Ik heb echt alle info van modemfouten etc gestuurd. Het enige dat Ziggo doet is reageren met haal de router er tussen uit en installeer een virusscanner blabla.
Mooie is, had eens gepost op een forum, met alle techniche mankementen, foutcodes in het modem etc. Kreeg ik een Webteam reactie. Netjes daar iets ingevuld, en wat krijg je retour?
Het mooie is, daar doverse fora weet ik dat ik niet de enige ben. Er is gewoon 'iets' mis. En ja mijn modemwaardes zijn mooi, maar waarom is de modem dan vaak OFFLINE, en reset ie zichzelf?Vanuit onze systemen heb ik de status van uw modem uitgelezen. Hieruit hebben wij geconcludeerd dat er geen signaalproblemen met uw modem te vinden zijn.
Om verder uit te kunnen sluiten waardoor het probleem kan worden veroorzaakt wil ik u vragen een aantal stappen te doorlopen.
Als u gebruik maakt van een router wil ik u vragen om de verbinding te testen door de modem direct, zonder andere apparaten, aan te sluiten op één computer.
Hebt u geen router of lost dit het probleem niet op dan kan het probleem worden veroorzaakt door spyware of een virus. U kunt er voor zorgen dat uw systeem met beveiligingssoftware wordt schoongemaakt. Enkele voorbeelden van beveiligingssoftware:
Kortom, Ziggo krijgt een hele koude douche. Vooral daar bij de helpdesk, die mensen gewoon wegsturen met een onzin verhaal.
