LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC, gerechtsdeurwaarder ????
UPC, gerechtsdeurwaarder ????
Afgelopen week kreeg ik tot mijn grooooooooooote verbazing van de gerechtsdeurwaarder een brief dat ik eind november voor moet komen, over 3 facturen die ik niet betaald zou hebben uit 2003 terwijl hier waar ik woon, UPC geen dekkingsgebied heeft.
Een paar weken terug kreeg ik ook zo'n brief, ik heb ze gebeld, en ze geven toe dat ze weten dat ik al meer dan 5 jaar niet meer in een UPC dekkend gebied woon.
Zit het deurwaarderskantoor nou te slapen ???? Zo onder het mom van "als ie betaald strijken wij er ook wat van op" en dus de reinste witteboordencriminaliteit, en dat voor een deurwaarderskantoor..
Toen ik ze aan de telefoon had, wisten ze dat het bij UPC administratief een grote bende is, en ze weten dat ik meer dan 5 jaar in een niet-UPC dekkend gebied woon, en dan toch zo'n brief
Moet ik er nou heen gaan, of juist niet, en hoe zit het met mijn kosten, ik moet een dag vrij nemen en ik moet er naar toe, wie betaald dat ??? UPC heeft geen poot om op te staan, ze verliezen....... wat een gedoe zeg, om niets....
Wat gaat UPC dit uiteindelijk kosten trouwens ??????
P.S. Ik heb het maar op dit forum gezet, want of het nou over telefonie gaat of internet daar heb ik totaal geen idee van, ook zo vreemd
Een paar weken terug kreeg ik ook zo'n brief, ik heb ze gebeld, en ze geven toe dat ze weten dat ik al meer dan 5 jaar niet meer in een UPC dekkend gebied woon.
Zit het deurwaarderskantoor nou te slapen ???? Zo onder het mom van "als ie betaald strijken wij er ook wat van op" en dus de reinste witteboordencriminaliteit, en dat voor een deurwaarderskantoor..
Toen ik ze aan de telefoon had, wisten ze dat het bij UPC administratief een grote bende is, en ze weten dat ik meer dan 5 jaar in een niet-UPC dekkend gebied woon, en dan toch zo'n brief
Moet ik er nou heen gaan, of juist niet, en hoe zit het met mijn kosten, ik moet een dag vrij nemen en ik moet er naar toe, wie betaald dat ??? UPC heeft geen poot om op te staan, ze verliezen....... wat een gedoe zeg, om niets....
Wat gaat UPC dit uiteindelijk kosten trouwens ??????
P.S. Ik heb het maar op dit forum gezet, want of het nou over telefonie gaat of internet daar heb ik totaal geen idee van, ook zo vreemd
-
Re: UPC, gerechtsdeurwaarder ????
Theo het zijn ****** en oplichters. Je bent zeer warm met die uitspraak.
Ik heb gezien, dat het niet alleen een zooitje is in de administratie van het bedrijf, waar ik de naam niet uit mijn strot kan krijgen omdt het UPC betreft. Ik zou gewoon gaan en hen vresleijk op zijn sodemieter te geven, maar wel zorgen dat je zelf goed staat. Nee, je hoeft niets te betalen wat ze niet toekomen en gewoon je recht gaan halen bij de rechter ookal ben je verdacht gemaakt of alleen al om hun is stevig op hun bek te laten vallen. Want wat doen die miskramen, wanneer ze weer geld nodig hebben komt heer Van Leeuwen van Collectuions en laat nog even zin hoe betrouwbbaar ik volgens UPC was en dat ik nog voor zaken moet betalen die ik allang betaalt heb. Dus neem ik ook mijn administratie mee. En zien ze dat ik netjes betaalt heb en dan zien we dat zij een grote vorm van hebberigheid en een zuigkracht naar jouw portemonee hebben die zijn weerga niet kent. Ze zitten in de financiële ****; ze hebben nauwelijks administratie en daardoor maken ze hele grote fouten. Maar wat jouw klacht betreft is dit wel heel erg. Ga eens een keer goed te keer op www.upc.com/faktuur. Wanneer dat niet helpt, dan kan je beter zelf naar de rechter stappen.
