LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn storings afhandeling

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
janwillembevelander
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2011 22:33

kpn storings afhandeling

Ongelezen bericht door janwillembevelander »

hallo allemaal,

wij hebben afgelopen november een mega storing gehad van kpn, we hadden niks meer, geen internet, tv en bellen konden we ook niet meer. Na 10 x te hebben gebeld kwam er actie vanaf kpn, namelijk een monteur sturen die mij bij voorbaad al wist te vertellen toen ik de deur open deed voor hem dat hij de storing niet kon en mocht oplossen! Weer een keer of 10 gebeld met kpn, werden er woedend om!! 6 januari jl is de storing eindelijk helemaal verholpen!! maar nu zitten wij met een hele hoge telefoon rekening en de kosten van t abonnent die wij niet willen betalen. Er zo die dag gelijk iemand met ons contact opnemen omtrend de kosten declaratie. Het is nu 13 februari, weer 15 telefoontjes verder en nog geen sta verder!!

wie heeft hier ook een soort gelijk verhaal mee gemaakt want ik wil het hier niet bij laten zitten.

mvg janwillem

qengelberts
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2010 20:36

Re: kpn storings afhandeling

Ongelezen bericht door qengelberts »

Lees eens: Grondkabel probleem bij KPN - KPN weigert te herstellen

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: kpn storings afhandeling

Ongelezen bericht door tiptoo »

qengelberts schreef:Lees eens: Grondkabel probleem bij KPN - KPN weigert te herstellen

van KPN verbaasd mij niks.

Gesloten