LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ChaWe
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 sep 2009 14:30

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door ChaWe »

We hebben eigenlijk nooit problemen gehad met Ziggo, maar onlangs zijn we verhuisd en hebben we een nieuwe modem gekregen...na een paar dagen viel mijn verbinding ineens weg, uiteraard ook geen telefoon meer dus konden we bellen met de mobiel, tikt lekker aan die kosten en vooral wanneer ze bij Ziggo een lijst afwerken van punten die je allemaal gelijk al hebt doorgegeven!
We moesten gewoon geduld hebben want de modem moest nieuwe firmware hebben en dat kon wel een paar dagen duren, ze waren er druk mee bezig!
We hebben een paar dagen heen en weer gebeld en om een nieuwe modem gevraagd, maar nee ze moesten en zouden een monteur langssturen want dan kon alles doorgemeten worden want het kon wel ineens aan hun verbinding(buiten) liggen.
Monteur is geweest, alles doorgemeten en alles was goed...Conclusie: De modem was dus wel kapot, nieuwe aangehangen en probleem was weg.

Uiteraard hoop ik dat het probleem blijvend verholpen is, ik heb er weer zo'n zelfde modem aangekregen een Ubee.

Zoals ik dus al zei, is dit de eerste keer dat ik echt even ontevreden ben geweest over Ziggo... en ook over de behandeling door klantenservice, volgens mij zitten daar mensen die totaal geen verstand hebben van het hoe en wat!

Johnutr
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2009 21:06

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door Johnutr »

Mijn vraag aan de helpdesk was:
Commentaar:
eindelijk is er dan toch een monteur langs geweest. Deze stelde vast dat mijn klacht terecht was en het Ubee modem niet goed werkt. Volgens de monteur komt er binnenkort een update voor de software Ik heb 2 vragen 1 waarom ontkent de helpdesk steeds dat er problemen zouden zijn met het modem, Vraag 2 is het mogelijk dat ik bericht krijg als het probleem opgelost is?

Het antwoord:
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over modem storing

Momenteel is er een storing gaande met de nieuwe UBEE modem. Het is een softwarematige storing die wij hier intern zullen oplossen.
Wij adviseren om nog geduld te hebben en zullen met spoed dit probleem oplossen. Helaas kunnen wij geen datum aangeven waneer het opgelost wordt. De modem zal automatisch de update binnen halen daar zult u niets van merken.
Kan ik nou niet lezen of krijg ik nu gewoon op alle 2 de vragen geen antwoord

antoinetteb41
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mar 2008 20:19

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door antoinetteb41 »

ik ben van kpn naar ziggo gegaan,alles werkt meer dan tevreden,geen klachten.
Ubee zal eerdaags wel beter werken,met de in aantocht zijnde firmware,hier werkt hij goed bijna 50 om 5 mb.

Gesloten