Ik ben al een paar jaar klant van UPC Chello Classic.
Nu wilde ik graag mijn pakket downgraden, dus deed een aanvraag online. Geen probleem (zeiden ze).
Na een paar maanden nog niets gehoord.
Word ik op een dag gebeld of ik ook belangstelling heb voor Digitale Televisie. Nou, nee, eigenlijk niet, maar: ik heb wel een aantal maanden geleden gevraagd of mijn account naar beneden kan.
Daar kon ze niets aan veranderen, tenzij ik koos voor Digitale TV.
Gratis installatie, gratis films kijken 's avonds. Nou ja, dat klonk natuurlijk wel heel leuk, dus ik trapte erin!
Afgelopen dec. 2004 werd de boel geïnstalleerd en mijn Chello account ging naar beneden. Maar al snel bleek, dat wat die mevrouw mij verteld had over de telefoon, helemaal niet waar was. Als ik een film wilde kijken, mocht ik toch eerst nog € 2,99 betalen. Terwijl ze me echt verteld had aan de telefoon dat dat niet hoefde: ik betaalde immers al het abonnement
Dus meteen na een paar dagen het kaartje - aangetekend (wilde wel zeker weten dat ze het zouden ontvangen) naar hun teruggestuurd, en het spul werd keurig weer opgehaald binnen 10 dagen.
Een paar dagen daarvoor ontvang ik bericht van hun dat mijn maandelijke incasso niet plaats had gevonden. Tekort op mijn rekening.
Kan een keer gebeuren in een paar jaar tijd, dus meteen de rekening alsnog betaald. Een paar dagen later weer een aanmaning!
Die heb ik toch al betaald!!
Nou ja, en nu is het 13 januari en ontvang ik een leuke faktuur in mijn brievenbus, of ik even meer dan € 200 wil betalen voor geleverde diensten.
Wat kan ik hier aan doen??
Deze mevrouw beloofde mij:
Gratis installatie
Gratis films kunnen kijken
en nu mag ik meer dan € 200 betalen..............
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help ik ben misleid
Re: Help ik ben misleid
UPC zijn bedriegers. Niet betalen en vooral aangeven in hele lange brieven wat de gang van zaken is geweest. Laat upc maar in detail aantonen waarom u zou moeten betalen. Vertel wel vrienden en familie, collega's en kennissen hoe upc haar klanten behandelt!!!!!!!
-
Ja, ik ken dat. Belt er een muts op over het feit of ik UPC Telefonie wil. Best, maar dan op het moment dat ik een nieuw appartement heb. Ok, zei ze, maar ze had de verkeerde prijslijst en gaf me de verkeerde prijzen door. Terwijl ik de goede prijzen op de site zag staan. Dus ik zei tegen haar: Bel me maar terug wanneer je de goede prijzen hebt. Ze heeft tot op de dag vandaag niet meer teruggebeld.
Neptunus.
Neptunus.
Nou wat ik hier hoor over die hele kwestie van digitale televisie en gratis films kijken doet mij denken aan mijn chello internet aanvraag bij upc .Als ik met upc bel en een doe het zelfs pakket bij hun wil bestellen krijg ik daar netjes een meneer met glanzende woorden aan de telefoon dat het beter is om chello classic te nemen en het kost in de 49 euro etc etc. En als je het niets vind kan je het opzeggen binnen drie maanden en de eerste drie maanden is gratis.Ik kreeg mijn pakket op 23 november 2004 en kreeg in januari al een rekening van 172 euro om te betalen.Bel ik met upc en mijn verhaal vertel zegt daar een mevrouw leuk tegen mij dat het geen proef is van drie maanden en je kan het niet opzeggen want het is een jaar kontrakt .Nou nog geen drie maanden en je kan het niet opzeggen.Wat een stelletje bandieten in de tent van upc en mij nog tegemoet probeert te komen om wat minder te betalen inplaats van 172 euro dan 122 en nog wat als verzachting.Niemand die mij over een btw gesproken heeft aan de telefoon of iets dergelijks.Wat een bende bandieten (UPC)
UPC flikt zit soort gijntjes wel vaker. die lui denken altijd maar aan geld verdienen. ze investeren dan ook flink in reclame. zelf sta ik die lui niet eens meer te woord en gooi de telefoon erop. ik heb al vaak zat uitgelegd dat ik hun producten niet hoeft. Maar sommige verkopers daar hebben echt een bord voor hun kop. doe gewoon geen zaken met die lui
-
Nou, het was even flink zweten...... maar het is uiteindelijk wel goed gekomen hoor!
Paar keer heen en weer gemaild met hun servicepunt en een keertje gebeld, en het is achteraf toch allemaal prima geregeld.
Wilde ik toch nog even delen, want klagen is niet zo moeilijk!
Paar keer heen en weer gemaild met hun servicepunt en een keertje gebeld, en het is achteraf toch allemaal prima geregeld.
Wilde ik toch nog even delen, want klagen is niet zo moeilijk!