Groet,
Neptunus.
Ik heb gezien, dat het niet alleen een zooitje is in de administratie van het bedrijf, waar ik de naam niet uit mijn strot kan krijgen omdt het UPC betreft. Ik zou gewoon gaan en hen vresleijk op zijn sodemieter te geven, maar wel zorgen dat je zelf goed staat. Nee, je hoeft niets te betalen wat ze niet toekomen en gewoon je recht gaan halen bij de rechter ookal ben je verdacht gemaakt of alleen al om hun is stevig op hun bek te laten vallen. Want wat doen die miskramen, wanneer ze weer geld nodig hebben komt heer Van Leeuwen van Collectuions en laat nog even zin hoe betrouwbbaar ik volgens UPC was en dat ik nog voor zaken moet betalen die ik allang betaalt heb. Dus neem ik ook mijn administratie mee. En zien ze dat ik netjes betaalt heb en dan zien we dat zij een grote vorm van hebberigheid en een zuigkracht naar jouw portemonee hebben die zijn weerga niet kent. Ze zitten in de financiële ****; ze hebben nauwelijks administratie en daardoor maken ze hele grote fouten. Maar wat jouw klacht betreft is dit wel heel erg. Ga eens een keer goed te keer op www.upc.com/faktuur. Wanneer dat niet helpt, dan kan je beter zelf naar de rechter stappen.
Groet,
Neptunus.
-
Heb je weleens van gehoord dat deurwaarders inderdaad witte boorden criminelen zijn? Ik hoop dat je geen WAO of een andere vorm van uitkering hebt, wan0t ze kunnen zo geregeld krijgen, dat het zo van je uitekring of salaris het zo van je af kunnen houden wat je zogenaamd aan hun verschuldigd bent. Maar wat is een deurwaarderskantoor. Stel dat ik je een rekening stuur en die is totaal onrterecht; kan ik zo naar een deurwaarderskantoor stappen; zo'n deurwaarder aanspreken en hij zorgt ervoor dat de centjes naar mij toekomen zonder tussenkomst van jouw zijde. Kijk, mijn vader is een jurist. Ja, een bedrijfsjurist, die heel goed wurgcontracten kan afsluiten. Natuurlijk zegt hihj dat het recht recht is, maar die arme man weet nog geeneens hoe corrupt de wet wordt wanneer j die naar je han gaat zetten. Dat is, helaas, zijn vak geweest en was dus ook een witte boorden crimineel, maar daar was hijzelf nooit van bewust geweest. Wat zij doen is de wet corruperen. Tussen de mazen van de wet handelen. Dan houd je ook niet aan de wet, neen, dan kruip hje tussen de mazen van de wet en dat betekent dat je dan niets meer hebt dan iemand die je via diezelfde wet nog een tussendstroominkje ziet om njou te grazen te nemen en als zogenaamde dubieuze debiteuren en oiokal is het vals; jij moet bewijzen dat je er niets mee te maken hebt. En ookal kan je het niet omdat je er niets mee te maken hebt ze dwingen je tot betalen en dan zal je dat ook doen totdat de rechter zegt dat dit onrechtmatig is of totdat je in je graf ligt.
Zo is het in Nederland en het bevalt zo goed dat ze daarin niet willen veranderen. Dat weet UPC ook en dan zie je dat dit een methode is om zelf eens een zwaar gesprek te hebben met de heer van Leeuwen van Collections om eens een goed gesprek met hem te hebben en ghem te vertellen waarom hij deze praktijken van corruptie en bedrog aan het voortzetten is. Het antwoord moge duidelijk zijn: Klanten brengen geld binnen en dat heeft UPC zo hard nodig, want als er een bedrijf is met 0,0% aan goodwill dan is het UPC wel, maar ze hebben een monopolypositie, dus ze kunnen mensen maken en breken om zo aan geld te komen. Ja ze gaan over loijken, maar ik zorg ervoor daqt ze zelf lijken worden. Dan maar Black Criminality. In jouw geval is het een appeltje eitje voor die rechter. Je bent sinds vijf jaar geen klant geweest dus valt er voor van Leeuwen weinig te corrigeren.
Maar als ze denken van mij extra geld over mijn rug te krijgen met ene druk te leggen dat anders mijn internet met kracht wordt afgenomen ga ik naar de rechter. Ik laat alles zien wat ik betaalt heb en dan zullen zij met een schadevergoeding moeten komen. Dan ben ik ze een slag voor en dan dienen ze mij immateriele schade te betalen. Die wijsneuzen denken dt6 ze wijs zijn, maar dan heb ik al een strop om zijn testikels gebonden en omgekeerd ana de hoogste boom opgehangen.
Groet,
J. E. Prins.
Zo is het in Nederland en het bevalt zo goed dat ze daarin niet willen veranderen. Dat weet UPC ook en dan zie je dat dit een methode is om zelf eens een zwaar gesprek te hebben met de heer van Leeuwen van Collections om eens een goed gesprek met hem te hebben en ghem te vertellen waarom hij deze praktijken van corruptie en bedrog aan het voortzetten is. Het antwoord moge duidelijk zijn: Klanten brengen geld binnen en dat heeft UPC zo hard nodig, want als er een bedrijf is met 0,0% aan goodwill dan is het UPC wel, maar ze hebben een monopolypositie, dus ze kunnen mensen maken en breken om zo aan geld te komen. Ja ze gaan over loijken, maar ik zorg ervoor daqt ze zelf lijken worden. Dan maar Black Criminality. In jouw geval is het een appeltje eitje voor die rechter. Je bent sinds vijf jaar geen klant geweest dus valt er voor van Leeuwen weinig te corrigeren.
Maar als ze denken van mij extra geld over mijn rug te krijgen met ene druk te leggen dat anders mijn internet met kracht wordt afgenomen ga ik naar de rechter. Ik laat alles zien wat ik betaalt heb en dan zullen zij met een schadevergoeding moeten komen. Dan ben ik ze een slag voor en dan dienen ze mij immateriele schade te betalen. Die wijsneuzen denken dt6 ze wijs zijn, maar dan heb ik al een strop om zijn testikels gebonden en omgekeerd ana de hoogste boom opgehangen.
Groet,
J. E. Prins.
Ik zou je de goede raad willen geven om, als je straks bij de rechtbank je zaak bepleit, op een ander niveau te praten als dat je hier doet.
Met dit gebral win je weinig zaken.
Met dit gebral win je weinig zaken.
Maar Theo, weet je zeker dat het van een gerechtsdeurwaarder is? En is het een dagvaarding? Staat er boven In naam der Koningin enzo, en een tijdstip voor de rechtzaak, en een rolnummer? En hoe is de eis geformuleerd? Je zegt dat je een paar weken geleden ook zo'n brief kreeg, maar een exploit krijg je natuurlijk maar één keer. Ben je niet in de war met een dreigbrief van een incassobureau?
Maar ze hebben je naam natuurlijk niet uit het telefoonboek geprikt, je hebt wel eens een contract met ze gehad? En waarom en hoe en wanneer is dat dan beëindigd?
Als je nooit een zakelijke relatie met UPC hebt gehad, wat ik me niet kan voorstellen, is er niks aan de hand. Maar als je alles tot nu toe op zijn beloop hebt gelaten, wat ik juist wel tussen de regels doorlees, heb je toch een serieus probleem.
Oja, en de deurwaarder slaapt niet, die doet gewoon wat hem gevraagd wordt. Dat is zijn wettelijke verplichting, al stond je huis op de noordpool buiten het levergebied van UPC!
Maar ze hebben je naam natuurlijk niet uit het telefoonboek geprikt, je hebt wel eens een contract met ze gehad? En waarom en hoe en wanneer is dat dan beëindigd?
