LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zonnet ADSL aanbieding

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Liesje1966

zonnet ADSL aanbieding

Ongelezen bericht door Liesje1966 »

Let op!

Nieuwe aanbieding van Zonnet.

Gratis gratis etc... Het is niet gratis!

Zie wat het je kost om online te zijn. Je betaald alle KPN telefoontikken!
(afgezien van het maandatrief)
Dus reken voor jezelf maar uit of het inderdaad goedkoper is(gratis nooit).

Zonnetje

Re: zonnet ADSL aanbieding

Ongelezen bericht door Zonnetje »

Dat zeggen ze ook niet .Je betaald alleen geen abbonement en het modem is ook gratis als je Zontel erbij neemt.
Wie geeft dat?
Het is ook alleen maar voor mensen die heel weinig internetten maar hun trage 56k zat zijn.Met een 56K inbel betaal je natuurlijk ook meer sinds de invoering van de 06760 internetnummers.

Zonnetje

Ongelezen bericht door Zonnetje »

Dan bedoel ik zonnet Adsl gratis.Was ik vergeten erbij te vertellen..

nee nee

Ongelezen bericht door nee nee »

Adsl werkt niet via tel tikken !
Je betaald alleen de tijd dat je on-line bent en dat zeggen ze ook duidelijk hoor, goed LUISTEREN !

Wat ze bedoelen te zeggen is dat je GEEN abonnenments kosten enz. hebt maar puur je internet gebruiks tijd rekenen
En voor mensen die weinig internetten is dat heel mooi !

Zal zeker bter werken van @Slome van Essent

Liesje1966

Ongelezen bericht door Liesje1966 »

A/ Abonnementen van ADSL is in het algemeen een vast bedrag per maand zonder dat je de telefoontikken betaal!

Voordelen en nu praat ik niet over iemand die 2 of 3 uurtjes per week internet om met zijn of haar kleinkindneren te mailen, zijn dat je af bent van de vaste tarieven die Internetproviders rekenen voor de tijd dat je online bent (06- inbelnummers)
Natuurlijk loont het altijd de moeite om het uit te rekenen wat voor jouw voordeliger is, maar Mensen die graag ADSL willen, doen dit voornamelijk om de snelheid van downloaden en dat de tijd die een lijn openstaat er niets meer toe doet.

Luisteren doe ik altijd..., maar op misleidende reclame let ik, mijn vakgebied, ook

B/ De meeste aanbieders bieden een gratis modem en /of gecombineerd met een tijdelijk lager maandbedrag.

Lies

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Je zal maar eens keer een uitzending terug willen zien en dat vergeten om op te nemen.Dat is met een 56K onmogelijk.
Ook komen er steeds meer sites waar je met een 56K lang moet wachten.Met flash kijken is vaak onmogelijk door de lange laadtijd.
Het idee is zo slecht zo niet.Maar dat is natuurlijk bekijken hoe lang je online bent gemiddeld om dan toch een vaste Adsl Abbo te nemen.
Wat is dan niet genoeg gratis? Het is natuurlijk logisch dat je voor het gebruik wel moet betalen maar de rest kost toch echt niks .

Dat is met de gratis 56K inbelabbo toch ook.Sommige maken de verbinding wat trager zodat je wat langer de lijn open laat staan maar dat is ander verhaal.

Gesloten