Abonnement bij Simpel beeindigen lukt niet.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
verhoef070

Abonnement bij Simpel beeindigen lukt niet.

Ongelezen bericht door verhoef070 »

Ik ben al vanaf 11 juni bezig om mijn abonnement op Simpel te beeindigen. Meerdere e-formulieren in gevuld en een brief gestuurd waarin ik aankondig het abonnemetn te beeindigen. Op de eformulieren komt een automatisch antwoord maar verder blijft het stil. Ik probeer een klacht in te dienen maar een klachtenprocedure is er niet. De link naar het contactformulier werkt niet. De chatbot begrijpt mij niet. Dus een Kafkaiaanse situatie waar bij het abonnement maar blijft doorlopen. Wie weet een oplossing zodat ik van dit abonnement afkom.

Consumenneke

Re: Abonnement bij Simpel beeindigen lukt niet.

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Betreft het mobiel of een vaste verbinding, stapt u over, maakt u gebruik van nummerbehoud of haakt u helemaal af?

Bram Bonnewel

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

In mijn simpel op de website bij abonnement kan je onderaan aanklikken opzeggen abonnement

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Bram Bonnewel schreef:
11 aug 2025 12:21
In mijn simpel op de website bij abonnement kan je onderaan aanklikken opzeggen abonnement
Klopt helemaal maar wie weet heeft Ts nooit een account aangemaakt en probeert op deze omslachtige manier het abonnement op te zeggen.

Bram Bonnewel

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Ron5300 schreef:
11 aug 2025 13:07
Bram Bonnewel schreef:
11 aug 2025 12:21
Klopt helemaal maar wie weet heeft Ts nooit een account aangemaakt en probeert op deze omslachtige manier het abonnement op te zeggen.
Voor zover ik weet is dat als je een abonnement afsluit je automatisch een account aanmaakt. Ik ben er ook klant.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Bellen
Je kunt ons tegen normaal tarief bellen op 088-1005757. Let op: maak vooraf in de Mijn Simpel app onder het tabblad ‘mijn gegevens’ eerst een ID-code aan. Dan kunnen we je extra snel helpen.

Postadres

Simpel
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Bram Bonnewel schreef:
11 aug 2025 13:32
Voor zover ik weet is dat als je een abonnement afsluit je automatisch een account aanmaakt. Ik ben er ook klant.
Ik meen dat je MijnSimpel wel moet activeren. Als je eerder ook al een account hebt gehad, is dat best lastig.

ReitzeMeijvogel

Ongelezen bericht door ReitzeMeijvogel »

Probeer in te loggen op Mijn Simpel (met je klantnummer of e-mailadres), en kijk bij abonnement > opzeggen. Soms moet je eerst je account activeren als dat nog niet is gebeurd. Werkt dat allemaal niet, stuur dan een aangetekende brief met opzegging + kopie ID naar het postadres van Simpel. Bewaar een kopie. Dan staan ze juridisch zwakker als ze blijven afschrijven.

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Waarom belt u niet. Een beller is sneller.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dagkoers schreef:
13 aug 2025 22:21
Waarom belt u niet. Een beller is sneller.
Goed idee.
Vraag: morgen is het al weer vrijdag. Wat wordt het probleem voor dit weekend? Kunnen we alvast nadenken!

Plaats reactie