Dat zou best wel eens tegen kunnen vallen. Als ze je al jaren bestoken met brieven en aanmaningen omdat je bij de contractbeëindiging niet de juiste stappen hebt ondernomen en verder nooit wat van je hebt laten horen sta je straks niet echt sterk voor de rechter, ookal zijn ze 100 keer onterecht. Bedenk dat je daar geen telefoontjes kunt laten zien. Heb je ooit schriftelijk gereageerd, en maakte dat verweer onderdeel uit van de dagvaarding die je ontvangen hebt? Als er een rechtzaak komt moet je daar zeker naar toe gaan, en ik vermoed dat je ook niet stil kunt gaan zitten tot het zover is. Als je nooit schriftelijk hebt gereageerd op nota's moet je nu al juridische hulp zoeken om straks een grote teleurstelling te voorkomen. Je zal UPC zover moeten krijgen de zaak af te blazen. Een kantonrechter heeft wel wat anders te doen dan jouw woonsituatie en het levergebied van UPC te onderzoeken. Die kijkt naar de feiten die in zijn dossier zitten, en dat zijn onbetaalde nota's en aanmaningen, en misschien ook een al dan niet beëindigd contract, en misschien ook reacties van jouw kant hoop ik voor je. Op basis daarvan wijst hij vonnis.Wat gaat UPC dit uiteindelijk kosten trouwens ??????
Als je nooit een zakelijke relatie met UPC hebt gehad, wat ik me niet kan voorstellen, is er niks aan de hand. Maar als je alles tot nu toe op zijn beloop hebt gelaten, wat ik juist wel tussen de regels doorlees, heb je toch een serieus probleem.
Oja, en de deurwaarder slaapt niet, die doet gewoon wat hem gevraagd wordt. Dat is zijn wettelijke verplichting, al stond je huis op de noordpool buiten het levergebied van UPC!
-
Beste Gast,
Nou het gaat UPC helemaal noiets kosten door hun wijze van wurgcontracten af te sluiten. Maar goed; ook niet goed voor de naam waar dit Forrum ook wel in de hand qwerkt, maar dat is dan ook terecht.
Dus altijd eerst even de kleine lettertjes lezen en het Contract en de Algemene Voorwaarden lezen voordat je met een provider begint en er juist niet op ingaan als UPC en Wanadoo niet de voorwaarden wensen op te sturen. Dan hebben ze geen klant aan me. Aan die colportage wet doe ik niet aan mee. En ook uitkijken met de contracten van de Mobiele Telefoon bedrijven, want die maken er ook een zooitje van. Neem een Prepay en geen abonnement. Want dan mag een prepay in gebruik wat duurder zijn, maar de kosten die je hebt wanneer je een abo neemt die zijn vele malen duurder. En vergeet niet; met mobiele Telefonie en Internet werken bijna hetzelfde. Dan heb je ook nog Tijdsurfen. Ga daar niet mee in zee, want je betaalt iets van 7,95 en je betaalt per tikken per minuut aan de PTT via je ADSL kabel. Dus dat is een soort prepay abo.
Groet, Neptunus.
Nou het gaat UPC helemaal noiets kosten door hun wijze van wurgcontracten af te sluiten. Maar goed; ook niet goed voor de naam waar dit Forrum ook wel in de hand qwerkt, maar dat is dan ook terecht.
Dus altijd eerst even de kleine lettertjes lezen en het Contract en de Algemene Voorwaarden lezen voordat je met een provider begint en er juist niet op ingaan als UPC en Wanadoo niet de voorwaarden wensen op te sturen. Dan hebben ze geen klant aan me. Aan die colportage wet doe ik niet aan mee. En ook uitkijken met de contracten van de Mobiele Telefoon bedrijven, want die maken er ook een zooitje van. Neem een Prepay en geen abonnement. Want dan mag een prepay in gebruik wat duurder zijn, maar de kosten die je hebt wanneer je een abo neemt die zijn vele malen duurder. En vergeet niet; met mobiele Telefonie en Internet werken bijna hetzelfde. Dan heb je ook nog Tijdsurfen. Ga daar niet mee in zee, want je betaalt iets van 7,95 en je betaalt per tikken per minuut aan de PTT via je ADSL kabel. Dus dat is een soort prepay abo.
Groet, Neptunus.
Jaja, duurdere kosten en wetten waar we niet aan mee doen. Neptunus, naarmate de avond vordert worden je bijdragen onsamenhangender en je uitstapjes naar zaken die niet to the point zijn talrijker. Denk je niet dat het beter zou zijn eerst je roes uit te slapen voordat je hier een posting doet?
