Abonnement bij Simpel beeindigen lukt niet.
-
verhoef070
Abonnement bij Simpel beeindigen lukt niet.
Ik ben al vanaf 11 juni bezig om mijn abonnement op Simpel te beeindigen. Meerdere e-formulieren in gevuld en een brief gestuurd waarin ik aankondig het abonnemetn te beeindigen. Op de eformulieren komt een automatisch antwoord maar verder blijft het stil. Ik probeer een klacht in te dienen maar een klachtenprocedure is er niet. De link naar het contactformulier werkt niet. De chatbot begrijpt mij niet. Dus een Kafkaiaanse situatie waar bij het abonnement maar blijft doorlopen. Wie weet een oplossing zodat ik van dit abonnement afkom.
-
Consumenneke
Re: Abonnement bij Simpel beeindigen lukt niet.
Betreft het mobiel of een vaste verbinding, stapt u over, maakt u gebruik van nummerbehoud of haakt u helemaal af?
-
Bram Bonnewel
In mijn simpel op de website bij abonnement kan je onderaan aanklikken opzeggen abonnement
Ron5300
vindt dit leuk
Klopt helemaal maar wie weet heeft Ts nooit een account aangemaakt en probeert op deze omslachtige manier het abonnement op te zeggen.Bram Bonnewel schreef: ↑11 aug 2025 12:21In mijn simpel op de website bij abonnement kan je onderaan aanklikken opzeggen abonnement
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
Bram Bonnewel
Voor zover ik weet is dat als je een abonnement afsluit je automatisch een account aanmaakt. Ik ben er ook klant.Ron5300 schreef: ↑11 aug 2025 13:07Klopt helemaal maar wie weet heeft Ts nooit een account aangemaakt en probeert op deze omslachtige manier het abonnement op te zeggen.Bram Bonnewel schreef: ↑11 aug 2025 12:21In mijn simpel op de website bij abonnement kan je onderaan aanklikken opzeggen abonnement
Bellen
Je kunt ons tegen normaal tarief bellen op 088-1005757. Let op: maak vooraf in de Mijn Simpel app onder het tabblad ‘mijn gegevens’ eerst een ID-code aan. Dan kunnen we je extra snel helpen.
Postadres
Simpel
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
-
Consumenneke
Ik meen dat je MijnSimpel wel moet activeren. Als je eerder ook al een account hebt gehad, is dat best lastig.Bram Bonnewel schreef: ↑11 aug 2025 13:32Voor zover ik weet is dat als je een abonnement afsluit je automatisch een account aanmaakt. Ik ben er ook klant.
-
ReitzeMeijvogel
Probeer in te loggen op Mijn Simpel (met je klantnummer of e-mailadres), en kijk bij abonnement > opzeggen. Soms moet je eerst je account activeren als dat nog niet is gebeurd. Werkt dat allemaal niet, stuur dan een aangetekende brief met opzegging + kopie ID naar het postadres van Simpel. Bewaar een kopie. Dan staan ze juridisch zwakker als ze blijven afschrijven.
Waarom belt u niet. Een beller is sneller.
-
J. Deltoer
lordi
vindt dit leuk