LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo laat klant in de steek

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
zehking
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 feb 2015 15:35

Re: Ziggo laat klant in de steek

Ongelezen bericht door zehking »

Het is algemeen bekend dat de Ziggo apparatuur geen sterk signaal uitgeeft. Zij zullen zeggen wanneer je een sterker signaal wilt je zelf zal moeten investeren.
Mede doordat WiFi inderdaad niet optimaal is om verbinding mee te maken, zoals mijn voorganger al heeft uitgelegd.

Feitelijk doet de geleverde apparatuur het van Ziggo, alleen de klant had er meer van verwacht.
Echter Ziggo is niet aansprakelijk voor alles binnen in het huis. Hun verantwoordelijkheid is internet (en andere diensten) leveren tot aan het ISRA punt.

Gesloten