Nu wilde ik graag mijn pakket downgraden, dus deed een aanvraag online. Geen probleem (zeiden ze).
Na een paar maanden nog niets gehoord.
Word ik op een dag gebeld of ik ook belangstelling heb voor Digitale Televisie. Nou, nee, eigenlijk niet, maar: ik heb wel een aantal maanden geleden gevraagd of mijn account naar beneden kan.
Daar kon ze niets aan veranderen, tenzij ik koos voor Digitale TV.
Gratis installatie, gratis films kijken 's avonds. Nou ja, dat klonk natuurlijk wel heel leuk, dus ik trapte erin!
Afgelopen dec. 2004 werd de boel geïnstalleerd en mijn Chello account ging naar beneden. Maar al snel bleek, dat wat die mevrouw mij verteld had over de telefoon, helemaal niet waar was. Als ik een film wilde kijken, mocht ik toch eerst nog € 2,99 betalen. Terwijl ze me echt verteld had aan de telefoon dat dat niet hoefde: ik betaalde immers al het abonnement

Dus meteen na een paar dagen het kaartje - aangetekend (wilde wel zeker weten dat ze het zouden ontvangen) naar hun teruggestuurd, en het spul werd keurig weer opgehaald binnen 10 dagen.
Een paar dagen daarvoor ontvang ik bericht van hun dat mijn maandelijke incasso niet plaats had gevonden. Tekort op mijn rekening.
Kan een keer gebeuren in een paar jaar tijd, dus meteen de rekening alsnog betaald. Een paar dagen later weer een aanmaning!

Die heb ik toch al betaald!!
Nou ja, en nu is het 13 januari en ontvang ik een leuke faktuur in mijn brievenbus, of ik even meer dan € 200 wil betalen voor geleverde diensten.

Wat kan ik hier aan doen??
Deze mevrouw beloofde mij:
Gratis installatie
Gratis films kunnen kijken
en nu mag ik meer dan € 200 betalen..............