enige tijd geleden hadden we een betalingregeling.
alles betaalde we netjes elke maand. tot heden bleven de briefen komen er is niet betaald en moet in 1 keer.
Ik heb er achteraan gebeld en 1 luie achter de telefoon ziggo medewerkster had ik aan de lijn . alles had ze nagekenen en ze zegt je moet gewoon betalen hoe je al doet gebeurt verder niks.Ik zelf dacht ziggo,s kennende zou het wel weer anders gaan en ja hoor.
nu hebben we een brief van incasso bureau dat ziggo dus ons daar naartoe heeft verwezen.
Hoe achterbaks kunnen ze zijn stelletje kansloze lui alles draaid ze om het geld zelf doen ze geen moer.
Ziggo is kwa cijfers een dikke 0 klantensercive een dikke 0
hulp geven ze niet alleen maar praatjes en leugens.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo met zn praatjes!!!!
Re: Ziggo met zn praatjes!!!!
Heeft u de afspraken m.b.t. de betalingsregeling zwart op wit gekregen of via e-mail?
Dan kunt een kopie v.d. brief of afdruk v.d. e-mail naar het incassobureau sturen.
Dan kunt een kopie v.d. brief of afdruk v.d. e-mail naar het incassobureau sturen.
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25
Re: Ziggo met zn praatjes!!!!
Beste Raja,
Graag wil ik, medewerker van ziggo, ingaan op uw problemen met uw betalingsregeling. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle
Graag wil ik, medewerker van ziggo, ingaan op uw problemen met uw betalingsregeling. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle