LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rjkoku

Ziggo

Ongelezen bericht door rjkoku »

Sinds maart 2009 wacht ik op een CI-+ module voor mijn televisie
Sony KDL-32W4220.
Via hun site heb ik ziggo gevraagd wanneer zij deze module klaar denken te hebben.
Ziggo reageerde met het onderstaande onpersoonlijke ,ongeinteresseerde en arrogante antwoord .
Hopelijk worden volgend jaar de netten opengezet voor andere aanbieders, dan kan ik eindelijk weg bij ziggo

Antwoord van ziggo:

Geachte heer/mevrouw ,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.
Wanneer u type televisie in aanmerking komt voor onze CI+ module zal het toestel in de desbetreffende lijst op de website komen te verschijnen.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice
Ziggo

oooDJJBooo

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door oooDJJBooo »

De module moet gewoon in de tv's passen. Echter is het zo dat hij niet ondersteund word. Dus kortgezegt, je fabrikant zal zijn softwareupdate hier op moeten aanpassen. Als hij dit echter nog niet gedaan heeft zou er contact moeten gezocht worden met de fabrikant van de tv en niet bij ziggo ;)

Gesloten