Fransooknog schreef:En het heeft geen enkele relatie met de contractbreuk van Ziggo.
Je verzint er zelf van alles bij en maakt totaal nutteloze vergelijkingen.
Maar ja,je vindt het blijkbaar lekker om te zeuren over zaken die toch gewoon duidelijk zijn.
gilas schreef:
Je verzint er zelf van alles bij en maakt totaal nutteloze vergelijkingen.
Maar ja,je vindt het blijkbaar lekker om te zeuren over zaken die toch gewoon duidelijk zijn.
U heeft recht op een eigen mening maar met de werkelijkheid heeft het weinig te maken.
Blijkbaar vindt u het reuze lekker om met dit "gezeur" mee te doen anders was u wel afgehaakt.
Fransooknog schreef:Ziggo biedt momenteel bovenaan de webpagina iets aan dat onderaan de webpagina met klein zinnetje veranderd wordt. Wil je het fijne weten moet je eerst doorklikken.
Voor 11 van de 12 komende maanden ga je niet 43,95 betalen maar 44,95 en niet gratis bellen maar betaald. Dat geldt op dit moment. Dan is Ziggo verplicht dat onomwonden te vertellen.
Volgens mij schrijf je net dat ze dat ook doen, namelijk onderaan de pagina
Maar ik begrijp dat velen hier een auto zouden kopen en het dan niet erg zouden vinden als op de afleverdag blijkt dat de auto 1.000 euro duurder is, want dan zie je eenvoudigweg van de aankoop af.
Een auto is geen internet, appels geen peren en tangen geen varkens.
Maar als het je gerust stelt: ik zou die auto afnemen, 1000 euro meer betalen en een topic openen op een willekeurig forum waar iedereen klaagt, want dat helpt
sjohie schreef:
Die snelheid is voor sommige abonnementen de afgelopen 5 jaar bijna vertienvoudigd, zonder noemenswaardige prijsstijgingen, daar stap je wel heel gemakkelijk overheen om je gelijk maar te kunnen halen.
U gelooft in liefdadigheid van Ziggo?
Dankzij concurrentie ging de snelheid omhoog zonder prijsverhoging. die techniek kost trouwens geen drol.
En het heeft geen enkele relatie met de contractbreuk van Ziggo.
Dus bij de uitrol van de EuroDOCSIS 3.0 standaard, om bijvoorbeeld mijn 150 mbit downloadsnelheid mogelijk te maken, hebben ze voor de lol >1 miljoen modems vervangen?
Dirkie schreef:
Maar als het je gerust stelt: ik zou die auto afnemen, 1000 euro meer betalen en een topic openen op een willekeurig forum waar iedereen klaagt, want dat helpt
Ik snap dat het lastig is om alle 3 pagina's geheel door te lezen, maar u trekt toch echt verkeerde conclusies, dus daar ga ik verder niet op in.
sjohie schreef: hebben ze voor de lol >1 miljoen modems vervangen?
Met die nieuwe modems konden ze meer producten en duurdere producten verkopen en dat betekent meer winst. Die nieuwe modems waren dus een goede investering voor de providers die u niet hoefde op te hoesten.
Bovendien moesten ze wel anders gingen de concurrenten er met de klanten vandoor.
sjohie schreef:
Die snelheid is voor sommige abonnementen de afgelopen 5 jaar bijna vertienvoudigd, zonder noemenswaardige prijsstijgingen, daar stap je wel heel gemakkelijk overheen om je gelijk maar te kunnen halen.
U gelooft in liefdadigheid van Ziggo?
Dankzij concurrentie ging de snelheid omhoog zonder prijsverhoging. die techniek kost trouwens geen drol.
En het heeft geen enkele relatie met de contractbreuk van Ziggo.
Dus bij de uitrol van de EuroDOCSIS 3.0 standaard, om bijvoorbeeld mijn 150 mbit downloadsnelheid mogelijk te maken, hebben ze voor de lol >1 miljoen modems vervangen?
Kan het nog sterker vertellen. Ik had een perfect werkend maar niet wifi modem. Toen ik de klantenservice een keer aan de lijn had omdat ze aanboden om mijn, buiten de garantie periode ter ziele gegane interactieve HD PVR, voor slechts 49 euro te vervangen door het nieuwste model, zagen ze dat en boden ze spontaan aan om het modem te vervangen door het nieuwste Wifi modem. Geheel gratis en ik had er niet eens om gevraagd. En ik heb niet eens een 150 mbit abonnement maar slechts 60 mbit.
