LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
joooop

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door joooop »

Als ik zou verhuizen zou ik een schotel kopen, tsja internet is nog te duur via de schotel. Maar internetdelen met de buren kan natuurlijk ook heel mooi draadloos tegenwoordig.

Gast

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door Gast »

helaas heb ik een schoteltje als buurman

dus zit nu maar heel hard te hopen dat KPN een beetje opschiet met de landelijke dekking van hun digitenne

Hasjroker1

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Klaas uitstekend gedaan. Gewoon delen gaat net zo snel als dat ieder een eigen abbo heeft. Het is shared dus maak het niet zoveel uit. Maar wel goedkoper. Tegen die lui van UPC moet je niet eerlijk zijn, want dat zijn ze ook niet tegen jou.

Gast

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door Gast »

He ouwe hasjroker weer terug van vakantie jammer nu krijgen we weer gelijk al die zeer objectieve en postieve reacties van jou waar we helaas helemaal niets mee kunnen. Jammer het begon weer leuk te worden op het forum zonder jou.!!!!!!!!!!!!!!! :D

mack
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2005 00:04

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door mack »

Klaas40
Gast

Geplaatst op 20 Mrt 2005 14:26 door Klaas40


--------------------------------------------------------------------------------

Zoals eerder vermeld heb ik al enige weken geen Chello Internet meer.


Die storing kan wel. Als er iets vreemd is met het signaal zullen ze er een filter moeten in gaan plaatsen. Misschien niet alleen in de eindversterker (bij jou huizenblok) maar ook in de groepversterker (5 straaten samen).
Laat dus UPC een signaal meting doen op allebeide aansluitingen.

M. de monteur regio Arnhem

Edjuh

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door Edjuh »

Meerdere huishoudens op een huis?
Bij ond aan de beurt?
Respekloze?

Sjonge man!
Ga eerst eens een cursus nederlands volgen voordat je van alles begint te brabbelen.

Gast

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door Gast »

beeeehhhhhhhh zei het schaapje :twisted:

Gast

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door Gast »

Goh was dat even schrikken, "meerdere huishoudens op een huis is illegaal" ik ben vlug naar buiten gelopen en heb in de buurt rondgekeken, en gelukkig maar op geen enkel huis zat een huishouden, was wel een opluchting zeg.

Klaas40

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door Klaas40 »

Ik snap niet waarom helpdesk1 zich altijd zo af loopt te geven en je probeert te indroctineren als je een adequate oplossing heb gevonden voor een probleem wat hun niet weten op te lossen. Door de telefoon werd ik al voor een stuk oud vuil uitgemaakt en dat is hier niet anders.
Ik vraag me af waar de fatsoensnormen van dit bedrijf zijn gebleven. In ieder geval heb ik ze nog niet ontdekt.

Gast

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door Gast »

Klaas40 hou aar op met zoeken, die zal je nooit vinden, want die zijn er eenvoudig niet.

ervaren upc cai monteur

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door ervaren upc cai monteur »

Werk genoeg aan het upc kabel netwerk. gooien ze mij er ook uit.
formateren/u/s die helpdesk van hun met die mongolen die er nog hun stoel aan het warm houden zijn.

haarlem
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2005 01:02

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door haarlem »

En om het nog gezelliger te maken voor UPC. Ik ga de TV ook delen met mijn buurtjes. Nu heb ik alles opgezegd en ik betaal voor TV en Internet de helft van de prijs. Voor mijn buurvrouw komt dit ook heel goed ut Ze heeft een Classic Abbo en samen met het TV abonnement scheelt het toch weer in je maandelijke lasten. Voorwaarde. Het contact met de buren dient wel goed te zijn. Ik kan dit ieder adviseren. Voor TV hadden we wel dikke Coax nodig met goede pluggen omdat anders beelkwaliteitverlies op trad. Maar die investering heb ik ersnel uit. Mijn buren blij, Ik blij wat wil je nog meer. Ik kan ieder aanbevelen om je internet te delen (indien mogelijk) te delen met de buren. Scheelt in prijs en de kans op storing wordt aanzienlijk minder.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...
het is bij mijn net anders om.

ik betaal het volle pond .
en de helft van de zenders zijn niet om aan te zien .
UPC wat een BAGGER TOKO :evil: :evil: :evil: :evil:

knerry

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door knerry »

het klopt idd wat er gezegd over het mac adres. als dat eenmaal is ingevoerd dan houdt het voor UPC idd op met controleren. ik vindt het wel een slimme oplossing van klaas 40. eigenlijk is het een zelfde systeem als met een multi pc modem. mocht helpdesk 1 nou idd van UPC zijn (wat ik niet kan geloven, aar stel je voor) dan moet hij A zijn grote bek eens houden tegen zijn klanten, B een oplossing zoeken voor het probleem en niet lopen zeuren met Format C: want daarmee verander je het mac adres niet en C de service bieden die zij volgens het, vaak toch al te dure contract, beloven te bieden. wat er verder mee gedaan wordt, ik heb geen idee maar ik hoop voor klaas 40 het beste...

theo kapalaan sdd

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door theo kapalaan sdd »

nou moeten u allemaal luisteren, ik werk bij de helpdesk van upc en ben daar trots op verstand van pc'en heb ik niet maar is ook niet nodig de klant heeft daar toch ook geen verstand van, mijn advies bij veel virussen op de computer formateren die hap en een nieuwe disk kopen voor de zekerheid als het niet lukt pc weggooien dan vang ik hem wel op.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door agro »

Als je je registreert kan er niemand meer met jou naam berichtjes posten.
Das wel zo handig dan he.

Ron2
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 okt 2003 19:15

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door Ron2 »

Frauderen met de UPC Kabel moet natuurlijk streng gestraft worden. Anders gaan straks de abonnementen van de eerlijke provinciaal nog sterker stijgen. Laat men eens in en om Haarlem kijken of daar de dingen wel door de beugel kunnen

moonlit

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door moonlit »

:oops: Nu wordt er wel zo lekker geinig gedaan over het delen van internet met de buren, maar laat ik nu zo een gevalletje hebben dat ik gewoon met drie accounts sta aan gegeven bij UPC, door een foutje bij hen kwam ik er toch maar even spontaan achter dat er naar alle redelijke waarschijnlijkheid ieman met mij internet deel, zou niet weten wie wat waar, want ik heb alleen nog maar buren die de buik vol hebben van upc. Maar ik kan niet eens een simpel routertje aansluiten, dan gaat heel het net over hoop, en ik wordt er gewoon dom weg uit gelazerd. Met even eens mijn telefoon. Soms krijg ik KGB gevoelens van UPC, als of ik dagelijks in de gaten wordt gehouden, of ik niet te veel internet, downlaod geen hele staat heb aangesloten op mijn enkelvoudig abbotje.Wat ik wel geleerd heb van UPC dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Als je ze onder de neus wrijf dat je geen BLO heb gehad maar een degelijke opleiding, zijn ze opeens bereid openheid van zaken te geven, en duidelijk uit te leggen wat ze nu eigenlijk allemaal uitspoken achter die pc van hen zelf.
Maar voor UPC helaas telaat, ik heb al opgezegt.

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door Hasjroker »

UPC blijft toch echt een crimineel bedrijf. Jammer.
Leve XS4ALL. Nooit geen problemen meer :D :lol:

Har

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door Har »

Even een router monteren ???

Voornoemde is echt kinderwerk, het enige wat je moet doen is het MAG nummer veranderen.

Een wireless router met de buren delen, dit is fraude, geen wonder dat UPC je eruit gooit, ben blij dat ze je niet aanklagen :oops:

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: 2 Abbo's op 1 wijkkast zorgt voor problemen?!

Ongelezen bericht door edmoor »

Voornoemde is echt kinderwerk, het enige wat je moet doen is het MAG nummer veranderen.

Har bedoeld dat het MAC adres van de netwerkkaart van je PC in de router moet worden ingevoerd zodat UPC nog steeds hetzelfde hardware adres ziet.
Routertje aansluiten is inderdaad kipsimpel.

Gesloten