LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alles-in1 aanvraag (Ziggo) opgezegd maar niet door mij

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
dumbelll
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:21

Alles-in1 aanvraag (Ziggo) opgezegd maar niet door mij

Ongelezen bericht door dumbelll »

Ik heb op 26 mei een aanvraag gedaan voor een Alles-in-1 plus- en het HDTV-pakket. Ik heb hier op 28 mei netjes een bevestigingsbrief van gehad met de mededeling dat er op 2 juli een monteur zou langskomen om alles te installeren.
Omdat ik ook een brief kreeg waarin stond dat het HDTV-pakket per 27 mei inging heb ik een e-mail naar de Ziggo klantenservice gestuurd. Dit omdat ik nog niets aan het HDTV-pakket had aangezien ik de HD-ontvanger pas op de installatiedatum zou krijgen. In de mail werd bevestigd dat het pakket pas zou ingaan als de nieuwe smartcard geactiveerd zou worden. Echter zijn de kosten wel in rekening gebracht. Mijn vraag aan Ziggo om deze kosten de crediteren wordt gewoon genegeerd.

Nadat er op 2 juli om 17.00 uur nog niemand was langsgekomen voor de installatie besloot ik te bellen. Tot mijn verbazing zei de Ziggo medewerkster dat er geen afspraak ingepland stond en dat de aanvraag was geannuleerd. De aanvraag is door mij nooit geannuleerd. Ook heb ik nooit een annuleringsbrief/e-mail ontvangen wat wel zou moeten. Op mijn vraag om een schrijven te sturen waaruit blijkt dat ik de aanvraag geannuleerd, op welke dag en op wat voor manier kreeg ik als antwoord "U heeft in juni een bundel pakket besteld wat later om onduidelijke redenen is geannuleerd".

Wat kan ik hiermee doen? Ik krijg gewoon geen antwoord op mijn vragen. Als gevolg van dit alles heb ik 6 weken geen internet gehad, moet ik bij mijn oude provider (Telfort) €5 meer betalen, heb ik 2 juli voor niks vrijgenomen en heb ik nog steeds geen HD-ontvanger. Ik heb het gevoel dat ik zwaar benadeeld ben en Ziggo het wel best vind.

Ziggo Webteam Wim

Re: Alles-in1 aanvraag (Ziggo) opgezegd maar niet door mij

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Wim »

Beste dumbelll,

Kunt u mij uw persoonlijke gegevens via een Privé Bericht sturen (postcode en huisnummer of klantnummer en een telefoonnummer waarop ik u kan bereiken), dan zal ik kijken of ik iets voor u kan doen om dit op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Wim - WebCare Team van Ziggo

Hamers15
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2010 09:03

Re: Alles-in1 aanvraag (Ziggo) opgezegd maar niet door mij

Ongelezen bericht door Hamers15 »

Ook ik ben de dupe van Ziggo geworden. Had een schriftelijk bevestiging van de gemaakte afspraak dat op 06-09-10 een monteur van Ziggo zou langs komen om mijn alles in 1 pakket aan te sluiten. Hij zou tussen 08.00 uur en 13.00 uur komen. Een dag verlof genomen en gewacht tot 13.30 uur. Geen monteur gezien en Ziggo gebeld. Hier kreeg ik de mededeling van een telefoniste dat ze niets kon doen en dat de volgende afspraak op zijn vroegst op 22-09-10 zou kunnen plaatsvinden. Hier ging ik niet mee accoord omdat ik dan 2 weken zonder telefoon en internet kwam te zitten terwijl we een bedrijf runnen. Naar aanleiding hiervan heeft ze me doorverbonden met een andere afdeling. Kreeg een man aan de lijn die zijn uiterste best ging doen om dat die avond nog te regelen. Rond 20.30 een telefoontje gekregen dat het hem niet lukte om een monteur die avond te sturen, maar ik zou de volgende dag ( 07-09-10 ) tussen 17.30 en 22.00 uur een monteur zeer zeker kunnen verwchten. Weer thuis achter de geraniums zitten wachten maar geen monteur.

Hopelijk verloopt het bij andere nieuwe klanten wel goed bij Ziggo maar ik vind het geen manier van doen. Welke stappen kan ik nu ondernemen ?

Gesloten