LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door ciske »

Denken moet je nooit voor een ander doen. Laat TS in zijn/haar waarde er staat genoeg info. Ze zijn geen 5 dagen op vakantie geweest. lees eerst ff het begin voor je een reactie plaatst.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door Julie4444 »

olaf79 schreef:Ja maar er klopt iets in het verhaal van TS niet. Ziggo sluit niet iemand af voor zomaar het missen van een rekening en zelfs niet bij het missen van een aanmaning. Ik denk dat er meer aan de hand is dan TS hier schrijft. Mogelijk is er in de administratie iets in de soep gelopen omdat de betaling wel gedaan is maar niet op de manier zoals Ziggo graag wil, of wat dan ook.
Maar zomaar afsluiten omdat je 5 dagen op vakantie bent, daar geloof ik niks van.
Mee eens. Ik vraag me af wat de andere kant van het verhaal is.

pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

olaf79 schreef:
ciske schreef:Beetje menselijkheid zou wel eens sieren. Jij vergeet nooit iets?
Tsja en nu is Ziggo even vergeten de boel weer aan te sluiten. Wat overigens niet alleen een administratieve handeling is (als ze de boel ECHT hebben afgesloten).

Tja en laat ik dat nou een smerige streek van ziggo vinden. Wel al het geld incasseren , ( terecht) , maar nog eens langdurig iemand laten wachten. Gewoon een machtspelletje van ziggo.[/quote]
Ja maar er klopt iets in het verhaal van TS niet. Ziggo sluit niet iemand af voor zomaar het missen van een rekening en zelfs niet bij het missen van een aanmaning. Ik denk dat er meer aan de hand is dan TS hier schrijft. Mogelijk is er in de administratie iets in de soep gelopen omdat de betaling wel gedaan is maar niet op de manier zoals Ziggo graag wil, of wat dan ook.
Maar zomaar afsluiten omdat je 5 dagen op vakantie bent, daar geloof ik niks van.[/quote]

Lezen is een hele kunst! 5 dagen vakantie waar je het over hebt is 5 weken en dan gaat het over 2 facturen. Het verhaal klopt en zo is het gegaan. Er wordt niets verzwegen want als ik dat had gewild had ik wel verzwegen dat wij voor onze vakantie vergeten waren te betalen.

Nogmaals ik zet ziggo niet ineen kwaad daglicht omdat zij bij ons in eerste instantie bepaalde diensten geblokkeerd hadden maar neem het ze kwalijk dat ze een probleem wat lis hiervan staat niet binnen nu 13 dagen kunnen oplossen.

En wij waren niet afgesloten echter waren bepaalde diensten geblokkeerd. Hierdoor kan ziggo eerder ingrijpen aangezien afsluiten nog niet mag op zo'n korte termijn.

Voordat jullie commentaar geven doe je huiswerk, afsluiten is anders dan bepaalde diensten blokkeren.

In dit geval staat er bij ziggo in het systeem dat alles hoort te werken maar dat doet het niet door een achterliggende fout inhet systeem. Alle diensten zijn gedeblokkeerd echter heeft het systeem een software fout waardoor er geen contact is

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door olaf79 »

ciske schreef:Denken moet je nooit voor een ander doen. Laat TS in zijn/haar waarde er staat genoeg info. Ze zijn geen 5 dagen op vakantie geweest. lees eerst ff het begin voor je een reactie plaatst.
Feit is dat TS tot 2x toe een fout maakt (en kennelijk wordt er in zijn huishouding niet gecommuniceerd), vervolgens de schuld legt bij Ziggo.
Het her aansluiten is geen software kwestie, maar een heel proces. Afhankelijk van wat er gebeurd is kan dit enkele dagen tot vele weken in beslag nemen.

pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

Julie4444 schreef:
olaf79 schreef:Ja maar er klopt iets in het verhaal van TS niet. Ziggo sluit niet iemand af voor zomaar het missen van een rekening en zelfs niet bij het missen van een aanmaning. Ik denk dat er meer aan de hand is dan TS hier schrijft. Mogelijk is er in de administratie iets in de soep gelopen omdat de betaling wel gedaan is maar niet op de manier zoals Ziggo graag wil, of wat dan ook.
Maar zomaar afsluiten omdat je 5 dagen op vakantie bent, daar geloof ik niks van.
Mee eens. Ik vraag me af wat de andere kant van het verhaal is.
Ik zou zeggen bel ziggo, ik heb geen geheim in deze kwestie.

Het zou de wereld een stuk prettiger maken als mensen wat minder wantrouwend zijn. Maar ja je kent het bekende spreekwoord he..... En zo niet zoek hem dan maar op....

pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

Olaf79 lees eerst eens voordat je commentaar geeft en het topic vervuilt. Alle uitleg staat erin, er is geen andere situatie.

O ja en wij communiceren wel alleen soms lopen dingen nou eenmaal niet zoals de bedoeling was. Je hebt zelf zeker geen druk leven met beide een eigen bedrijf. Als het dan bij een schakel even iets anders gaat dan kan er net zoals nu weleens wat gebeuren wat niet had gemogen.
Laatst gewijzigd door pmoreel op 23 aug 2016 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door Julie4444 »

pmoreel schreef:Ik zou zeggen bel ziggo, ik heb geen geheim in deze kwestie.
Ja, want dat is realistisch. Kun jij er niet meer over vertellen?

pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

Julie4444 schreef:
pmoreel schreef:Ik zou zeggen bel ziggo, ik heb geen geheim in deze kwestie.
Ja, want dat is realistisch. Kun jij er niet meer over vertellen?
Er valt niet meer over te vertellen want er is niet meer. Ik ga geen dingen verzinnen....

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door olaf79 »

pmoreel schreef:Ik zou zeggen bel ziggo, ik heb geen geheim in deze kwestie.

Het zou de wereld een stuk prettiger maken als mensen wat minder wantrouwend zijn. Maar ja je kent het bekende spreekwoord he..... En zo niet zoek hem dan maar op....
Tsja er valt niks te geloven. Als jij wegens wanbetaling wordt afgesloten (wat niet gebeurd na 2x aanmanen), dan moet je een proces door om weer aangesloten te worden. Dit is niet een kwestie van een vinkje in een administratief pakket. Er moet eerst gecheckt worden of je uberhaupt wel betaald hebt en of ze je nog als klant willen. Zo ja dan moet de boel weer worden aangesloten en dat alles duurt even.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door olaf79 »

pmoreel schreef:Olaf79 lees eerst eens voordat je commentaar geeft en het topic vervuilt. Alle uitleg staat erin, er is geen andere situatie.
Ik vervuil het topic niet, dat doe jij door op de man te spelen. Ik stel alleen dat de omstandigheden verdacht zijn, een afsluiting volgt niet op een enkele aanmaning.
O ja en wij communiceren wel alleen soms lopen dingen nou eenmaal niet zoals de bedoeling was. Je hebt zelf zeker geen druk leven met beide een eigen bedrijf. Als het dan bij een schakel even iets anders gaat dan kan er net zoals nu weleens wat gebeuren wat niet had gemogen.
Heb inderdaad een zeer druk leven, maar laat daarom sommige dingen automatisch afschrijven, kun je het ook niet vergeten.

Inderdaad soms lopen dingen verkeerd. Kan gebeuren. OOK BIJ ZIGGO. Ook daar loopt niet alles altijd even soepel. Dus ja het is mij een raadsel waarom jij wel fouten mag maken, en je tijd neemt en eist dit te herstellen, maar Ziggo dat niet mag. Het is pas 12 dagen dus geef ze wat tijd. Dit is echt niet lang voor een afsluiting wegens wanbetaling.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door bprosman »

Maar ja je kent het bekende spreekwoord he..... En zo niet zoek hem dan maar op....
"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasstel" :wink:

pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

Precies, dat spreekwoord :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door ciske »

OOK BIJ ZIGGO. Ook daar loopt niet alles altijd even soepel.
Ziggo krijgt er geld voor. TS niet.
Het is pas 12 dagen dus geef ze wat tijd
Pas??? Moeten ze jou flikken piep je ook wel anders. TS heeft recht op zijn/haar dingen van ziggo.

Trouwens TS had het over 13 dagen. Lezen Olaf.

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door sjohie »

Volgens Ziggo, duurt het her-aansluiten 4 tot 6 werkdagen na ontvangst van de missende betalingen bij een achterstand. Kan het zijn dat die betaling nog niet binnen is?

pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

De betaling was verricht middels hun eigen iDEAL link en na een half uur al zichtbaar voor ze.

Maar een mooie mededeling, ik ben zojuist gebeld en alles is opgelost. Heb net gekeken en het werkt gelukkig weer. Verontschuldigingen gekregen van ze voor het ongemak en ze vertelde mij dat, zoals ik al zei, afdelingen langs elkaar werkte. Het had nooit langer dan 3 dagen mogen duren vertelde ze

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door ciske »

Top, veel plezier er verder mee.

pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

Dank je!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door Har06 »

pmoreel schreef:De betaling was verricht middels hun eigen iDEAL link en na een half uur al zichtbaar voor ze.

Maar een mooie mededeling, ik ben zojuist gebeld en alles is opgelost. Heb net gekeken en het werkt gelukkig weer. Verontschuldigingen gekregen van ze voor het ongemak en ze vertelde mij dat, zoals ik al zei, afdelingen langs elkaar werkte. Het had nooit langer dan 3 dagen mogen duren vertelde ze

Hoeveel uren heeft Moreel aan deze topic besteed?.

Misschien z,n zaakjes met de partner beter afstemmem resp automatische overboekingen regelen, succes ermee , en de storm in een glas water is weer gaan liggen :D

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door bprosman »

Verontschuldigingen gekregen van ze voor het ongemak en ze vertelde mij dat, zoals ik al zei, afdelingen langs elkaar werkte.
Net als in jullie relatie/boekhouding. Sorry kon het niet laten :mrgreen:

pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

Geen probleem hoor, ik kan het hebben en ben niet haatdragend....

Het enige verschil is wij lossen, in deze, onze grote fout direct op.....

Gesloten