Laatst gewijzigd door Dirkie op 11 feb 2014 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Dirkie schreef:
Maar als het je gerust stelt: ik zou die auto afnemen, 1000 euro meer betalen en een topic openen op een willekeurig forum waar iedereen klaagt, want dat helpt
Ik snap dat het lastig is om alle 3 pagina's geheel door te lezen, maar u trekt toch echt verkeerde conclusies, dus daar ga ik verder niet op in.
Daar was ik al vanuit gegaan ......
En helaas op dit forum is het gebruikelijk dat als een topic meer dan 2 pagina's lang wordt het eigenlijk nergens meer over gaat en dus ook niemand de moeite neemt om alles te lezen.
Dirkie schreef:
En helaas op dit forum is het gebruikelijk dat als een topic meer dan 2 pagina's lang wordt het eigenlijk nergens meer over gaat en dus ook niemand de moeite neemt om alles te lezen.
Nou, het gaat nog wel ergens over, maar het oorspronkelijke onderwerp raak wel uit zicht.
Dirkie schreef:
En helaas op dit forum is het gebruikelijk dat als een topic meer dan 2 pagina's lang wordt het eigenlijk nergens meer over gaat en dus ook niemand de moeite neemt om alles te lezen.
Nou, het gaat nog wel ergens over, maar het oorspronkelijke onderwerp raak wel uit zicht.
Dat was in de eerste paar posts al wel duidelijk, ze plegen géén contractbreuk, en ze misleiden niemand. Ze hebben alle betrokkenen (lees: hun klanten) duidelijk per email geïnformeerd, en niet alleen in halleluja stemming en in marketing jargon over de wijzigingen van het product, maar ook wat dit betekend voor het op kunnen zeggen van het contract etc. Geheel volgens de vigerende wetgeving, en gewoon onomwonden in duidelijke tekst.
Dat jij dat desondanks niet zo ziet, en vergelijkingen maakt met het kopen van auto's en wat al niet meer, zegt van alles over jou, maar niet langer over Ziggo.
sjohie schreef:
Dat jij dat desondanks niet zo ziet, en vergelijkingen maakt met het kopen van auto's en wat al niet meer, zegt van alles over jou, maar niet langer over Ziggo.
U kunt uw eerdere riedels wel herhalen, maar dat betekent niet dat u gelijk hebt.
Als iemand er onzinnige zaken ter verdediging van het misleidende Ziggo bijgehaald heeft, zoals "snelheidsverbeteringen" in het verleden, dan bent u het wel.
sjohie schreef:
Dat jij dat desondanks niet zo ziet, en vergelijkingen maakt met het kopen van auto's en wat al niet meer, zegt van alles over jou, maar niet langer over Ziggo.
U kunt uw eerdere riedels wel herhalen, maar dat betekent niet dat u gelijk hebt.
Als iemand er onzinnige zaken ter verdediging van het misleidende Ziggo bijgehaald heeft, zoals "snelheidsverbeteringen" in het verleden, dan bent u het wel.
sjohie schreef:
Dat jij dat desondanks niet zo ziet, en vergelijkingen maakt met het kopen van auto's en wat al niet meer, zegt van alles over jou, maar niet langer over Ziggo.
U kunt uw eerdere riedels wel herhalen, maar dat betekent niet dat u gelijk hebt.
Als iemand er onzinnige zaken ter verdediging van het misleidende Ziggo bijgehaald heeft, zoals "snelheidsverbeteringen" in het verleden, dan bent u het wel.
Dan is het simpel toch. U heb gelijk, discussie gesloten en overgaan tot de orde van de dag..
Ik behoor ook tot de gedupeerde ziggo klanten, ik had met name het alles in 1 pakket afgesloten omdat ik dan kosteloos met andere ziggo klanten kon bellen, en dat zijn er erg veel. Nu geeft ziggo aan dat de "klanten" hebben aangegeven dat ze ook naar andere nummers en 06 nummers willen bellen tegen een voordelig tarief........ en dat pakt ziggo natuurlijk op, niet een meerderheid heeft dit gezegd maar een enkeling, reden om het gratis bellen (ben benieuwd hoe het alles in 1 pakket zo gaat heten) eruit te halen en dan maar te zeggen dat je voor € 9,95 per maand gewone en 06 nummers kan bellen omdat de klanten dit zo graag willen.... Geloof me geen enkele klant van ziggo die ik ken, en dat zijn er erg veel, heeft daar behoefte aan want deze konden al voor € 9,95 per maand naar andere nummers bellen. Ziggo klanten willen onderling gratis kunnen bellen zoals het werd (nog steeds wordt) voorgedaan. Er staat op de website slechts een verwijzing naar nieuwe tarieven per 01-04, niet dat het gratis onderling bellen per die datum verdwijnt.
Dat krijg je als die maatschappijen zo groot worden en macht hebben en misbruiken. Ik kijk nu rond naar een goede oplossing en zal snel bij ziggo verdwijnen
arfo schreef:Ik behoor ook tot de gedupeerde ziggo klanten, ik had met name het alles in 1 pakket afgesloten omdat ik dan kosteloos met andere ziggo klanten kon bellen, en dat zijn er erg veel. Nu geeft ziggo aan dat de "klanten" hebben aangegeven dat ze ook naar andere nummers en 06 nummers willen bellen tegen een voordelig tarief........ en dat pakt ziggo natuurlijk op, niet een meerderheid heeft dit gezegd maar een enkeling, reden om het gratis bellen (ben benieuwd hoe het alles in 1 pakket zo gaat heten) eruit te halen en dan maar te zeggen dat je voor € 9,95 per maand gewone en 06 nummers kan bellen omdat de klanten dit zo graag willen.... Geloof me geen enkele klant van ziggo die ik ken, en dat zijn er erg veel, heeft daar behoefte aan want deze konden al voor € 9,95 per maand naar andere nummers bellen. Ziggo klanten willen onderling gratis kunnen bellen zoals het werd (nog steeds wordt) voorgedaan. Er staat op de website slechts een verwijzing naar nieuwe tarieven per 01-04, niet dat het gratis onderling bellen per die datum verdwijnt.
Dat krijg je als die maatschappijen zo groot worden en macht hebben en misbruiken. Ik kijk nu rond naar een goede oplossing en zal snel bij ziggo verdwijnen
Je mag gratis opzeggen.
Een goede oplossing voor jouw is dan alleen terug naar ADSL.
En dan kan je niet meer op jouw tablet Ziggo TV kijken.
eleven schreef:
Je mag gratis opzeggen.
Een goede oplossing voor jouw is dan alleen terug naar ADSL.
En dan kan je niet meer op jouw tablet Ziggo TV kijken.
Je verwacht bij Tros Radar mensen met een beetje verstand van consumentisme.
Wat je krijgt zijn voornamelijk trollen die hun dag moeten vullen en van dit soort zaken absoluut geen verstand hebben.
eleven schreef:
Je mag gratis opzeggen.
Een goede oplossing voor jouw is dan alleen terug naar ADSL.
En dan kan je niet meer op jouw tablet Ziggo TV kijken.
Je verwacht bij Tros Radar mensen met een beetje verstand van consumentisme.
Wat je krijgt zijn voornamelijk trollen die hun dag moeten vullen en van dit soort zaken absoluut geen verstand hebben.
arfo schreef:Ik behoor ook tot de gedupeerde ziggo klanten, ik had met name het alles in 1 pakket afgesloten omdat ik dan kosteloos met andere ziggo klanten kon bellen, en dat zijn er erg veel. Nu geeft ziggo aan dat de "klanten" hebben aangegeven dat ze ook naar andere nummers en 06 nummers willen bellen tegen een voordelig tarief........ en dat pakt ziggo natuurlijk op, niet een meerderheid heeft dit gezegd maar een enkeling, reden om het gratis bellen (ben benieuwd hoe het alles in 1 pakket zo gaat heten) eruit te halen en dan maar te zeggen dat je voor € 9,95 per maand gewone en 06 nummers kan bellen omdat de klanten dit zo graag willen.... Geloof me geen enkele klant van ziggo die ik ken, en dat zijn er erg veel, heeft daar behoefte aan want deze konden al voor € 9,95 per maand naar andere nummers bellen. Ziggo klanten willen onderling gratis kunnen bellen zoals het werd (nog steeds wordt) voorgedaan. Er staat op de website slechts een verwijzing naar nieuwe tarieven per 01-04, niet dat het gratis onderling bellen per die datum verdwijnt.
Dat krijg je als die maatschappijen zo groot worden en macht hebben en misbruiken. Ik kijk nu rond naar een goede oplossing en zal snel bij ziggo verdwijnen
Als je na een jaarcontract de voorwaarden wijzigt kan ik daar inkomen, niet als je het direct na het afsluiten doet. De reden voor de wijziging is gewoon winst. Als UPC bovendien fuseert zouden ze opeens met 60 procent van Nederland gratis kunnen bellen. Dus verzinnen ze een smoes. Bij mij gaat straks gewoon de vaste lijn er uit en alleen nog mobiel bellen via Simyo(KPN) voor 3 cent per minuut naar vast en mobiel.