LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo niets dan ellende, deel 2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
grun

Re: Ziggo niets dan ellende, deel 2

Ongelezen bericht door grun »

bprosman schreef:
Dat zou me niet verbazen. Nog niet zo lang geleden heeft KPN hier de koperdraden tussen de wijkcentrales en de straatkastjes vervangen door glasvezel.
Dan zou op dat moment Tele 2 ook moeten kunnen leveren.
Op mijn adres kan Tele2 dat idd, ik heb net even gekeken. Dezelfde snelheid als Telfort en die laatste vond ik net even wat gunstiger. Maar ja, ik kan me voorstellen dat mensen nog steeds denken dat je via koperdraden beperkt wordt door de afstand tot de centrale. Zelf dacht ik dat tot voor kort ook. Maar dat blijkt nu achterhaald, als je tenminste in een gebied woont waar de lijnen tussen centrale en straatkastjes vervangen zijn door glasvezel. Als je aan een snelheid van 100 Mb/s download genoeg hebt, is het imho een aantrekkelijk alternatief voor de kabel (lees: Ziggo).

bprosman

Re: Ziggo niets dan ellende, deel 2

Ongelezen bericht door bprosman »

Maar ja, ik kan me voorstellen dat mensen nog steeds denken dat je via koperdraden beperkt wordt door de afstand tot de centrale.
Dat is nog steeds zo :wink:
Maar dat blijkt nu achterhaald, als je tenminste in een gebied woont waar de lijnen tussen centrale en straatkastjes vervangen zijn door glasvezel.
Dan zit er dus geen koper tussen maar glas. Geldt bovenstaande stelling nog steeds.

Gesloten