LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als je kritiek hebt op telfort wordt je gebanned...
Als je kritiek hebt op telfort wordt je gebanned...
Als je kritiek hebt op telfort wordt je 'gebanned'...en wordt jouw internet afgesloten! Ja je leest het goed.. Je internet abo wordt afgesloten! Vervolgens luistert er niemand meer naar je van webcare, want dan ben je een "crimineel" in hun ogen.......
Zo gaat telfort dus te werk... en dit zijn de gevolgen voor de kritiek leverende klanten van ze, die niet op hun mondje gevallen zijn.
Het volgende is voorgevallen bij mij:
Ik zag een topic over het wegvallen van DNS. Dus ik dacht dat dat hetzelfde probleem was als mijn probleem en heb me netjes aangesloten bij dat topic, met de verwoording van mijn probleem met telfort... Vervolgens springt Hugo van Webcare erin en delete hij mijn post daar en zet hem als aparte en nieuwe topic onder "Wegvallen DSL"...?
Enfin.. dat is geen probleem dacht ik. Ik ga daar wel verder. In de hoop dat iemand mijn probleem oplost. Want mijn internet bij telfort viel geregeld weg .. en of het door DNS problemen kwam of door DSL problemen.. mij een vraag..?
Helaas kon niemand mij van antwoord voorzien, zelfs niet de heren/dames van webcare. Het enige wat Webcare/Hugo te vertellen had was dat mijn internet 19,2 uren onafgebroken al online was? (ze wroeten dus ook nog eens in je gegevens, ongevraagd! Dus let er voortaan op voor degenen die wat wil weten op dat forum!). En dat hij me dus niet kon helpen tot het probleem zich voordeed...
Dat is dan al te laat in mijn ogen want dan ben ik offline en kan ik dus niet meer antwoorden om adequaat geholpen te worden?.. Dit is wat ik heb geantwoord. En dat ik naast mijn laptop nog een NAS server heb draaien (ten behoeve van het kunnen benaderen van mijn bestanden op school of onderweg etc.) en af en toe een torrentje binnen trekken, en dat er nog een andere PC aan hangt... de gebruikelijke hedendaagse handelingen van een normaal gezin op internet dus.
Vervolgens bleef antwoord uit...
Ik heb daarom geprobeerd mijn topic een kick te geven opdat er misschien mensen zouden zijn die mij een antwoord konden geven of dat er misschien iemand met hetzelfde probleem zou zijn. Aangezien dit erg irritant is om zo online te zijn.. in de veronderstelling dat je elk moment offline kon worden gegooid...door dat telfort probleem!
Hier begon het gedonder al.. Webcare/Hugo was er weer als de kippen bij en moest de volgende opmerking maken: "Topic kick is niet toegestaan.. En wat voor "exotische dingen" heb je nog meer hangen aan je server waardoor dit veroorzaakt wordt?"
Pardon? Dacht ik bij me zelf? Exotisch? Ben ik de enige hier met een file-server en de enige die openlijk toegeeft iets te downloaden voor eigen plezier, wat niet eens illegaal is ook nog? Wat is jullie antwoord a.u.b?
Ik heb zelfs gezegd dat dit probleem zich voordeed als mijn server uit was en ik alleen het NOS nieuws online keek...maar ook weer bleef antwoord van Webcare/Hugo uit.. terwijl ze alles van je kunnen zien.. Een beetje op de grote teen getrapt dacht ik...door mijn kritieke opmerkingen..
En heb het zo een tijdje maar gelaten. Tot anderen zich ermee gingen bemoeien. Met hoe 'goed' wel niet de modem's van Zyxel waren etc. En dat het dus bij mij lag dat ik de modem teveel belast?
Dit schiet bij mij natuurlijk in het verkeerde keelgat. Waarom staat dit soort info niet bij het bestellen van zo'n abonnement, als iedereen al weet dat telfort brakke modems gebruikt die niet tegen een stootje kunnen? En wat is overbelasten dacht ik? Af en toe wat downloaden en een servertje opzetten? Is dat al overbelasten?
