Is dit een topic over XS4ALL?acjzr1 schreef: XS4ALL heeft mij zonder daartoe verplicht te zijn de zelfde voordelen gegeven als een nieuwe abonnee. En volgens mij vergelijk jij pruimen met peren...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
-
- Berichten: 614
- Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Nee, dit is een reactie op bprosmanHarrie Kierie schreef:Is dit een topic over XS4ALL?acjzr1 schreef: XS4ALL heeft mij zonder daartoe verplicht te zijn de zelfde voordelen gegeven als een nieuwe abonnee. En volgens mij vergelijk jij pruimen met peren...
Het topic gaat over Ziggo, maar dat zou voor iedereen duidelijk moeten zijn.
(Een beetje sarcasme zou in mijn reactie wel duidelijk moeten zijn. Met andere woorden: "neem niet alles wat ik zeg letterlijk")
Ik heb direct en indirect negatieve ervaringen gehad met Ziggo.
Ik heb mijn ervaringen met XS4ALL gedeeld om te laten zien dat het ook anders kan.
Duidelijk toch?
Mijn ervaringen met XS4ALL zijn over het algemeen (en dus niet altijd) positief.
-
- Berichten: 614
- Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Vroeg iemand dan naar je ervaringen met XS4ALL?acjzr1 schreef: Ik heb mijn ervaringen met XS4ALL gedeeld om te laten zien dat het ook anders kan.
Duidelijk toch?
Mijn ervaringen met XS4ALL zijn over het algemeen (en dus niet altijd) positief.
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Probeer je nou zelf een topic te openen in een topic?acjzr1 schreef:Ik lees hier dat Ziggo trouwe klanten wel beloont?
Mijn moeder is al vele jaren trouwe alles in een klant bij Ziggo.
Toen zij vorig jaar informeerde over een digitale HD decoder of decoder/recorder kreeg zij doodleuk te horen dat zij de volle mep moest betalen. Aanbiedingen gelden alleen voor nieuwe klanten mevrouw?
In de winkel dus voor een aanzienlijk lager bedrag zelf maar een decoder gekocht...
Zelf heb ik alleen televisie via Ziggo,
Mijn internet heb ik via XS4ALL.
Na mijn derde fluitende modem (Thomson gaat blijkbaar maar een jaar mee?) ben ik overgestapt naar Sitecom. Dat werkte voor geen meter. Toen Sweex, spotgoedkoop en werkte stukken beter.
XS4ALL had op dat moment een aanbieding voor nieuwe klanten.
Namelijk een Fritzbox (Draadloos modem met mogelijkheid voor telefonie) bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Ik heb toen gebeld met de vraag of dit voor bestaande klanten ook gold.
Ik was nog niet uitgepraat toen de medewerker mij zij: "uw modem is onderweg meneer!".
En inderdaad! Enkele dagen later had ik een splinternieuwe Fritzbox thuis!
Het kan dus wel...
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Ik had natuurlijk niet moeten reageren op devious.
Ik heb enkel aangegeven dat ik net als de topic starter geen positieve ervaring heb met Ziggo als het gaat om aanbiedingen voor vaste klanten. Zodra je eenmaal klant bent houdt het op. Bij XS4ALL heb ik wel goede ervaringen. Dat devious vindt dat deze reactie een ander topic betreft klopt dus niet.
Ik heb enkel aangegeven dat ik net als de topic starter geen positieve ervaring heb met Ziggo als het gaat om aanbiedingen voor vaste klanten. Zodra je eenmaal klant bent houdt het op. Bij XS4ALL heb ik wel goede ervaringen. Dat devious vindt dat deze reactie een ander topic betreft klopt dus niet.
Laatst gewijzigd door acjzr1 op 12 aug 2013 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
oei, pareren met een tegenvraag. Dit gaat nergens meer over.acjzr1 schreef:Nee hoor, Ik niet, jij wel?
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
En daarme zijn we gelukkig weer aanbeland bij de kern van vele bijdragen van dit forumdevious schreef:oei, pareren met een tegenvraag. Dit gaat nergens meer over.acjzr1 schreef:Nee hoor, Ik niet, jij wel?
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
trouwe klanten kent ziggo niet
aanbieding ..actie..
voor iedereen een ander tarief of voordeel
goed bezig ziggo
https://www.ziggo.nl/uniekaanbod
aanbieding ..actie..
voor iedereen een ander tarief of voordeel
goed bezig ziggo
https://www.ziggo.nl/uniekaanbod
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Geachte lezer,
Ik ben niet zo gauw een klager of dat ik ergens een melding van maak.
Maar het volgende zit me toch dwars.
Ziggo beloont nieuwe klanten met een tablet en daar knelt het, Vaste klanten krijgen niks, ja af en toe een brief of een folder om je een extra zenderpakket aan te presenteren.
Dit vind ik niet terecht nieuwe klanten, hebben al een tablet in hun handen nog voordat ze 1 termijn van hun abonnement betaald hebben.(kunnen ze of willen ze niet betalen dan draait de vaste klant hiervoor op).
Ze hebben nog niet betaald en hebben al gelijk korting.
Is dit hoe de maatschappij tegenwoordig werkt, bij de meeste bedrijven krijg je korting als je vaste klant bent en altijd netjes en op tijd betaald(, tankstations, supermarkten, bouwbedrijven, groothandel)
Alleen bij Ziggo dus niet, hier wordt je al beloond met de intentie om maandelijks te betalen.
Nu zullen er ook mensen reageren dat je je niet moet aanstellen enz.
Maar stel je eens voor dat jij 10 jaar bij een baas werkt en dat elke nieuwe werknemer meer dan jou verdient of gelijk een tablet of tv krijgt.
Dan voel je toch genaait als trouwe klant(werknemer).
Ik ben niet zo gauw een klager of dat ik ergens een melding van maak.
Maar het volgende zit me toch dwars.
Ziggo beloont nieuwe klanten met een tablet en daar knelt het, Vaste klanten krijgen niks, ja af en toe een brief of een folder om je een extra zenderpakket aan te presenteren.
Dit vind ik niet terecht nieuwe klanten, hebben al een tablet in hun handen nog voordat ze 1 termijn van hun abonnement betaald hebben.(kunnen ze of willen ze niet betalen dan draait de vaste klant hiervoor op).
Ze hebben nog niet betaald en hebben al gelijk korting.
Is dit hoe de maatschappij tegenwoordig werkt, bij de meeste bedrijven krijg je korting als je vaste klant bent en altijd netjes en op tijd betaald(, tankstations, supermarkten, bouwbedrijven, groothandel)
Alleen bij Ziggo dus niet, hier wordt je al beloond met de intentie om maandelijks te betalen.
Nu zullen er ook mensen reageren dat je je niet moet aanstellen enz.
Maar stel je eens voor dat jij 10 jaar bij een baas werkt en dat elke nieuwe werknemer meer dan jou verdient of gelijk een tablet of tv krijgt.
Dan voel je toch genaait als trouwe klant(werknemer).
-
- Berichten: 614
- Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Dat hele verhaal had je toch al geplaatst?stals01 schreef:Geachte lezer,
Ik ben niet zo gauw een klager of dat ik ergens een melding van maak.
Maar het volgende zit me toch dwars.
Ziggo beloont nieuwe klanten met een tablet en daar knelt het, Vaste klanten krijgen niks, ja af en toe een brief of een folder om je een extra zenderpakket aan te presenteren.
Dit vind ik niet terecht nieuwe klanten, hebben al een tablet in hun handen nog voordat ze 1 termijn van hun abonnement betaald hebben.(kunnen ze of willen ze niet betalen dan draait de vaste klant hiervoor op).
Ze hebben nog niet betaald en hebben al gelijk korting.
Is dit hoe de maatschappij tegenwoordig werkt, bij de meeste bedrijven krijg je korting als je vaste klant bent en altijd netjes en op tijd betaald(, tankstations, supermarkten, bouwbedrijven, groothandel)
Alleen bij Ziggo dus niet, hier wordt je al beloond met de intentie om maandelijks te betalen.
Nu zullen er ook mensen reageren dat je je niet moet aanstellen enz.
Maar stel je eens voor dat jij 10 jaar bij een baas werkt en dat elke nieuwe werknemer meer dan jou verdient of gelijk een tablet of tv krijgt.
Dan voel je toch genaait als trouwe klant(werknemer).
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Mij boeit het niet of nieuwe leden wel wat krijgen of niet, het is reclame om mensen naar hunstals01 schreef:Geachte lezer,
Ik ben niet zo gauw een klager of dat ik ergens een melding van maak.
Maar het volgende zit me toch dwars.
Ziggo beloont nieuwe klanten met een tablet en daar knelt het, Vaste klanten krijgen niks, ja af en toe een brief of een folder om je een extra zenderpakket aan te presenteren.
Dit vind ik niet terecht nieuwe klanten, hebben al een tablet in hun handen nog voordat ze 1 termijn van hun abonnement betaald hebben.(kunnen ze of willen ze niet betalen dan draait de vaste klant hiervoor op).
Ze hebben nog niet betaald en hebben al gelijk korting.
Is dit hoe de maatschappij tegenwoordig werkt, bij de meeste bedrijven krijg je korting als je vaste klant bent en altijd netjes en op tijd betaald(, tankstations, supermarkten, bouwbedrijven, groothandel)
Alleen bij Ziggo dus niet, hier wordt je al beloond met de intentie om maandelijks te betalen.
Nu zullen er ook mensen reageren dat je je niet moet aanstellen enz.
Maar stel je eens voor dat jij 10 jaar bij een baas werkt en dat elke nieuwe werknemer meer dan jou verdient of gelijk een tablet of tv krijgt.
Dan voel je toch genaait als trouwe klant(werknemer).
toe te lokken en meer niet.
Al ga ik 10 jaar lang alleen bij AH boodschappen doen dan krijg ik ook geen extra korting als
trouwe klant.
Ik ben tevreden met mijn provider en daarom wissel ik ook niet van provider maar zal ook niet klagen dat ik niets krijg qua kado ofzo.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 04 sep 2013 01:25
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Beste TS,
Wat mij betreft heb je groot gelijk: het is belachelijk om nieuwe klanten meer voordeel te bieden dan bestaande klanten. Dit gegeven zie je overigens ook in andere branches. Het afsluiten van een nieuw telecom contract levert doorgaans meer voordeel op voor jou als klant dan een contractverlenging.
Laten we de situatie eens met gezond verstand en van beide kanten proberen te benaderen.. Als vaste abonnee ben ik tevreden over Ziggo. Ze leveren een prima pakket voor een redelijke prijs. Storing is er nauwelijks en problemen worden prima opgelost. Sinds kort zijn er nieuwe alternatieven in mijn regio, omdat Reggefiber hier glasvezel is aan het leggen. Dus heb ik me daar wat in verdiept.
Om on-topic te blijven, zal ik die alternatieven kort samenvatten. Via Reggefiber komen er veel meer providers bij, maar vooralsnog is hun aanbod nauwelijks beter dan dat van Ziggo. Het enige significante verschil is de uploadsnelheid. Dat is alleen relevant als je veel en/of grote bestanden op internet plaatst. We downloaden met zijn allen veel meer dan we uploaden, dus voor mij speelt dit geen serieuze rol.
Kortom: ik ben tevreden over Ziggo en wil graag bij ze klant blijven. Bij de concurrentie moet ik nog maar afwachten in hoeverre beloftes worden waargemaakt. Waarom schrijf ik dan deze lange inleiding? Voorheen was het vanzelfsprekend, dat ik bij Ziggo zou blijven. Er was geen geschikt alternatief.
Laten we nu zoals beloofd de situatie eens vanuit Ziggo bekijken. Tijdens de contractsduur krijgt men een beeld van het betaalgedrag van de abonnee. Door wanbetalers uit te sluiten van acties, kan Ziggo dus risico's verminderen. Daarnaast zijn vaste klanten voorzien van de juiste apparatuur en hoeft er dus niets geïnstalleerd te worden. In dat opzicht zijn trouwe klanten dus zelfs waardevoller dan nieuwe klanten.
Waarom worden we dan toch uitgesloten van deze actie? Het antwoord is geld. De meesten van ons blijven klant bij Ziggo, omdat we niet ontevreden genoeg zijn om over te stappen. Dus hoeft er geen voordeeltje te worden geboden om ons over de streep te trekken. We laten massaal ons contract stilzwijgend verlengen, dus concentreert Ziggo zich liever op het aantrekken van nieuwe klanten.
Dat lijkt vanuit commercieel (kosten/baten) opzicht best logisch, maar persoonlijk heb ik hier mijn bedenkingen bij. Reggefiber is flink aan de weg aan het timmeren. Ziggo (en UPC) zijn niet langer alleenheersers. Men kan dit beleid dus niet veel langer volhouden, omdat we nu dus wel degelijk vergelijkbare alternatieven krijgen. Daarom zal Ziggo nu haar aandacht (moeten) verschuiven naar het behouden van vaste klanten. Dat besef is overigens wel degelijk tot hen doorgedrongen.
Goed nieuws!!
Mijn oude HD-recorder heeft het loodje gelegd. Dat is op zich natuurlijk niet zo fijn, maar hierdoor werd ik met de vreemde actievoorwaarden van Ziggo geconfronteerd. Telefonisch werd inderdaad bevestigd, dat ik €199 mocht neertellen voor het nieuwe apparaat. Maar hierdoor heb ik ook de oplossing voor je. Dus voeg ik hieronder maar gelijk even mijn beproefde recept voor je toe. Misschien kun je een afkorting nemen, maar dit is hoe ik het heb aangepakt.
Ingrediënten: (liefst) vaste telefoon, geduld en zelfvertrouwen
Stap 1: Bel de bestellijn en informeer naar de kosten van de HD-recorder voor vaste klanten (€199).
Stap 2: Geef beleefd aan dat je hiermee niet akkoord gaat, ook niet nadat deze medewerker zakt tot €119.
Stap 3: Beëindig dit gesprek vriendelijk, want verder ga je hier niet komen.
Stap 4: Bel 1200, optie 3, optie 5 (klantenservice).
Stap 5: Uit je ongenoegen over het bod van €119 en geef aan dat je hierom overweegt om over te stappen.
Stap 6: Licht vriendelijk je bezwaren toe (altijd netjes betaald, bij glasvezel beter aanbod HD-recorder).
Stap 7: Blijf aandringen tot het bod naar €69 zakt, waarna je nog niet akkoord gaat.
Stap 8: Dit is pas het moment, waarop jij je tegenbod doet. Zeg de magische woorden:
"Ik waardeer het, dat u me tegemoet komt. Voor mij gaat het echter om het principe. Een nieuwe klant krijgt de recorder inclusief wifi-dongle en kabels voor €49. Dat wil ik ook. Ik ben bereid om daarom mijn contract voor twee jaar te verlengen. Maar anders scheiden hier helaas onze wegen."
Stap 9: Deze medewerker mag dit zelf niet beslissen. Je zult dus worden doorverbonden.
Stap 10: Proficiat! Je nieuwe gesprekspartner zal je verblijden met het goede nieuws!
P.S. Als je de 2 jaar verlenging niet ziet zitten, zul je het voor €69 moeten doen. Maar realiseer je wel, dat de recorder sowieso pas na 2 jaar van jou zal zijn. Dus feitelijk is dit een knap staaltje onderhandelen met gebakken lucht. Op het moment heeft men overigens enkel de Samsung (€279 bij Bol.com excl. wifi dongle) op voorraad. Ik heb hem vandaag ontvangen en vind het een geweldig apparaat. Alles werkt en ik heb hem zonder problemen met draadloos internet verbonden. Full HD, 500 Gb, voor en achter USB, HDMI, 2 x scart, ethernet, wat wil je nog meer? Ik kreeg er een nieuwe smartcard bij, de dongle en alle benodigde kabels (incl HDMI). En er zat letterlijk een week tussen bellen en ontvangst.
En uit de begeleidende brief blijkt dat er twee mogelijke redenen zijn om het contract voortijd te beëindigen: als Ziggo in gebreke blijft of als je verhuist naar een plek, waar Ziggo niet levert. Dus feitelijk loop je met deze aanpak geen enkel risico. Mijn abo is trouwens All-in-1 Plus, mijn oude recorder was daadwerkelijk doorgebrand en ik zou ook echt zijn overgestapt.
Wat mij betreft heb je groot gelijk: het is belachelijk om nieuwe klanten meer voordeel te bieden dan bestaande klanten. Dit gegeven zie je overigens ook in andere branches. Het afsluiten van een nieuw telecom contract levert doorgaans meer voordeel op voor jou als klant dan een contractverlenging.
Laten we de situatie eens met gezond verstand en van beide kanten proberen te benaderen.. Als vaste abonnee ben ik tevreden over Ziggo. Ze leveren een prima pakket voor een redelijke prijs. Storing is er nauwelijks en problemen worden prima opgelost. Sinds kort zijn er nieuwe alternatieven in mijn regio, omdat Reggefiber hier glasvezel is aan het leggen. Dus heb ik me daar wat in verdiept.
Om on-topic te blijven, zal ik die alternatieven kort samenvatten. Via Reggefiber komen er veel meer providers bij, maar vooralsnog is hun aanbod nauwelijks beter dan dat van Ziggo. Het enige significante verschil is de uploadsnelheid. Dat is alleen relevant als je veel en/of grote bestanden op internet plaatst. We downloaden met zijn allen veel meer dan we uploaden, dus voor mij speelt dit geen serieuze rol.
Kortom: ik ben tevreden over Ziggo en wil graag bij ze klant blijven. Bij de concurrentie moet ik nog maar afwachten in hoeverre beloftes worden waargemaakt. Waarom schrijf ik dan deze lange inleiding? Voorheen was het vanzelfsprekend, dat ik bij Ziggo zou blijven. Er was geen geschikt alternatief.
Laten we nu zoals beloofd de situatie eens vanuit Ziggo bekijken. Tijdens de contractsduur krijgt men een beeld van het betaalgedrag van de abonnee. Door wanbetalers uit te sluiten van acties, kan Ziggo dus risico's verminderen. Daarnaast zijn vaste klanten voorzien van de juiste apparatuur en hoeft er dus niets geïnstalleerd te worden. In dat opzicht zijn trouwe klanten dus zelfs waardevoller dan nieuwe klanten.
Waarom worden we dan toch uitgesloten van deze actie? Het antwoord is geld. De meesten van ons blijven klant bij Ziggo, omdat we niet ontevreden genoeg zijn om over te stappen. Dus hoeft er geen voordeeltje te worden geboden om ons over de streep te trekken. We laten massaal ons contract stilzwijgend verlengen, dus concentreert Ziggo zich liever op het aantrekken van nieuwe klanten.
Dat lijkt vanuit commercieel (kosten/baten) opzicht best logisch, maar persoonlijk heb ik hier mijn bedenkingen bij. Reggefiber is flink aan de weg aan het timmeren. Ziggo (en UPC) zijn niet langer alleenheersers. Men kan dit beleid dus niet veel langer volhouden, omdat we nu dus wel degelijk vergelijkbare alternatieven krijgen. Daarom zal Ziggo nu haar aandacht (moeten) verschuiven naar het behouden van vaste klanten. Dat besef is overigens wel degelijk tot hen doorgedrongen.
Goed nieuws!!
Mijn oude HD-recorder heeft het loodje gelegd. Dat is op zich natuurlijk niet zo fijn, maar hierdoor werd ik met de vreemde actievoorwaarden van Ziggo geconfronteerd. Telefonisch werd inderdaad bevestigd, dat ik €199 mocht neertellen voor het nieuwe apparaat. Maar hierdoor heb ik ook de oplossing voor je. Dus voeg ik hieronder maar gelijk even mijn beproefde recept voor je toe. Misschien kun je een afkorting nemen, maar dit is hoe ik het heb aangepakt.
Ingrediënten: (liefst) vaste telefoon, geduld en zelfvertrouwen
Stap 1: Bel de bestellijn en informeer naar de kosten van de HD-recorder voor vaste klanten (€199).
Stap 2: Geef beleefd aan dat je hiermee niet akkoord gaat, ook niet nadat deze medewerker zakt tot €119.
Stap 3: Beëindig dit gesprek vriendelijk, want verder ga je hier niet komen.
Stap 4: Bel 1200, optie 3, optie 5 (klantenservice).
Stap 5: Uit je ongenoegen over het bod van €119 en geef aan dat je hierom overweegt om over te stappen.
Stap 6: Licht vriendelijk je bezwaren toe (altijd netjes betaald, bij glasvezel beter aanbod HD-recorder).
Stap 7: Blijf aandringen tot het bod naar €69 zakt, waarna je nog niet akkoord gaat.
Stap 8: Dit is pas het moment, waarop jij je tegenbod doet. Zeg de magische woorden:
"Ik waardeer het, dat u me tegemoet komt. Voor mij gaat het echter om het principe. Een nieuwe klant krijgt de recorder inclusief wifi-dongle en kabels voor €49. Dat wil ik ook. Ik ben bereid om daarom mijn contract voor twee jaar te verlengen. Maar anders scheiden hier helaas onze wegen."
Stap 9: Deze medewerker mag dit zelf niet beslissen. Je zult dus worden doorverbonden.
Stap 10: Proficiat! Je nieuwe gesprekspartner zal je verblijden met het goede nieuws!
P.S. Als je de 2 jaar verlenging niet ziet zitten, zul je het voor €69 moeten doen. Maar realiseer je wel, dat de recorder sowieso pas na 2 jaar van jou zal zijn. Dus feitelijk is dit een knap staaltje onderhandelen met gebakken lucht. Op het moment heeft men overigens enkel de Samsung (€279 bij Bol.com excl. wifi dongle) op voorraad. Ik heb hem vandaag ontvangen en vind het een geweldig apparaat. Alles werkt en ik heb hem zonder problemen met draadloos internet verbonden. Full HD, 500 Gb, voor en achter USB, HDMI, 2 x scart, ethernet, wat wil je nog meer? Ik kreeg er een nieuwe smartcard bij, de dongle en alle benodigde kabels (incl HDMI). En er zat letterlijk een week tussen bellen en ontvangst.
En uit de begeleidende brief blijkt dat er twee mogelijke redenen zijn om het contract voortijd te beëindigen: als Ziggo in gebreke blijft of als je verhuist naar een plek, waar Ziggo niet levert. Dus feitelijk loop je met deze aanpak geen enkel risico. Mijn abo is trouwens All-in-1 Plus, mijn oude recorder was daadwerkelijk doorgebrand en ik zou ook echt zijn overgestapt.
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Het tweede significante verschil is dat je een Internet verbinding naar de andere TV's moet gaan trekken wil je een beetje fatsoenlijk HD TV kijken. Tevens verlies je het analoge TV signaal waardoor je voor eventuele 2e/3e TV's ook een decoder nodig hebt. Had je die al voor Ziggo (een decoder per TV) dan kun je die niet meer gebruiken.Het enige significante verschil is de uploadsnelheid. Dat is alleen relevant als je veel en/of grote bestanden op internet plaatst
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Foei, wat een doorzichtige reclame. Dat men moet opzeggen om toch een goede aanbieding te krijgen is allang bekend. Bovendien is TS hier maar 1 keer geweest. Om te klagen.Foodmarketeer schreef:Beste TS....
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Precies, en als je wel een cadeau wil , dan ga je toch lekker elk jaar veranderen. Mot je net zin aan hebben.Ik ben tevreden met mijn provider en daarom wissel ik ook niet van provider maar zal ook niet klagen dat ik niets krijg qua kado ofzo.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 04 sep 2013 01:25
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Jep, ik verwees eigenlijk naar het enige significante voordeel (via de zin ervoor). Maar je hebt helemaal gelijk, dat het vervangen van apparatuur bij een overstap soms flink kan tegenvallen.bprosman schreef:Het tweede significante verschil is dat je een Internet verbinding naar de andere TV's moet gaan trekken wil je een beetje fatsoenlijk HD TV kijken. Tevens verlies je het analoge TV signaal waardoor je voor eventuele 2e/3e TV's ook een decoder nodig hebt. Had je die al voor Ziggo (een decoder per TV) dan kun je die niet meer gebruiken.Het enige significante verschil is de uploadsnelheid. Dat is alleen relevant als je veel en/of grote bestanden op internet plaatst
Foei, wat een waardeloze reactie. Welk doel heeft welke afzender met deze "doorzichtige reclame" dan? En als je mijn post volledig had gelezen, begreep je nu dat je wel degelijk deze goede aanbieding kunt krijgen zonder op te zeggen. Ik heb nota bene stap voor stap uitgelegd, hoe ik dat gedaan heb.. Als je niks zinnigs te zeggen heb, zeg dan liever niks.devious schreef:Foei, wat een doorzichtige reclame. Dat men moet opzeggen om toch een goede aanbieding te krijgen is allang bekend. Bovendien is TS hier maar 1 keer geweest. Om te klagen.
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Het is inderdaad maar een afweging of de (vaak) "overstap-ellende" opweegt tegen het "Cadeau".Precies, en als je wel een cadeau wil , dan ga je toch lekker elk jaar veranderen. Mot je net zin aan hebben.
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
En als jij het hele topic nou eens goed had gelezen had je kunnen zien dat ik vorig jaar al had uitgelegd dat dat zo werkt. Dus je hebt een heel boekwerk voor niets geschreven en je verongelijktheid is onterecht.Foodmarketeer schreef:... En als je mijn post volledig had gelezen, begreep je nu dat je wel degelijk deze goede aanbieding kunt krijgen zonder op te zeggen. Ik heb nota bene stap voor stap uitgelegd, hoe ik dat gedaan heb.. Als je niks zinnigs te zeggen heb, zeg dan liever niks.
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
bprosman schreef:Het is inderdaad maar een afweging of de (vaak) "overstap-ellende" opweegt tegen het "Cadeau".Precies, en als je wel een cadeau wil , dan ga je toch lekker elk jaar veranderen. Mot je net zin aan hebben.
Zoveel ellende heb je er ook niet van hoor, valt allemaal reuze mee. Maar alsnog krijg je het toch nooit zonder dubbele kosten. Dus cadeau zelf dan wel betaalt.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 04 sep 2013 01:25
Re: Ziggo nalatig voor bestaande klanten/beloont nieuwe
Ik had je opmerking over opzeggen al gelezen. Net als van de rest van je reacties druipt het cynisme ervan af. Vragen die je niet uitkomen negeer je liever. In mijn 'boekwerk' heb ik geprobeerd om mijn mening fatsoenlijk te onderbouwen en een concrete oplossing aangedragen.devious schreef:[En als jij het hele topic nou eens goed had gelezen had je kunnen zien dat ik vorig jaar al had uitgelegd dat dat zo werkt. Dus je hebt een heel boekwerk voor niets geschreven en je verongelijktheid is onterecht.
Ga gerust verder met je waardeloze manier van communiceren. Populisme heeft al aardig wat mensen groot gemaakt in NL, dus misschien is er nog hoop voor je. Maar probeer voor de aardigheid eens op een vriendelijke toon je stellingen te onderbouwen. Dat werkt doorgaans constructiever.