LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanmelden als nieuwe klant bij Ziggo wordt elders afgerekend

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
VorN
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2011 17:18

Aanmelden als nieuwe klant bij Ziggo wordt elders afgerekend

Ongelezen bericht door VorN »

Eind mei had ik mij online als nieuwe klant bij Ziggo aangemeld voor zo'n alles in een pakket. Het duurde eer ik bericht kreeg en daarom maar eens contact gezocht met die firma. Wat bleek, men had mijn aanmelding bij een totaal andere klant onder gebracht. Foutje, kan gebeuren. Blijkbaar gaat Ziggo ervan uit dat iedereen klant wil worden van hun en dus laat men het foutje voor het is. Er wordt mooi geincasseerd en blijkbaar door de andere klant ook weer gestorneerd. Dan maar stoeien met herinneringen en aanmaningen denkt Ziggo.
Veel eenvoudiger dan Oplossen van het best wel grove foutje. Als je dat zelf wil oplossen door de servicedesk te bellen, nou die zijn niet bereikbaar.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Aanmelden als nieuwe klant bij Ziggo wordt elders afgerekend

Ongelezen bericht door ciske »

begrijp ik het goed ,je hebt geen abo, ook geen kosten bij ziggo?

dan zou ik lekker een ander nemen, hieronder staat ook nog veel meer over ziggo.

Gesloten