LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo webmail naar @yahoo.com

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Des81

Ziggo webmail naar @yahoo.com

Ongelezen bericht door Des81 »

Sinds vorige week komen mailtjes, gestuurd vanaf de webmail van ziggo (https://webmail2.ziggo.nl/), naar mijn @yahoo.com email adres niet meer aan.

Om te testen heb ik nog een ander yahoo adres aangemaakt maar ook daar komen mailtjes niet aan als ik die vanaf mijn webmail van ziggo verstuur.

Het betreft volgens mij alleen yahoo adressen waar niks heen wordt verstuurd. Ik heb het namelijk ook geprobeerd met een hotmail adres en een ander adres dat mail forward naar mijn originele yahoo adres. Die komen wél aan.

Om de OP niet al te lang te maken laat ik de details van mijn andere tests maar achterwege.

Maar voor andere yahoo gebruikers.... Mailtjes van Ziggo webmail gebruikers komen volgens mij niet aan!

bprosman

Re: Ziggo webmail naar @yahoo.com

Ongelezen bericht door bprosman »

Bij mij ook problemen van Ziggo -> Yahoo. Zal het eens aanmelden bij Ziggo.
Is aangemeld, ze zeiden dat ze er mee aan de gang gingen.
Ben benieuwd.

Ziggo-webteam_Alex

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo Des81,

Bedankt voor je melding. Het is bij ons nog niet bekend dat er problemen zijn met het versturen van Ziggo naar Yahoo. Daarom wil ik het graag voor je uitzoeken.

Heb je nog enkele test resultaten? Zo ja, zou je deze willen mailen naar het volgende mail adres:

ziggowebteam@ziggo.nl

Onderwerp: Webcare: TrosRadar || Ziggo webmail naar @yahoo.com ||

Alvast bedankt voor je tijd.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Ziggo-webteam_Alex

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

hallo,

Ik heb het probleem inmiddels bij een collega neer gelegd. Ik wil bprosman bedanken voor de informatie zover.

Graag wil ik ook nog in contact komen met Des81. Als je dit leest stuur even je klantgegevens via een privébericht naar mij toe, dan kan ik ook jou nog even een aantal vragen stellen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Gesloten