LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Denken moet je nooit voor een ander doen. Laat TS in zijn/haar waarde er staat genoeg info. Ze zijn geen 5 dagen op vakantie geweest. lees eerst ff het begin voor je een reactie plaatst.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Mee eens. Ik vraag me af wat de andere kant van het verhaal is.olaf79 schreef:Ja maar er klopt iets in het verhaal van TS niet. Ziggo sluit niet iemand af voor zomaar het missen van een rekening en zelfs niet bij het missen van een aanmaning. Ik denk dat er meer aan de hand is dan TS hier schrijft. Mogelijk is er in de administratie iets in de soep gelopen omdat de betaling wel gedaan is maar niet op de manier zoals Ziggo graag wil, of wat dan ook.
Maar zomaar afsluiten omdat je 5 dagen op vakantie bent, daar geloof ik niks van.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
olaf79 schreef:Tsja en nu is Ziggo even vergeten de boel weer aan te sluiten. Wat overigens niet alleen een administratieve handeling is (als ze de boel ECHT hebben afgesloten).ciske schreef:Beetje menselijkheid zou wel eens sieren. Jij vergeet nooit iets?
Tja en laat ik dat nou een smerige streek van ziggo vinden. Wel al het geld incasseren , ( terecht) , maar nog eens langdurig iemand laten wachten. Gewoon een machtspelletje van ziggo.[/quote]
Ja maar er klopt iets in het verhaal van TS niet. Ziggo sluit niet iemand af voor zomaar het missen van een rekening en zelfs niet bij het missen van een aanmaning. Ik denk dat er meer aan de hand is dan TS hier schrijft. Mogelijk is er in de administratie iets in de soep gelopen omdat de betaling wel gedaan is maar niet op de manier zoals Ziggo graag wil, of wat dan ook.
Maar zomaar afsluiten omdat je 5 dagen op vakantie bent, daar geloof ik niks van.[/quote]
Lezen is een hele kunst! 5 dagen vakantie waar je het over hebt is 5 weken en dan gaat het over 2 facturen. Het verhaal klopt en zo is het gegaan. Er wordt niets verzwegen want als ik dat had gewild had ik wel verzwegen dat wij voor onze vakantie vergeten waren te betalen.
Nogmaals ik zet ziggo niet ineen kwaad daglicht omdat zij bij ons in eerste instantie bepaalde diensten geblokkeerd hadden maar neem het ze kwalijk dat ze een probleem wat lis hiervan staat niet binnen nu 13 dagen kunnen oplossen.
En wij waren niet afgesloten echter waren bepaalde diensten geblokkeerd. Hierdoor kan ziggo eerder ingrijpen aangezien afsluiten nog niet mag op zo'n korte termijn.
Voordat jullie commentaar geven doe je huiswerk, afsluiten is anders dan bepaalde diensten blokkeren.
In dit geval staat er bij ziggo in het systeem dat alles hoort te werken maar dat doet het niet door een achterliggende fout inhet systeem. Alle diensten zijn gedeblokkeerd echter heeft het systeem een software fout waardoor er geen contact is
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Feit is dat TS tot 2x toe een fout maakt (en kennelijk wordt er in zijn huishouding niet gecommuniceerd), vervolgens de schuld legt bij Ziggo.ciske schreef:Denken moet je nooit voor een ander doen. Laat TS in zijn/haar waarde er staat genoeg info. Ze zijn geen 5 dagen op vakantie geweest. lees eerst ff het begin voor je een reactie plaatst.
Het her aansluiten is geen software kwestie, maar een heel proces. Afhankelijk van wat er gebeurd is kan dit enkele dagen tot vele weken in beslag nemen.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Ik zou zeggen bel ziggo, ik heb geen geheim in deze kwestie.Julie4444 schreef:Mee eens. Ik vraag me af wat de andere kant van het verhaal is.olaf79 schreef:Ja maar er klopt iets in het verhaal van TS niet. Ziggo sluit niet iemand af voor zomaar het missen van een rekening en zelfs niet bij het missen van een aanmaning. Ik denk dat er meer aan de hand is dan TS hier schrijft. Mogelijk is er in de administratie iets in de soep gelopen omdat de betaling wel gedaan is maar niet op de manier zoals Ziggo graag wil, of wat dan ook.
Maar zomaar afsluiten omdat je 5 dagen op vakantie bent, daar geloof ik niks van.
Het zou de wereld een stuk prettiger maken als mensen wat minder wantrouwend zijn. Maar ja je kent het bekende spreekwoord he..... En zo niet zoek hem dan maar op....
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Olaf79 lees eerst eens voordat je commentaar geeft en het topic vervuilt. Alle uitleg staat erin, er is geen andere situatie.
O ja en wij communiceren wel alleen soms lopen dingen nou eenmaal niet zoals de bedoeling was. Je hebt zelf zeker geen druk leven met beide een eigen bedrijf. Als het dan bij een schakel even iets anders gaat dan kan er net zoals nu weleens wat gebeuren wat niet had gemogen.
O ja en wij communiceren wel alleen soms lopen dingen nou eenmaal niet zoals de bedoeling was. Je hebt zelf zeker geen druk leven met beide een eigen bedrijf. Als het dan bij een schakel even iets anders gaat dan kan er net zoals nu weleens wat gebeuren wat niet had gemogen.
Laatst gewijzigd door pmoreel op 23 aug 2016 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Ja, want dat is realistisch. Kun jij er niet meer over vertellen?pmoreel schreef:Ik zou zeggen bel ziggo, ik heb geen geheim in deze kwestie.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Er valt niet meer over te vertellen want er is niet meer. Ik ga geen dingen verzinnen....Julie4444 schreef:Ja, want dat is realistisch. Kun jij er niet meer over vertellen?pmoreel schreef:Ik zou zeggen bel ziggo, ik heb geen geheim in deze kwestie.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Tsja er valt niks te geloven. Als jij wegens wanbetaling wordt afgesloten (wat niet gebeurd na 2x aanmanen), dan moet je een proces door om weer aangesloten te worden. Dit is niet een kwestie van een vinkje in een administratief pakket. Er moet eerst gecheckt worden of je uberhaupt wel betaald hebt en of ze je nog als klant willen. Zo ja dan moet de boel weer worden aangesloten en dat alles duurt even.pmoreel schreef:Ik zou zeggen bel ziggo, ik heb geen geheim in deze kwestie.
Het zou de wereld een stuk prettiger maken als mensen wat minder wantrouwend zijn. Maar ja je kent het bekende spreekwoord he..... En zo niet zoek hem dan maar op....
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Ik vervuil het topic niet, dat doe jij door op de man te spelen. Ik stel alleen dat de omstandigheden verdacht zijn, een afsluiting volgt niet op een enkele aanmaning.pmoreel schreef:Olaf79 lees eerst eens voordat je commentaar geeft en het topic vervuilt. Alle uitleg staat erin, er is geen andere situatie.
Heb inderdaad een zeer druk leven, maar laat daarom sommige dingen automatisch afschrijven, kun je het ook niet vergeten.O ja en wij communiceren wel alleen soms lopen dingen nou eenmaal niet zoals de bedoeling was. Je hebt zelf zeker geen druk leven met beide een eigen bedrijf. Als het dan bij een schakel even iets anders gaat dan kan er net zoals nu weleens wat gebeuren wat niet had gemogen.
Inderdaad soms lopen dingen verkeerd. Kan gebeuren. OOK BIJ ZIGGO. Ook daar loopt niet alles altijd even soepel. Dus ja het is mij een raadsel waarom jij wel fouten mag maken, en je tijd neemt en eist dit te herstellen, maar Ziggo dat niet mag. Het is pas 12 dagen dus geef ze wat tijd. Dit is echt niet lang voor een afsluiting wegens wanbetaling.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasstel"Maar ja je kent het bekende spreekwoord he..... En zo niet zoek hem dan maar op....
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Precies, dat spreekwoord
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Ziggo krijgt er geld voor. TS niet.OOK BIJ ZIGGO. Ook daar loopt niet alles altijd even soepel.
Pas??? Moeten ze jou flikken piep je ook wel anders. TS heeft recht op zijn/haar dingen van ziggo.Het is pas 12 dagen dus geef ze wat tijd
Trouwens TS had het over 13 dagen. Lezen Olaf.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Volgens Ziggo, duurt het her-aansluiten 4 tot 6 werkdagen na ontvangst van de missende betalingen bij een achterstand. Kan het zijn dat die betaling nog niet binnen is?
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
De betaling was verricht middels hun eigen iDEAL link en na een half uur al zichtbaar voor ze.
Maar een mooie mededeling, ik ben zojuist gebeld en alles is opgelost. Heb net gekeken en het werkt gelukkig weer. Verontschuldigingen gekregen van ze voor het ongemak en ze vertelde mij dat, zoals ik al zei, afdelingen langs elkaar werkte. Het had nooit langer dan 3 dagen mogen duren vertelde ze
Maar een mooie mededeling, ik ben zojuist gebeld en alles is opgelost. Heb net gekeken en het werkt gelukkig weer. Verontschuldigingen gekregen van ze voor het ongemak en ze vertelde mij dat, zoals ik al zei, afdelingen langs elkaar werkte. Het had nooit langer dan 3 dagen mogen duren vertelde ze
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Top, veel plezier er verder mee.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
pmoreel schreef:De betaling was verricht middels hun eigen iDEAL link en na een half uur al zichtbaar voor ze.
Maar een mooie mededeling, ik ben zojuist gebeld en alles is opgelost. Heb net gekeken en het werkt gelukkig weer. Verontschuldigingen gekregen van ze voor het ongemak en ze vertelde mij dat, zoals ik al zei, afdelingen langs elkaar werkte. Het had nooit langer dan 3 dagen mogen duren vertelde ze
Hoeveel uren heeft Moreel aan deze topic besteed?.
Misschien z,n zaakjes met de partner beter afstemmem resp automatische overboekingen regelen, succes ermee , en de storm in een glas water is weer gaan liggen
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Net als in jullie relatie/boekhouding. Sorry kon het niet latenVerontschuldigingen gekregen van ze voor het ongemak en ze vertelde mij dat, zoals ik al zei, afdelingen langs elkaar werkte.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Geen probleem hoor, ik kan het hebben en ben niet haatdragend....
Het enige verschil is wij lossen, in deze, onze grote fout direct op.....
Het enige verschil is wij lossen, in deze, onze grote fout direct op.....