LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zijn er ook goede ervaringen met ALICE ????

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Alice is snel, stabiel en klantvriendelijk

hahaha echt niet, echt alles is bagger
2
33%
Alice werkt goed maar de klantvriendelijkheid is drama
1
17%
Mee eens! Alice is totaal een toppertje!
3
50%
 
Totaal aantal stemmen: 6

camaro
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 jun 2005 11:29

zijn er ook goede ervaringen met ALICE ????

Ongelezen bericht door camaro »

Ik begrijp best dat de mensen met negatieve ervaringen juist naar een forum als dit komen om hun gal te spuien.
Zelf ben ik bijvoorbeeld erg tevreden met Orange, snel internet en telefoon heeft er wel geteld 1 keer uitgelegen in 2 jaar..... aan de andere kant als je hier Orange intypt dan vliegen de negatieve berichten je om je oren.

Nou was ik nieuwsgierig of dit voor Alice ook geld?
Zijn er uberhaupt wel positieve klanten van deze provider?
Ben erg benieuwd!
Voornamelijk stabiliteit en telefonie ben ik benieuwd naar.

Dirkie
Berichten: 2943
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: zijn er ook goede ervaringen met ALICE ????

Ongelezen bericht door Dirkie »

Je geeft het zelf al aan. Alleen als mensen slechte ervaringen hebben, komen ze op een forum als dit om hun gal te spuien.
Probleem is dus, dat tevreden gebruikers hier meestal niet komen, als als ze er wel komen, waarschijnlijk al lachend niet reageren.

Aan de andere kant. Over Alice lees je de laatste tijd zo goed als niets. Misschien een teken, dat dit dus een van de betere providers is :?

GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: zijn er ook goede ervaringen met ALICE ????

Ongelezen bericht door GJS »

Ik heb pas Alice sinds 8 dagen dus echt veel kan ik nog niet zeggen over de stabiliteit op langere termijn, tot nu toe gaat het goed en ben ik tevreden.
Voor ik over ben gegaan heb ik de helpdesk gebeld omdat ik nog wat vragen had en ook dat ging zonder lange wachttijden en ik werd netjes en snel geholpen, of dit ook zo is als je problemen hebt is natuurlijk afwachten.

halm
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:13

Re: zijn er ook goede ervaringen met ALICE ????

Ongelezen bericht door halm »

als het werkt is alice wel goed maar ik heb in 3 maanden 1x een storing gehad van 3dagen en 1x een storing van 2 dagen, de laatste was recent, ik hoop dat het nu zo blift als het nu is, ik denk dat je ook wat mazzel moet hebben want ik heb op een ander adres orange gehad en heb daar 1x storing gehad in 6 jaar!!Alice kampt ook nog met opstartproblemen dus ik kijk het nog even aan.

Gesloten