LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo Ubee 3200

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sjoerdrei

Ziggo Ubee 3200

Ongelezen bericht door sjoerdrei »

Hallo Ziggo,

Mijn router knippert blauw bij een wlan uitgang. Als ik mijn macbook er op aansluit heeft hij wel verbinding en ook een ip-adres maar ik krijg geen internet. En als ik er een router op aan sluit dan doet die het ook niet. Kunnen jullie mij helpen?

Mvg
Sjoerd

sjoerdrei

Re: Ziggo Ubee 3200

Ongelezen bericht door sjoerdrei »

Oke ik ga het proberen.

We hebben een Ubee router/modum van ziggo. Die geeft ook een Wifi netwerk af. Bedraad zit daar een linksys router op die ook gewoon werkt. Nou heb ik vandaag een Airport express gekocht en die dus ook aangesloten maar die geeft dus een blauw knipperlichtje op de ubee. Het enige probleem die ik kan bedenken is van het van 8 draads naar 4 draads gaat en weer terug naar 8 draads. Maar zou niet kunnen bedenken waarom dat een probleem zou zijn.

Oja ik heb een MacBook Pro uit 2012, Alles in 1 (volgens mij iets van 60mb/s)

Ik hoop dat het een beetje duidelijk
Gr

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

sjoerdrei schreef:Oke ik ga het proberen.

We hebben een Ubee router/modum van ziggo. Die geeft ook een Wifi netwerk af. Bedraad zit daar een linksys router op die ook gewoon werkt. Nou heb ik vandaag een Airport express gekocht en die dus ook aangesloten maar die geeft dus een blauw knipperlichtje op de ubee. Het enige probleem die ik kan bedenken is van het van 8 draads naar 4 draads gaat en weer terug naar 8 draads. Maar zou niet kunnen bedenken waarom dat een probleem zou zijn.

Oja ik heb een MacBook Pro uit 2012, Alles in 1 (volgens mij iets van 60mb/s)

Ik hoop dat het een beetje duidelijk
Gr
Nee het is nog steeds een raadsel. Vooral dat van 8 naar 4 naar 8 draads. Daar is geen draad aan vast te knopen.

Wonderwall

Ongelezen bericht door Wonderwall »

Waarom zet je dit niet op het Ziggo forum? Dan klopt "Hallo Ziggo" ook meteen.

Gesloten