-
Beste Gast,
Nee, voor mijn berichten heb je ietwat meer intelligentie nodig. Ik beantwoord mensen ook weleens op een persoonlijke manier. Wanneer ze geen e-mail adres geven, dan moet het hier en dus wordt het in jouw ogen wat onsamenhangender. Dus even niet slapen en bij de les blijven, want wat voor jou onsamenhangend is, zit bij een ander een systeem in.
Verder wanneer ik stoned ben dan worden mijn berichten wat intelligenter, dus ook in een volgorde die jullie niet gewend zijn. Dat kan. Ik heb ook dat gebrek aan intelligentie GEHAD. Nu ben ik een stap verder. Ik kijk nu overal dwars doorheen.
Ga nu maar eens het nieuwe programma van Microsoft kopen voor je vrouw, namelijk de Microsoft Vibro Stimulator 2004 Professional met een T15 muis, waarbij de T staat voor Tarzan.
Groet,
Neptunus.
Nee, voor mijn berichten heb je ietwat meer intelligentie nodig. Ik beantwoord mensen ook weleens op een persoonlijke manier. Wanneer ze geen e-mail adres geven, dan moet het hier en dus wordt het in jouw ogen wat onsamenhangender. Dus even niet slapen en bij de les blijven, want wat voor jou onsamenhangend is, zit bij een ander een systeem in.
Verder wanneer ik stoned ben dan worden mijn berichten wat intelligenter, dus ook in een volgorde die jullie niet gewend zijn. Dat kan. Ik heb ook dat gebrek aan intelligentie GEHAD. Nu ben ik een stap verder. Ik kijk nu overal dwars doorheen.
Ga nu maar eens het nieuwe programma van Microsoft kopen voor je vrouw, namelijk de Microsoft Vibro Stimulator 2004 Professional met een T15 muis, waarbij de T staat voor Tarzan.
Groet,
Neptunus.
Doe jezelf en ons dan een plezier en wend die intelligentie allereerst aan om wat minder grammaticaal onsamenhangende bijdragen te posten zodat ook de mensen die jouw soort intelligentie moeten ontberen je kunnen volgen.
-
Daar hoef ik niets aan te doen, maar jukllie dienen boven de IQ van 60 uit te komen en dan begrijp je het.
Neptunus
Neptunus
Dus met een IQ van 61 zitten we zo ongeveer op jouw niveau? Dat is wat ik ook zo'n beetje ingeschat had.
-
Nee Gast,
Per toeval heb ik vorige week een intelligentietest gedaan. mag niet klagen met mijn 151, maar ik doe het zo om een beetje bij jullie niveau te kunnen horen
Neptunus.
Per toeval heb ik vorige week een intelligentietest gedaan. mag niet klagen met mijn 151, maar ik doe het zo om een beetje bij jullie niveau te kunnen horen
Neptunus.
En wie moet de kosten van een process dan betalen??Nou het gaat UPC helemaal noiets kosten door hun wijze van wurgcontracten af te sluiten. Maar goed; ook niet goed voor de naam waar dit Forrum ook wel in de hand qwerkt, maar dat is dan ook terecht.
Beste neptunus1963
weet je zeker dat er niet iets fout is gegaan met die test want je nederlands is behoorlijk belabberd voor iemand met een IQ van 151.
Groet,
Rutger[/quote]
-
Gast je leest niet en je kan blijkbaar ook niet lezen, blijkbaar, ik zei dat ik op julllie niveau wilde komen en dan moet ik inderaad duiken onder mijn IQ van 151
Ach, het is altijd mooi dat je er zelf in geloofd, NEPtunus.
Maar geloof me, bij een echte IQ-test zou je de 60 nog niet eens halen.
Geeft niet hoor, kan jij ook niks aan doen.
Maar geloof me, bij een echte IQ-test zou je de 60 nog niet eens halen.
Geeft niet hoor, kan jij ook niks aan doen.
nou eg je toch weer dat je een IQ van 151 hebt, of heb ik dat nou mis?
Groet Rutger
Groet Rutger
Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie