LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zonnet/Versatel abonnement ? DOE HET NIET !!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bazz

Zonnet/Versatel abonnement ? DOE HET NIET !!!!!

Ongelezen bericht door bazz »

ik heb mijn ADSL via Zonnet (tegenwoordig Versatel). Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n klantonvriendelijke bedrijf meegemaakt. Het begon met mijn aanmelding voor een adsl abonnement. Die is door zonnet tweemaal verwerkt. probleem: twee aanmeldingen. heb ik recht moeten zetten. daarna heeft het zes (!!!) maanden geduurd voordat mijn aansluiting rond was. na drie maanden bellen, schrijven, mailen etc was ik het zat en wilde ik de aanmeldprocedure afbreken en overstappen naar een andere provider. was niet mogelijk volgens zonnet en ze weigerden het proces af te breken. ik zou juridisch geen poot hebben om op te staan, werd me gezegd. ondertussen werd wel gedl afgeschreven. heb ik moeten storneren. Ik heb diverse malen hun dure helplijn moeten bellen waarin totaal inadequaat personeel me duidelijk een script voorlazen, terwijl ik geen novice ben op computergebied. zwaar frustrerend. uiteindelijk, na zes maanden, deed de lijn het. de maanden die ik heb moeten wachten werden verrekend. daarbij werd gedaan alsof mij daarmee een gunst was gedaan terwijl ik daar gewoon recht op had! uiteindelijk wilde ik twee maanden terug telefonie via adsl aanvragen. gewacht. gewacht. weer niets. contact opgenomen met zonnet. bleek dat de aanvraag niet was verwerkt. weer aangevraagd. nu na twee maanden ben ik het wachten zat en dacht "weet je Zon. bekijk het maar" en ik belde om mijn abonnement op te zeggen. heb nu te horen gekregen dat dit pas in januari mogelijk is gezien de algemene voorwaarden !!! ik ben waarschijnlijk de meest boze, gefrustreerde en meest slechtbehandelde klant die zonnet (nu versatel) kan hebben en nog moet ik tot januari 2006 ze blijven betalen !!! Ik zou willen schreeuwen, bommen naar binnen willen gooien. in ieder geval mijn frustratie naar ze willen uiten maar het helpt niet. je voelt je totaal en absoluut machteloos. mijn enige kracht put ik uit het feit dat ik in januari op kan zeggen en mijn geld elders kan besteden. Zonnet/Verstatel, ik wou dat ik de macht had om jullie "organisatie" vandaag nog stil te leggen. zoals jullie met een klant omgaan is met geen pen te beschrijven. Ik zal ook iedereen afraden welke dienst dan ook van ze af te nemen. graag zou ik ook een organisatie willen beginnen die consumenten tegen dit soort praktijken beschermd. we hebben een consumentenbond maar die werkt te commercieel.

??

Re: Zonnet/Versatel abonnement ? DOE HET NIET !!!!!

Ongelezen bericht door ?? »

Overdrijven is ook een vak.

Gast

Re: Zonnet/Versatel abonnement ? DOE HET NIET !!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Hier is duidelijk iets niet goed gegaan.
Je hebt inderdaad niet altijd binnen een maand ADSL
Dat heb ik gehad.
Maar zolang je geen modem hebt ontvangen schrijven ze geen geld af.
Als dat wel zo is.Kan je hierover een schriftelijke klacht indienen.

Maar toen je wel een modem hebt ontvangen ging het ook fout .
Of het nu aan jezelf ligt laat ik het in het midden maar als je het niet duidelijk uitlegt dan begrijpen ze er ook geen snars van.

Gast

Re: Zonnet/Versatel abonnement ? DOE HET NIET !!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

uiteindelijk wilde ik twee maanden terug telefonie via adsl aanvragen
'

Dat heeft Versatel helemaal (nog) niet. Wel Pre Carier Select diensten maar dat is wat anders.

!

Re: Zonnet/Versatel abonnement ? DOE HET NIET !!!!!

Ongelezen bericht door ! »

Nou Bazz, ik kan niet anders oordelen dan dat ik het VOLLEDIG met je eens ben en ik ben waarschijnlijk net zo'n boze, gefrustreerde en slechtbehandelde klant als jij!!!
Dat hun het woord klantenservice nog durven te gebruiken vind ik echt onbegrijpelijk. Ik heb nu geen zin om hier mijn hele verhaal neer te zetten. Maar in het kort komt het erop neer, dat alles daar verkeerd gaat DOOR HUN FOUTEN en je als klant keer op keer van het kastje naar de muur wordt gestuurd, waar je vervolgens weer niets mee opschiet!
Maar zoals je al zei, zoals zij met hun klanten omgaan is met geen pen te beschrijven!
En 1 ding is hier ook zeker....Januari 2006 is Versatel voor mij ook voorgoed verleden tijd!

Groetjes nog een zeer ontevreden Versatel klant! :evil:

bakra
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2005 18:00

Re: Zonnet/Versatel abonnement ? DOE HET NIET !!!!!

Ongelezen bericht door bakra »

Hier nog zo'n verhaal. Ik had al een jaar of 3 een 2mb verbinding via Versatel (overigens naar volle tevredenheid) totdat ze op 8 juli de verbinding omzetten naar 20 mb. Sinds 8 juli heb ik alles bij elkaar nog maar 3 dagen internet gehad. Voor de rest NIKS! En ik maar bellen naar klantenservice a € 0,25 per minuut (waar je dan eerst een eeuwigheid in de wacht staat). Het enige dat ze mij daar kunnen vertellen is dat ze er mee bezig zijn en dat ze hopen dat het zo snel mogelijk gaat werken. Inmiddels ben ik al een vermogen kwijt aan telefoonkosten, maar geen internet. Dit is gouden bussiness: open een lijn van een kwartje per minuut en veroorzaak vervolgens zoveel ellende dat deze lijn roodgloeiend staat.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Zonnet/Versatel abonnement ? DOE HET NIET !!!!!

Ongelezen bericht door spambam »

Positief: had binnen 8 dagen na aanmelding al Adsl Family op de lijn!

Negatief: verbinding valt soms dagen(!) of uren weg.

Evaluatie: begin er niet aan als je ongestoord internet wil.

Gesloten