden zeer beperkt. Diensten van google (gmail), microsoft (hotmail) of yahoo leveren mailboxen van vele gigabytes groot en, heel belangrijk, als u verandert van provider, heeft dit geen invloed op uw email(adres), en hoeft u niet iedereen op de hoogte te stellen van een nieuw adres.