| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo
Re: Ziggo
Ben je klant van Ziggo?emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Ik heb al diverse malen aangegeven dat ik deze niet wens te ontvangen. Maar ze blijven doorgaan,
Groeten,
Ernst
-
Teunbosseman
- Contacteer:
emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Ik heb al diverse malen aangegeven dat ik deze niet wens te ontvangen. Maar ze blijven doorgaan,
Groeten,
Ernst
Staan ze op naam of staat er - aan de bewoners van - ?
-
lies-oostveen
Ziggo is niet goed bezig dusTeunbosseman schreef:emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Groeten,
Ernst
Zolang er op staat aan de bewoners van is het gewoon post en doet Ziggo niks onrechtmatigs.lies-oostveen schreef:Ziggo is niet goed bezig dusTeunbosseman schreef:emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Groeten,
Ernst
-
Teunbosseman
- Contacteer:
lies-oostveen schreef:Ziggo is niet goed bezig dusTeunbosseman schreef:emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Groeten,
Ernst
Want ?
Jawel dat doet ze wel. Als je opgeeft geen reclame drukwerk van dit bedrijf te willen op ontvangen op jouw adres moet Ziggo zich daar aan houden.puma73 schreef:Zolang er op staat aan de bewoners van is het gewoon post en doet Ziggo niks onrechtmatigs.
Een organisatie waarvan u klant bent, of klant bent geweest, mag u geadresseerde reclame toesturen. U kunt hen wel vragen om hiermee te stoppen. Daarmee maakt u gebruik van uw 'recht van verzet'. Binnen drie maanden moet de organisatie dan stoppen met het sturen van geadresseerde reclame naar uw adres. U kunt gebruik maken van de voorbeeldbrief van ConsuWijzer.
Een brief geadresseerd aan "de bewoners van dit pand" is gewoon post en mag gewoon in de deur gegooid worden, niks, maar dan ook niks onrechtmatigs aan.olaf79 schreef:Jawel dat doet ze wel. Als je opgeeft geen reclame drukwerk van dit bedrijf te willen op ontvangen op jouw adres moet Ziggo zich daar aan houden.puma73 schreef:Zolang er op staat aan de bewoners van is het gewoon post en doet Ziggo niks onrechtmatigs.
Een organisatie waarvan u klant bent, of klant bent geweest, mag u geadresseerde reclame toesturen. U kunt hen wel vragen om hiermee te stoppen. Daarmee maakt u gebruik van uw 'recht van verzet'. Binnen drie maanden moet de organisatie dan stoppen met het sturen van geadresseerde reclame naar uw adres. U kunt gebruik maken van de voorbeeldbrief van ConsuWijzer.
Daar denkt de rechter in Amsterdam anders over.puma73 schreef:Een brief geadresseerd aan "de bewoners van dit pand" is gewoon post en mag gewoon in de deur gegooid worden, niks, maar dan ook niks onrechtmatigs aan.
http://www.juridischkennisportaal.nl/wi ... -pand-.htm
Er worden nog dagelijks overal in Nederland dit soort reclames bezorgt dus ik denk dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen.grun schreef:Daar denkt de rechter in Amsterdam anders over.puma73 schreef:Een brief geadresseerd aan "de bewoners van dit pand" is gewoon post en mag gewoon in de deur gegooid worden, niks, maar dan ook niks onrechtmatigs aan.
http://www.juridischkennisportaal.nl/wi ... -pand-.htm
Oud papierbak is weer gelukkig met dit soort spam.
Als ik "mailingen" lees, heeft TS het over de "brievenbus" van zijn/haar e-mail account.Teunbosseman schreef:emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Groeten,
Ernst
-
Teunbosseman
- Contacteer:
lichtstad schreef:Als ik "mailingen" lees, heeft TS het over de "brievenbus" van zijn/haar e-mail account.Teunbosseman schreef:emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Groeten,
Ernst
Heb ik aan gedacht natuurlijk maar brievenbus is bij mij in NL niet de digitale brievenbus in de volksmond genoemd - mailbox - Wellicht dat TS hier duidelijk over kan zijn.
Teunbosseman schreef:Teunbosseman schreef:emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Groeten,
Ernst
Heb ik aan gedacht natuurlijk maar brievenbus is bij mij in NL niet de digitale brievenbus in de volksmond genoemd - mailbox - Wellicht dat TS hier duidelijk over kan zijn.
Klopt, maar sommige mensen vooral ouderen die pas digitaal bezig zijn, weten soms niet de echte benoeming,dus brievenbus is voor hun, wat ze in de mail krijgen.
emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Groeten,
Ernst
@Ernst
Stuur de webcare een PB, dan wordt je wel geholpen.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=139254
Kletspraat, ook het webcare team kan hem niet uit het adressenbestand halen. Zinloze actie.lichtstad schreef:emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Groeten,
Ernst
@Ernst
Kletspraat, een hele mond vol.puma73 schreef:Kletspraat, ook het webcare team kan hem niet uit het adressenbestand halen. Zinloze actie.lichtstad schreef:emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Groeten,
Ernst
@Ernst
En waarom niet?
TS hoef niet uit het adressenbestand, maar uit de mailingslijst gehaald worden, en daar kan de webcare de weg bewandelen, die er daarvoor noodzakelijk is.
Misschien heb je een ander advies voor TS, dan lees ik het graag.
Het gaat om gewone postberichten die via de brievenbus worden bezorgd. Men gaat echt geen adressen bestand overhoop halen omdat 1 individu dat wil. Dus heel gewoon kletspraat van de bovenste plank die helemaal geen zoden aan de dijk zet.lichtstad schreef:lichtstad schreef:emakkreel schreef:Zijn er anderen die continue lastig gevallen worden door Ziggo met mailingen in de brievenbus ?
Groeten,
Ernst
@Ernst
Kletspraat, een hele mond vol.
En waarom niet?
TS hoef niet uit het adressenbestand, maar uit de mailingslijst gehaald worden, en daar kan de webcare de weg bewandelen, die er daarvoor noodzakelijk is.
lichtstad schreef:
Jawel hoor, papierbak is geduldig. Het gaat denk ik om briefpost , ik krijg dat ook namelijk dat ze in de buurt zijn. Fijn....de papierbak is geduldig
Wat een drama maken sommigen er van.
-
moederslink
Nou, eens met Ciske hoor.
Ik krijg die zooi ook---- hup in de oudpapierbak en alles is immers te verwijderen : zowel uit de mailbox als uit de bb....
Ik krijg die zooi ook---- hup in de oudpapierbak en alles is immers te verwijderen : zowel uit de mailbox als uit de bb....