Toen ik bij Tele2 (ik heb nu al spijt dat ik daar weg ben gegaan!) zat had ik precies dezelfde server en torrent client draaien als bij Telfort nu, met dien verstande dat het bij Tele2 gesmeerd verliep en kon!
Dus mijn conclusie is en blijft toch echt dat Telfort niet goed is en dat haar modems brak zijn! Als ze dit niet eens aankunnen .. wat dan wel? Dit schiet natuurlijk bij het verkeerde keelgat bij die MODS.. en willen iemand zoals ik z.s.m. de mond snoeren zodat er geen oproer of negatief beeld over telfort ontstaat. Maar ik ben meer van het type dat aan de bel trekt als er iets niet pluis is. En als mijn internet daarmee wordt afgesloten. Prima. Maar ik ga niet bij de pakken neerzitten!
Enfin .. dit is dus in een welles nietes verhaal uitgelopen op dat forum. En heeft dus ENKEL voor MIJ geresulteerd in een permanente ban op het forum en een afsluiting van mijn internet. (?)
Ik zou graag jullie verhaal willen horen hieromtrent en of iemand anders het al eerder heeft meegemaakt? Is dit niet een ernstige maatregel tegen een klant die slechts om opheldering vraagt over zijn brakke internet aansluiting bij telfort?
Alvast bedankt voor jullie tijd.
P.S. ik heb Hugo geprobeerd te bereiken via dit forum (PB) maar reageert niet!
Ik heb ook nog via andermans internet geprobeerd op dat forum een ander account aan te maken om in gesprek te gaan over de reden van mijn ban. Helaas zonder resultaat zodra ze merken dat ik het ben wordt die nieuwe account afgesloten.
Ik zal het niet erbij laten. Ik heb printscreens van dat forum gemaakt van de werkelijke situatie en van de gemodereerde situatie zoals het nu eruit ziet.
(indien de beheerder van dit forum het mij toestaat zal ik de link geven, zodat iedereen de orginele versie van dat topic kan lezen, en de staat van dat topic nu) En aan jullie dan het oordeel of het terecht is hoe Telfort met haar klanten omgaat of niet...
Tevens zal ik op ander fora dit kenbaar maken, tot er een antwoord komt van telfort. Ik ben hier niet van gediend! Ik betaal evenveel als andere klanten en heb recht op evenveel hulp in zo een situatie als deze om opgelost te worden!
Zo niet dan zoek ik een andere provider en ontbind ik deze overeenkomst. Graag jullie ervaringen en tips in deze. En indien Hugo meeleest: graag antwoord op mijn PB aan jou! Dank.
Zo gaat telfort dus te werk... en dit zijn de gevolgen voor de kritiek leverende klanten van ze, die niet op hun mondje gevallen zijn.
Het volgende is voorgevallen bij mij:
Ik zag een topic over het wegvallen van DNS. Dus ik dacht dat dat hetzelfde probleem was als mijn probleem en heb me netjes aangesloten bij dat topic, met de verwoording van mijn probleem met telfort... Vervolgens springt Hugo van Webcare erin en delete hij mijn post daar en zet hem als aparte en nieuwe topic onder "Wegvallen DSL"...?
Enfin.. dat is geen probleem dacht ik. Ik ga daar wel verder. In de hoop dat iemand mijn probleem oplost. Want mijn internet bij telfort viel geregeld weg .. en of het door DNS problemen kwam of door DSL problemen.. mij een vraag..?
Helaas kon niemand mij van antwoord voorzien, zelfs niet de heren/dames van webcare. Het enige wat Webcare/Hugo te vertellen had was dat mijn internet 19,2 uren onafgebroken al online was? (ze wroeten dus ook nog eens in je gegevens, ongevraagd! Dus let er voortaan op voor degenen die wat wil weten op dat forum!). En dat hij me dus niet kon helpen tot het probleem zich voordeed...
Dat is dan al te laat in mijn ogen want dan ben ik offline en kan ik dus niet meer antwoorden om adequaat geholpen te worden?.. Dit is wat ik heb geantwoord. En dat ik naast mijn laptop nog een NAS server heb draaien (ten behoeve van het kunnen benaderen van mijn bestanden op school of onderweg etc.) en af en toe een torrentje binnen trekken, en dat er nog een andere PC aan hangt... de gebruikelijke hedendaagse handelingen van een normaal gezin op internet dus.
Vervolgens bleef antwoord uit...
Ik heb daarom geprobeerd mijn topic een kick te geven opdat er misschien mensen zouden zijn die mij een antwoord konden geven of dat er misschien iemand met hetzelfde probleem zou zijn. Aangezien dit erg irritant is om zo online te zijn.. in de veronderstelling dat je elk moment offline kon worden gegooid...door dat telfort probleem!
Hier begon het gedonder al.. Webcare/Hugo was er weer als de kippen bij en moest de volgende opmerking maken: "Topic kick is niet toegestaan.. En wat voor "exotische dingen" heb je nog meer hangen aan je server waardoor dit veroorzaakt wordt?"
Pardon? Dacht ik bij me zelf? Exotisch? Ben ik de enige hier met een file-server en de enige die openlijk toegeeft iets te downloaden voor eigen plezier, wat niet eens illegaal is ook nog? Wat is jullie antwoord a.u.b?
Ik heb zelfs gezegd dat dit probleem zich voordeed als mijn server uit was en ik alleen het NOS nieuws online keek...maar ook weer bleef antwoord van Webcare/Hugo uit.. terwijl ze alles van je kunnen zien.. Een beetje op de grote teen getrapt dacht ik...door mijn kritieke opmerkingen..
En heb het zo een tijdje maar gelaten. Tot anderen zich ermee gingen bemoeien. Met hoe 'goed' wel niet de modem's van Zyxel waren etc. En dat het dus bij mij lag dat ik de modem teveel belast?
Dit schiet bij mij natuurlijk in het verkeerde keelgat. Waarom staat dit soort info niet bij het bestellen van zo'n abonnement, als iedereen al weet dat telfort brakke modems gebruikt die niet tegen een stootje kunnen? En wat is overbelasten dacht ik? Af en toe wat downloaden en een servertje opzetten? Is dat al overbelasten?
Toen ik bij Tele2 (ik heb nu al spijt dat ik daar weg ben gegaan!) zat had ik precies dezelfde server en torrent client draaien als bij Telfort nu, met dien verstande dat het bij Tele2 gesmeerd verliep en kon!
Dus mijn conclusie is en blijft toch echt dat Telfort niet goed is en dat haar modems brak zijn! Als ze dit niet eens aankunnen .. wat dan wel? Dit schiet natuurlijk bij het verkeerde keelgat bij die MODS.. en willen iemand zoals ik z.s.m. de mond snoeren zodat er geen oproer of negatief beeld over telfort ontstaat. Maar ik ben meer van het type dat aan de bel trekt als er iets niet pluis is. En als mijn internet daarmee wordt afgesloten. Prima. Maar ik ga niet bij de pakken neerzitten!
Enfin .. dit is dus in een welles nietes verhaal uitgelopen op dat forum. En heeft dus ENKEL voor MIJ geresulteerd in een permanente ban op het forum en een afsluiting van mijn internet. (?)
Ik zou graag jullie verhaal willen horen hieromtrent en of iemand anders het al eerder heeft meegemaakt? Is dit niet een ernstige maatregel tegen een klant die slechts om opheldering vraagt over zijn brakke internet aansluiting bij telfort?
Alvast bedankt voor jullie tijd.
P.S. ik heb Hugo geprobeerd te bereiken via dit forum (PB) maar reageert niet!
Ik heb ook nog via andermans internet geprobeerd op dat forum een ander account aan te maken om in gesprek te gaan over de reden van mijn ban. Helaas zonder resultaat zodra ze merken dat ik het ben wordt die nieuwe account afgesloten.
Ik zal het niet erbij laten. Ik heb printscreens van dat forum gemaakt van de werkelijke situatie en van de gemodereerde situatie zoals het nu eruit ziet.
(indien de beheerder van dit forum het mij toestaat zal ik de link geven, zodat iedereen de orginele versie van dat topic kan lezen, en de staat van dat topic nu) En aan jullie dan het oordeel of het terecht is hoe Telfort met haar klanten omgaat of niet...
Tevens zal ik op ander fora dit kenbaar maken, tot er een antwoord komt van telfort. Ik ben hier niet van gediend! Ik betaal evenveel als andere klanten en heb recht op evenveel hulp in zo een situatie als deze om opgelost te worden!
Zo niet dan zoek ik een andere provider en ontbind ik deze overeenkomst. Graag jullie ervaringen en tips in deze. En indien Hugo meeleest: graag antwoord op mijn PB aan jou! Dank.
-
Re: Als je kritiek hebt op telfort wordt je gebanned...
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 07 jan 2012 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Pindakaaspotje: Ik mag even op mijn buurmans internet tot ik een andere provider heb. Aardig he?
Ik ga zowieso niet meer bij telfort terug! Dus of ze de schade komen beperken of niet.. Laat dit duidelijk zijn voor een ieder die iets met Telfort wil of te maken heeft... pas op dat je te kritisch wordt.. anders..................
Ikzelf.. ben niet gediend van zulk soort ernstige maatregelen als ik mijn mond opentrek...
Ik bedoel kom op. Als je wilt concurreren met andere providers als Telfort zijnde, dan moet je het wel eerlijk spelen en alle klanten hun woord laten doen! En niet zulke maatregelen treffen en vervolgens niets van je laten horen!?
En achteraf alle consumenten fora afstruinen als "webcare" (care om je eigen hachje ja als Telfort..) om de gerichte schade "te beperken", en dan kunnen opeens wel alle problemen opgelost worden?! ... dat werkt bij mij niet. Ik weet genoeg over Telfort. En dit is het laatste wat ik bij hen bestel! Er komt geen product meer in dit huis met die verschrikkelijke naam erop.
Zo hoor je niet met klanten die kritiek hebben op jouw handelen om te gaan.
Ik ga zowieso niet meer bij telfort terug! Dus of ze de schade komen beperken of niet.. Laat dit duidelijk zijn voor een ieder die iets met Telfort wil of te maken heeft... pas op dat je te kritisch wordt.. anders..................
Ikzelf.. ben niet gediend van zulk soort ernstige maatregelen als ik mijn mond opentrek...
Ik bedoel kom op. Als je wilt concurreren met andere providers als Telfort zijnde, dan moet je het wel eerlijk spelen en alle klanten hun woord laten doen! En niet zulke maatregelen treffen en vervolgens niets van je laten horen!?
En achteraf alle consumenten fora afstruinen als "webcare" (care om je eigen hachje ja als Telfort..) om de gerichte schade "te beperken", en dan kunnen opeens wel alle problemen opgelost worden?! ... dat werkt bij mij niet. Ik weet genoeg over Telfort. En dit is het laatste wat ik bij hen bestel! Er komt geen product meer in dit huis met die verschrikkelijke naam erop.
Zo hoor je niet met klanten die kritiek hebben op jouw handelen om te gaan.
-
Heb je al een alternatieve DNS geprobeerd? Ik gebruik al jaren op routerniveau http://nl.wikipedia.org/wiki/OpenDNS
Jaja, snapt U het nog of ligt het aan mij?Meinon schreef:Ik zag een topic over het wegvallen van DNS. ...aparte en nieuwe topic onder "Wegvallen DSL"...?
En dat ik naast mijn laptop nog een NAS server heb draaien (ten behoeve van het kunnen benaderen van mijn bestanden op school of onderweg etc.) en af en toe een torrentje binnen trekken, en dat er nog een andere PC aan hangt... Hier begon het gedonder al.. "Topic kick is niet toegestaan..
Ben ik de enige hier met een file-server
-
- verified
- Contacteer:
De topictitel moet eigenlijk zijn: Als je mede forumgebruikers bedreigd wordt je gebanned.
Meinon is 7 dagen gebanned voor het herhaaldelijk uitschelden van andere forumgebruikers. Toen hij op 1e pinksterdag s'avonds tijdens z'n lopende ban via andere IP's terug kwam en naast schelden toen ook andere gebruikers via PB begon te bedreigen heb ik de verbinding af laten sluiten.
[Tekst aangepast i.v.m het overtreden van de gedragsregels: Gebruikers mogen alleen bijdragen plaatsen waarvan zij de (auteurs)rechten hebben of voor welke zij toestemming hebben om deze bijdragen elektronisch openbaar te maken en te verveelvoudigen.]
Heeft dus inhoudelijk niets met onze producten of diensten te maken, Meinon heeft dit puur aan z'n eigen gedrag te danken.
De verbinding staat weer open en als hij nu wel netjes z'n 7 dagen ban uitzit (nog 5 te gaan) en zich daarna normaal gedraagt is het verhaal wat mij betreft afgerond.
Hugo
Meinon is 7 dagen gebanned voor het herhaaldelijk uitschelden van andere forumgebruikers. Toen hij op 1e pinksterdag s'avonds tijdens z'n lopende ban via andere IP's terug kwam en naast schelden toen ook andere gebruikers via PB begon te bedreigen heb ik de verbinding af laten sluiten.
[Tekst aangepast i.v.m het overtreden van de gedragsregels: Gebruikers mogen alleen bijdragen plaatsen waarvan zij de (auteurs)rechten hebben of voor welke zij toestemming hebben om deze bijdragen elektronisch openbaar te maken en te verveelvoudigen.]
Heeft dus inhoudelijk niets met onze producten of diensten te maken, Meinon heeft dit puur aan z'n eigen gedrag te danken.
De verbinding staat weer open en als hij nu wel netjes z'n 7 dagen ban uitzit (nog 5 te gaan) en zich daarna normaal gedraagt is het verhaal wat mij betreft afgerond.
Hugo
Laatst gewijzigd door Telfort webcare op 14 jun 2011 11:14, 2 keer totaal gewijzigd.
@Hugo
Uiteraard ken ik de gehele gang van zaken niet. Mochten er bedreigingen
zijn geuit, dan is een forumban terecht.
Echter, afsluiten van internet gaat wel wat ver. Ik vraag mij overigens ook
af of U dat wel màg doen? Immers, er wordt/is wel betaald.
Kerstster schreef:
En dat mag dus niet , daar gaat Hugo of telfort de mist in.
Je weet dat dat niet mag omdat ?ciske schreef:Kerstster schreef:
Je kent de voorwaarden waaronder het contract zijn afgesloten ?
Dan stel ik vast dat er geen enkele basis is voor deze conclusie.ciske schreef:ciske schreef:Kerstster schreef:
zoals gezegd:-)
Wellicht dat het afsluiten dus terecht is en ook wel degelijk mag indien vermeld in de voorwaarden.
-
- verified
- Contacteer:
Algemene voorwaarden - Telfort Internet
12.3 De Klant dient zich te gedragen conform hetgeen van een verantwoordelijke en zorgvuldige Klant en/of internetgebruiker verwacht mag worden en is verplicht bij gebruik van de Dienst(en) de toepasselijke wettelijke regels en de Netiquette in acht te nemen. Onder Netiquette wordt verstaan de algemene aanvaarde gedragsregels op het Internet zoals vastgelegd in RFC 1855 ( ftp://ftp.ripe.net/rfc/rfc1855.txt ) en toekomstige aanpassingen hiervan.
12.10 De Klant zal bij het gebruik van de Dienst(en) de belangen van Telfort niet schaden.
Hugo12.11 Indien de Klant in strijd handelt met een van de vorige leden van dit artikel of indien Telfort vermoedt dat de Klant met n van die bepalingen in strijd handelt, is Telfort gerechtigd hem onmiddellijk de toegang tot de Dienst(en) te ontzeggen, de Overeenkomst op te zeggen en/of andere maatregelen te nemen die Telfort gerade voorkomen, zonder dat de Klant aanspraak kan maken op schadevergoeding ter zake, of op restitutie van vooruitbetaalde vergoedingen.
-
Het wordt steeds gekker, terwijl op regeringsniveau bepaald wordt dat iedereen vrij toegang tot internet moet hebben, draait de eerste de beste chaggerijnige piepel van een provider de knop om vanwege een vermeend scheldpartijtje.Kerstster schreef:@Hugo
Waar staat dat iedereen verplicht vrije toegang tot internet moet hebben ?seconds-out schreef:Het wordt steeds gekker, terwijl op regeringsniveau bepaald wordt dat iedereen vrij toegang tot internet moet hebben, draait de eerste de beste chaggerijnige piepel van een provider de knop om vanwege een vermeend scheldpartijtje.Kerstster schreef:@Hugo
Er bestaat altijd nog contractvrijheid in dit land.
Het betrof het gedrag op het forum. De forummoderator kan dan ingrijpen,
zoals bijvoorbeeld een ban opleggen, maar de verbinding afsluiten, terwijl
daar wel voor betaald is, is een brug te ver.
Overigens lijkt mij dat het hier letterlijk citeren uit een ander forum, zoals
webcare medewerker Hugo gedaan heeft, ook niet 'in de haak' is.
Ergens heb ik het gevoel dat het gewoon niet 'klikt' tussen TS en webcare
Hugo; dat webcare Hugo zijn persoonlijke gevoelens heeft laten prevaleren,
zijn zakelijke kijk en afstand even kwijt was en gewoon uit onmacht?? de
button 'afsluiten' heeft aangeklikt.
Overigens lijkt mij dat het hier letterlijk citeren uit een ander forum, zoals
Ergens heb ik het gevoel dat het gewoon niet 'klikt' tussen TS en webcare
[Off-topic berichten zijn verwijderd door de moderator]
Niet mee eens.. misdrager kwam terug onder ander ip-adres waardoor ban niet meer werkt.. Dan zijn drastischere maatregelen nodig en volgens de AV is dan afsluiting een mogelijkheid.Het betrof het gedrag op het forum. De forummoderator kan dan ingrijpen,
Minder netjes, maar in geen verhouding tot de teksten van de 'dader'Overigens lijkt mij dat het hier letterlijk citeren uit een ander forum, zoals
Dan ga je er vanuit dat de uitvoerder van de afsluiting zelf geen afweging heeft gemaakt.. Wie weet heeft telfort intern daar wel een procedure voor die kijkt of afsluiting terecht is.. Dan maken die persoonlijke gevoelens ineens niet zoveel meer uit.Ergens heb ik het gevoel dat het gewoon niet 'klikt' tussen TS en webcare
-
Jeetje...typ maar eens op>>>angel1978 schreef: Waar staat dat iedereen verplicht vrije toegang tot internet moet hebben ?
Het recht op vrij internet.. toets enter...gevonden?
Het gaat niet aan dat je afgesloten wordt van internet, ook al zou TS hebben gescholden...
Of zou jij het normaal vinden om afgesloten te worden van drinkwater omdat jij toevallig ruzie hebt met een medewerker van een drinkwaterbedrijf...?
ja, meteen raak:seconds-out schreef:Jeetje...typ maar eens op>>>angel1978 schreef: Waar staat dat iedereen verplicht vrije toegang tot internet moet hebben ?
Het recht op vrij internet.. toets enter...gevonden?
Het gaat niet aan dat je afgesloten wordt van internet, ook al zou TS hebben gescholden...
Of zou jij het normaal vinden om afgesloten te worden van drinkwater omdat jij toevallig ruzie hebt met een medewerker van een drinkwaterbedrijf...?
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... in-wet.htm
Hier staat dus dat providers niet concurrerende diensten mogen blokkeren en/of extra belasten.. Dat zegt er helemaal niets over of providers verplicht zijn om toegang te bieden aan iedereen die dat wenst..
Als een provider dat wenst, mag die je de dienstverlening weigeren.
Daar gaat het wel om.. de verbinding wordt gebruikt om dingen te doen die niet zijn toegestaan ( analoog met de waterleiding wordt die gebruikt om afval te dumpen ).. ook dan kan je worden afgesloten.Het gaat niet aan dat je afgesloten wordt van internet, ook al zou TS hebben gescholden...
-
- Contacteer:
Denk dat tig mensen zonder internet zouden zitten als de mods van dit forum bij machte zouden zijn om bv na herhaaldelijk de gedragsregels niet na te leven je interconnectie zouden kunnen afsluiten.
Drinkwatervoorbeeld is een leuke.........zo zie je maar welke macht bepaalde bedrijven denken te hebben.
Als iemand via een proxy of whatsoever weer op een forum komt ( gebeurt hier trouwens ook ) vindt ik dat nog reden om je internet af te sluiten.
Mag toch aannemen dat een internetprovider zich hiervoor kan wapenen ??
Drinkwatervoorbeeld is een leuke.........zo zie je maar welke macht bepaalde bedrijven denken te hebben.
Als iemand via een proxy of whatsoever weer op een forum komt ( gebeurt hier trouwens ook ) vindt ik dat nog reden om je internet af te sluiten.
Mag toch aannemen dat een internetprovider zich hiervoor kan wapenen ??
De topic titel heb jij hier niets over te zeggen.. hoe voelt dat he? Dat je hier welTelfort webcare schreef:De topictitel moet eigenlijk zijn: Als je mede forumgebruikers bedreigd wordt je gebanned.
Hugo
correct wordt 'gemod'? Dat geeft mij in ieder geval een heerlijk gevoel...en voelt rechtvaardig! Dank Tros Radar, daar zouden andere fora een voorbeeld aan moeten nemen!
En... Oh nu is mijn internet opeens wel open en correct te krijgen zonder problemen?
Hmmm.. wat vreemd.. Dus als je als consument naar Radar, Kassa etc stapt
dan komen ze opeens wel tegemoet aan je eisen?
Nou Telfort/Hugo... laat ik je dit zeggen:
Ik heb inderdaad gescholden en getierelierd op dat Forum..
maar VERGEET a.u.b. er dan bij niet te vermelden dat dat pas begon
NADAT
JIJ!
je mod werkzaamheden op basis van willekeur uitvoerde en niet op basis van
de forum regels! Dus uit frustraties omdat mij de mond wordt gesnoerd..
Ik bedoel .. als iemand mij "DOM" noemt, en "klein kind die zijn posts" verwijderd....
wat moet ik dan? Toekijken? Terwijl jij als MOD wel deze uitspraken tolereert? Omdat dat lid wel postitief over jullie is, en jullie BRAKKE modems??
NOU zo werkt het bij mij niet vrind.
Dan krijg ik zeker een grote mond en kun jij dus zeker tijdens
je vrije dagen uitrukken om deze persoon het zwijgen op te leggen..
op JOUW forum, maar niet hier. Hier ga ik zeker mijn verhaal doen! En als Tros Radar het mij toestaat wil ik ook de links naar mijn printscreens geven zodat mensen zelf kunnen zien wanneer ik begon te schelden. En welke berichten je van mij allemaal hebt verwijderd...
Zo gaat het modereren daar .. of is het 'modderen' in jouw ogen Telfort/Hugo? Een beetje op je teentjes getrapt nadat je moest uitrukken tijdens jouw vrije dag en mij dan bannen en uitsluiten van mijn internet? Niet netjes dit. Een klacht is reeds onderweg naar Telfort hierover!
Wat betreft mijn aansluiting.... mijn ontbindingsbrief is vandaag op de post gegaan.
Morgen leest jouw meerdere het. En dan ben ik benieuwd hoe zij hierover denken.
Ik blijf zeker niet bij Telfort na deze aanvaring. Ik heb hier schoon genoeg van. Wat denken jullie wel daar niet he? Het lijkt wel de dictatuur van Syrië bij telfort (niet negatief bedoeld voor onze Syriërs hier hoor)...
Telfort .. u bent een klant kwijt! Dankzij uw webcare .. care about that!
Adios Telfort .. en welkom (wie kan wel een kritische klant aan? ...)