LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] automatische incasso Ziggo/Vodafoon

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: automatische incasso Ziggo/Vodafoon

Ongelezen bericht door moederslink »

Zeer Privé , ik heb geen idee eerlijk gezegd..zou kunnen.
Ik moest mijn emailadres wijzigen via ' mijn Ziggo ' en kwam dit zo dus tegen.
Ik heb , denk ik , al zo.n 8 jaar Ziggo , daarvoor UPC .

Misschien heeft de vraagsteller er iets aan, het proberen waard dus.

dedolle
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jan 2005 15:27

Re: automatische incasso Ziggo/Vodafoon

Ongelezen bericht door dedolle »

@ moederslink. Heb even ingelogd bij mijn Ziggo. Kan nergens de link vinden die u zegt waar die zou moeten staan. Vreemd is wel dat bij 'betaalmethode' ineens staat automatische incasso. Echter bij verzendwijze factuur, -e mail-. Toch heb ik tot nu toe altijd per post factuur en acceptgiro gehad. In juli laatste betaling. factuurdatum: 11 juli 2019. Vervaldatum 25 juli 2019. Is betaald 20 juli 2019. dus ruim voor vervaldatum. Dit is een factuur over 1 juli t/m 31 juli. Ik heb geen verandering in pakket of wat dan ook gehad. Als ik al mail krijg van Ziggo, gaat die naar mijn al eeuwen in gebruik zijnde chello mail. Bij e-mailadres staat niets ingevuld. Vreemd dat factuur niet via mail word gestuurd maar per post. Ik zit inderdaad in oud upc gebied en ben noodgedwongen mee overgegaan naar Ziggo. daarna ziggo/vodafoon. Bij de klantenservice werd mij verteld dat het niet meer kon om via mail factuur te ontvangen en met ideal te betalen. En dat er deze maand 2 keer moest worden betaald, omdat oude upc klanten betaalden in de lopende maand. zij moeten dus vooruit gaan betalen.

StevieNL81
Berichten: 914
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: automatische incasso Ziggo/Vodafoon

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Het is al enige tijd niet meer mogelijk acceptgiro te kiezen als betaalmethode, dus niemand van de AI betalers zal deze optie terugvinden. Voor de mensen die altijd met Acceptgiro betaalden willen ze het blijkbaar nu ook omzetten. Maar volgens mij zal dat eerder zijn naar betaling per Ideal link dan dat ze automatisch gaan incasseren zonder machtiging.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: automatische incasso Ziggo/Vodafoon

Ongelezen bericht door moederslink »

Dedolle, er is geen link aangegeven.

U kunt inloggen in ' mijn Ziggo ?
Zet de stapjes zoals ik aangaf en vul dan nu wel een emailadres in.
Kijken wat er gebeurt.....Ik ben benieuwd.

Het lijkt mij vreemd dat er geen factuur per mail gestuurd kan worden zoals de klantenservice aangaf.
Praktisch iedereen stuurt de factuur per mail als je niet automatisch laat incasseren.
Per post en acceptgiro gebeurt vlg mij nooit of nauwelijks meer.
Alleen van Famed krijg ik nog de factuur per post.
Laatst gewijzigd door moederslink op 16 aug 2019 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Arizonakid
Berichten: 1341
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: automatische incasso Ziggo/Vodafoon

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Als je als minima zijnde een duur Ziggo abo hebt van 70 euro, snap ik dat je krap zit......

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: automatische incasso Ziggo/Vodafoon

Ongelezen bericht door moederslink »

Het goedkoopste is al € 52.50 vlg mij.
TV en internet.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: automatische incasso Ziggo/Vodafoon

Ongelezen bericht door Theotrucker »

En dat helpt bij de automatische incasso?

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: automatische incasso Ziggo/Vodafoon

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus delen met de buren schijnbaar.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: automatische incasso Ziggo/Vodafoon

Ongelezen bericht door tttlocke »

alfatrion schreef:
16 aug 2019 10:33
Ziggo incasseert bij mij zonder rechtsgeldige machtiging.
De crux zit 'm ongetwijfeld in het woord 'rechtgeldig'.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: automatische incasso Ziggo/Vodafoon

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Diverse berichten verwijderd, maar ik zie geen meldingen....
Dan stort een verhaal lijn in helaas.

Naast 3 van mijn ook enkele van mede forum leden... beetje humor mag blijkbaar niet meer!

Gesloten