hallo allemaal,
wij hebben afgelopen november een mega storing gehad van kpn, we hadden niks meer, geen internet, tv en bellen konden we ook niet meer. Na 10 x te hebben gebeld kwam er actie vanaf kpn, namelijk een monteur sturen die mij bij voorbaad al wist te vertellen toen ik de deur open deed voor hem dat hij de storing niet kon en mocht oplossen! Weer een keer of 10 gebeld met kpn, werden er woedend om!! 6 januari jl is de storing eindelijk helemaal verholpen!! maar nu zitten wij met een hele hoge telefoon rekening en de kosten van t abonnent die wij niet willen betalen. Er zo die dag gelijk iemand met ons contact opnemen omtrend de kosten declaratie. Het is nu 13 februari, weer 15 telefoontjes verder en nog geen sta verder!!
wie heeft hier ook een soort gelijk verhaal mee gemaakt want ik wil het hier niet bij laten zitten.
mvg janwillem
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn storings afhandeling
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 19 nov 2010 20:36
Re: kpn storings afhandeling
Lees eens: Grondkabel probleem bij KPN - KPN weigert te herstellen
Re: kpn storings afhandeling
qengelberts schreef:Lees eens: Grondkabel probleem bij KPN - KPN weigert te herstellen
van KPN verbaasd mij niks.