LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al 2 jaar problemen met Tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
groningen1213

Al 2 jaar problemen met Tele2

Ongelezen bericht door groningen1213 »

In december 2010 heb ik een 3in1 pakket genomen van Tele2 in de nieuwe woning. Het heeft enkele maanden geduurd voordat ik tv en internet had, waarvoor ik ben gecompenseerd na veel moeite. Na vele telefoontjes en gigantische rekeningen, monteurs die niet op kwamen dagen op hun afspraak terwijl ik een vrije middag had opgenomen, internetverbinding die continu weg viel en geen snelheid had een telefoon die het niet deed, kwam in mei 2012 eindelijk iemand van Tele2 langs en later nog een KPN monteur. Beide hebben alles gecontroleerd en instellingen aangepast. Aan de snelheid konden ze niets doen, omdat ik 2300 meter van de centrale zit en er veel mensen op zitten. Ik zou gecompenseerd worden voor 1 maand abonnement, de telefoonkosten en voor de monteur die niet op kwam dagen. Ik ben gecompenseerd voor 1 maand 39,95 abonnement en 10 euro belkosten. Ze hebben toegezegd 40 euro te betalen aan mij, omdat ik in de omgekeerde situatie (zelf niet thuis zijn) ook 40 euro zou moeten betalen. Dit bedrag is tot op heden nog nooit uitbetaald of verrekend. In september opnieuw problemen gemeld met internet (veel uitval en geen toegang tot internet) en haperend tv-beeld. Iedere dag staat bij elk programma op tv het beeld stil om de paar minuten. Ik wilde niet opnieuw een torenhoge rekening door de Klantenservice en heb het via de chat geprobeerd. Je krijgt een melding dat ze de mail en de vraag doorsturen en dat er contact met je opgenomen wordt. Vervolgens bestaat dat contact uit een mail waarin staat dat je de Klantenservice moet bellen. Ik heb mijn telefoon toen toch maar eens geprobeerd en midden in het gesprek met de klantenservice (na ruim 10 min wachten) viel de verbinding weg! Met mijn mobiel gebeld naar de afdeling storingen en zij bevestigden de storingen die de hele maand oktober en november in ieder geval dagelijks zichtbaar waren. Er is een KPN monteur gestuurd die afgelopen zaterdag langs is geweest. Hij kon niets meten vanaf het ISRA punt naar de centrale. De verbinding was volgens hem goed en de storing zou dan in de apparatuur zitten. Hij gaf aan dat Tele2 contact op zou nemen n.a.v. zijn bericht, maar ik heb tot nu toe niets gehoord over vervolgstappen.

Ik heb chats uitgeprint n.a.v. melding, rapporten van de monteurs, printscreens van internetstoringen en mensen kunnen bevestigen dat de telefoon niet werkt. Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen voordat ik overstap op een andere provider? Ik ben de wanhoop nabij en ik voel me allesbehalve serieus genomen. Ik dacht dat Tele2 na de koude douche van Youp van 't Hek haar leven had gebeterd, maar dat is misschien heel even geweest.

Wat kan ik doen en hoe kan ik dat aanpakken? Alle hulp is welkom!

berndv

Re: Al 2 jaar problemen met Tele2

Ongelezen bericht door berndv »

Afgesloten december 2010 betekent dat u toch nu zo'n beetje contractvrij bent? Dus opzeggen die hap, niet meer mee verder gaan. Eerlijk gezegd zou ik sowieso niet meer voor adsl gaan bij een afstand van 2300 meter tot de centrale, dit zal problemen blijven geven.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste groningen1213,

Ik vind het heel vervelend dat je diensten al zo lang niet naar behoren werken en dat je tot op heden niet naar tevredenheid hierbij bent geholpen door de klantenservice. Ik betreur het daarnaast te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de compensatie die je zou ontvangen en dat je als gevolg van de hele situatie het vertrouwen in Tele2 bent kwijt geraakt.

Omdat je aangeeft dat je er tot op heden niet uit bent gekomen zou ik graag willen uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! Zou je mij in een email aan [email protected] o.v.v. groningen1213 / Trosradar je postcode/huisnummer, klantnummer en contactgegevens kunnen sturen? Laat je gauw wat van je horen?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Danielle van Tele 2, Dat gejij en gejou daar moet je mee stoppen als het aan mij ligt.

Palme

Ongelezen bericht door Palme »

Fijn om dit hier allemaal te lezen wordt ik vrolijk van,10 December bellen en internet aangevraagd voor ZZpers.
Ben verhuist naar een ander kantoor geen internet geen telefoon,zit nu noodgedwongen thuis te werken.
Oplevering is 10 Januari (zeggen ze),dit kan toch niet! Tele2 zit in de middeleeuwen en maar stunten wij zij de goedkoopste, Ja maar wel de beroerdste !!!!!!!!
Als ik dit eerder had gelezen was ik nooit aan Tele2 begonnen,wat een benden.

Peter

berndv

Palme schreef:en maar stunten wij zij de goedkoopste, Ja maar wel de beroerdste
zou het een niet met het ander te maken hebben?

Voor zover ik weet heet de zakelijke tak versatel, dus als u tele2 heeft, zal het een particuliere aansluiting zijn. Waarom, als u er zo van afhankelijk bent, niet iets meer betalen en de dienstverlening krijgen die een zakelijke klant behoord te krijgen.

Palme

Ongelezen bericht door Palme »

Bij Tele2 is het pakket voor klein zakelijk gebruik !

berndv

Palme schreef:Bij Tele2 is het pakket voor klein zakelijk gebruik !
Mijn fout. Schijnbaar hebben ze inmiddels de merknaam Versatel helemaal laten vallen en hebben ze alles onder de Tele2 naam geschaard. Vind wel dat er bij een zakelijke klant wel iets meer dienstverlening mag zijn dan bij een particuliere aansluiting.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste groningen1213,

Ik heb helaas geen reactie van je ontvangen en kan hierdoor niet uitzoeken wat ik voor je kan doen. Mocht je nog hulp nodig hebben dan hoor ik het graag van je. Voor het stellen van online vragen kun je ook terecht op ons Tele2 forum.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten