Te weinig om het alleen te kunnen opnemen tegen Ziggo.eleven schreef: Welk verstand heb jij dan van deze zaak?
Anders had ik hier geen item hoeven posten.
Uw commentaar is geen oplossing en kunnen we missen als kiespijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Te weinig om het alleen te kunnen opnemen tegen Ziggo.eleven schreef: Welk verstand heb jij dan van deze zaak?
En dat geldt zo'n beetje voor dit hele topic. Je bent aan het zeuren om het zeuren en omdat je wil zeuren. En dan ook nog verongelijkt in de slachtofferrol kruipen. Zometeen krijgt ook dit bericht een tegensputter dat ik een forumtrol ben oid. En ik werk ook bij Ziggo, samen met dhc. Op de OSA ( ouwe semela afdeling )Fransooknog schreef:...geen oplossing en kunnen we missen als kiespijn.
En u blijft maar klagen en klagen en klagen en klagen over een topic dat u niet aanstaat. Blijf dan gewoon weg of vind u een beetje zelfkastijding wel zo lekker?bokkel schreef:En dat geldt zo'n beetje voor dit hele topic. Je bent aan het zeuren om het zeuren en omdat je wil zeuren. En dan ook nog verongelijkt in de slachtofferrol kruipen. Zometeen krijgt ook dit bericht een tegensputter dat ik een forumtrol ben oid. En ik werk ook bij Ziggo, samen met dhc. Op de OSA ( ouwe semela afdeling )Fransooknog schreef:...geen oplossing en kunnen we missen als kiespijn.
Het contract opzeggen is de enigste oplossing.Fransooknog schreef:Te weinig om het alleen te kunnen opnemen tegen Ziggo.eleven schreef: Welk verstand heb jij dan van deze zaak?
Anders had ik hier geen item hoeven posten.
Uw commentaar is geen oplossing en kunnen we missen als kiespijn.
Het is alleen gezeur als het item hier al eens geplaatst was en dat is het niet.eleven schreef: Het contract opzeggen is de enigste oplossing.
Het item hier plaatsen kunnen we ook missen als kiespijn, want het is zoals verschillende hebben geschreven, alleen gezeur, want de verandering van Ziggo is ook voor andere leden van toepassing.
Je stapt wel gemakkelijk over die "als" heen, het overnemen is enkel een voornemen, wat gezien de omvang en positie van het nieuwe bedrijf eerst nog via de NMA moet, en dus nog wel even op zicht laat wachten.Fransooknog schreef:Als je na een jaarcontract de voorwaarden wijzigt kan ik daar inkomen, niet als je het direct na het afsluiten doet. De reden voor de wijziging is gewoon winst. Als UPC bovendien fuseert zouden ze opeens met 60 procent van Nederland gratis kunnen bellen. Dus verzinnen ze een smoes. Bij mij gaat straks gewoon de vaste lijn er uit en alleen nog mobiel bellen via Simyo(KPN) voor 3 cent per minuut naar vast en mobiel.arfo schreef:Ik behoor ook tot de gedupeerde ziggo klanten, ik had met name het alles in 1 pakket afgesloten omdat ik dan kosteloos met andere ziggo klanten kon bellen, en dat zijn er erg veel. Nu geeft ziggo aan dat de "klanten" hebben aangegeven dat ze ook naar andere nummers en 06 nummers willen bellen tegen een voordelig tarief........ en dat pakt ziggo natuurlijk op, niet een meerderheid heeft dit gezegd maar een enkeling, reden om het gratis bellen (ben benieuwd hoe het alles in 1 pakket zo gaat heten) eruit te halen en dan maar te zeggen dat je voor € 9,95 per maand gewone en 06 nummers kan bellen omdat de klanten dit zo graag willen.... Geloof me geen enkele klant van ziggo die ik ken, en dat zijn er erg veel, heeft daar behoefte aan want deze konden al voor € 9,95 per maand naar andere nummers bellen. Ziggo klanten willen onderling gratis kunnen bellen zoals het werd (nog steeds wordt) voorgedaan. Er staat op de website slechts een verwijzing naar nieuwe tarieven per 01-04, niet dat het gratis onderling bellen per die datum verdwijnt.
Dat krijg je als die maatschappijen zo groot worden en macht hebben en misbruiken. Ik kijk nu rond naar een goede oplossing en zal snel bij ziggo verdwijnen
Dan zou ik de zoekfunctie wat beter leren gebruiken, aangezien ik zelf hier 10 dagen voordat jij überhaupt lid was hier,al een topic over had aangemaakt.Fransooknog schreef:Het is alleen gezeur als het item hier al eens geplaatst was en dat is het niet.eleven schreef: Het contract opzeggen is de enigste oplossing.
Het item hier plaatsen kunnen we ook missen als kiespijn, want het is zoals verschillende hebben geschreven, alleen gezeur, want de verandering van Ziggo is ook voor andere leden van toepassing.
Dat u vindt dat Ziggo jaarcontracten eenzijdig kan wijzigen is geen oplossing, dat is het probleem.
Doorlopende contracten (verlopen jaarcontracten) mag je wijzigen, dat is een ander verhaal.
Dat is namelijk het probleem van jou, dat je geen andere topics leest, dan zou je zien, dat dit item al voor jouw gezeur vaker hier geweest is.Fransooknog schreef:Het is alleen gezeur als het item hier al eens geplaatst was en dat is het niet.eleven schreef: Het contract opzeggen is de enigste oplossing.
Het item hier plaatsen kunnen we ook missen als kiespijn, want het is zoals verschillende hebben geschreven, alleen gezeur, want de verandering van Ziggo is ook voor andere leden van toepassing.
Dat u vindt dat Ziggo jaarcontracten eenzijdig kan wijzigen is geen oplossing, dat is het probleem.
Doorlopende contracten (verlopen jaarcontracten) mag je wijzigen, dat is een ander verhaal.
Uw probleem is dat u denkt te weten wat een ander denkt. Moet u niet doen. Gaat niet goed.eleven schreef: Dat is namelijk het probleem van jou, dat je geen andere topics leest, dan zou je zien, dat dit item al voor jouw gezeur vaker hier geweest is.
Dat topic had ik allang gelezen en ging klaarblijkelijk over langdurige abonnees.sjohie schreef: Dan zou ik de zoekfunctie wat beter leren gebruiken, aangezien ik zelf hier 10 dagen voordat jij überhaupt lid was hier,al een topic over had aangemaakt.
Je hebt niets gelezen, want het onderwerp ging over de nieuwe voorwaarden, of het voor pas of oude klanten gaat, maakt niets uit.Fransooknog schreef:Uw probleem is dat u denkt te weten wat een ander denkt. Moet u niet doen. Gaat niet goed.eleven schreef: Dat is namelijk het probleem van jou, dat je geen andere topics leest, dan zou je zien, dat dit item al voor jouw gezeur vaker hier geweest is.
Dat topic had ik allang gelezen en ging klaarblijkelijk over langdurige abonnees.
Niet over net afgesloten jaarcontracten of zelfs nog af te sluiten jaarcontracten die direct weer eenzijdig door Ziggo worden gewijzigd. Daarom heb ik een nieuw topic geopend.
Goed lezen! Pot, ketel, enz.
Ik heb het wel van te voren gelezen en gezien dat het niet op mijn situatie van toepassing was.eleven schreef: Je hebt niets gelezen, want het onderwerp ging over de nieuwe voorwaarden, of het voor pas of oude klanten gaat, maakt niets uit.
In feite is het tegen de gedragsregel, want je moet op bestaande topics reageren voor je een nieuw topic aanmaakt.
Maar voor mij mag je blijven zeuren.
Sommige hebben langer nodig om het te begrijpen.gilas schreef:4 pagina`s over hetzelfde,terwijl er al een aantal keren tegen TS is gezegd dat wat Ziggo doet mag en dat hij of z`n ouders kunnen overstappen.
Ik denk dat TS teveel tijd om handen heeft en graag klaagt over nutteloze zaken of tegen molens wil vechten.
Hoelang iemand klant is maakt niks uit, de voorwaarden zijn voor iedereen hetzelfde, en dus zou ik ook mijn contract kunnen opzeggen. Of dat contract nou 15 minuten, 15 dagen, 15 maanden, of in mijn geval bijna 15 jaar bestaat, maakt niet uit.Fransooknog schreef:Dat topic had ik allang gelezen en ging klaarblijkelijk over langdurige abonnees.sjohie schreef: Dan zou ik de zoekfunctie wat beter leren gebruiken, aangezien ik zelf hier 10 dagen voordat jij überhaupt lid was hier,al een topic over had aangemaakt.
Niet over net afgesloten jaarcontracten of zelfs nog af te sluiten jaarcontracten die direct weer eenzijdig door Ziggo worden gewijzigd. Daarom heb ik een nieuw topic geopend.
Goed lezen!
Ik daag u uit een jaarcontract met Ziggo af te sluiten en dat na 3 maanden op te zeggen. Eens zien hoe snel u een deurwaarder op uw dak heeft omdat Ziggo u aan uw jaarcontract houdt.sjohie schreef: Hoelang iemand klant is maakt niks uit, de voorwaarden zijn voor iedereen hetzelfde, en dus zou ik ook mijn contract kunnen opzeggen. Of dat contract nou 15 minuten, 15 dagen, 15 maanden, of in mijn geval bijna 15 jaar bestaat, maakt niet uit.
Klopt maar ik weet dat mijn commentaren nutteloos zijn ,U heeft een hele grote betonnen plaat voor U hoofd en U wil niet begrijpen dat U al een antwoord heeft gehad op U vraag.Fransooknog schreef:Met uw 259 berichten sinds 4 december weet ik wel wie hier zijn tijd met nutteloze commentaren zit te vullen.gilas schreef:4 pagina`s over hetzelfde,terwijl er al een aantal keren tegen TS is gezegd dat wat Ziggo doet mag en dat hij of z`n ouders kunnen overstappen.
Ik denk dat TS teveel tijd om handen heeft en graag klaagt over nutteloze zaken of tegen molens wil vechten.
Ga dan een ander topic met uw nutteloze schrijfsels vullen om uw zelfkastijding te bevredigen. U kunt er blijkbaar niet genoeg van krijgen.gilas schreef: Klopt maar ik weet dat mijn commentaren nutteloos zijn ,U heeft een hele grote betonnen plaat voor U hoofd en U wil niet begrijpen dat U al een antwoord heeft gehad op U vraag.
Waarschijnlijk is dat omdat dit antwoord niet in U straatje past en U gewoon wil zeuren.
Je mist het allesbepalende feit, zoals dat ook in dit geval speelt, dat Ziggo eenzijdig een wijziging in het contract uitvoert door het gratis bellen tussen abonnees af te schaffen. Dat zou in jouw voorbeeld, net als nu in de praktijk, mij recht geven op kosteloze ontbinding van het jaarcontract.Fransooknog schreef:Ik daag u uit een jaarcontract met Ziggo af te sluiten en dat na 3 maanden op te zeggen. Eens zien hoe snel u een deurwaarder op uw dak heeft omdat Ziggo u aan uw jaarcontract houdt.sjohie schreef: Hoelang iemand klant is maakt niks uit, de voorwaarden zijn voor iedereen hetzelfde, en dus zou ik ook mijn contract kunnen opzeggen. Of dat contract nou 15 minuten, 15 dagen, 15 maanden, of in mijn geval bijna 15 jaar bestaat, maakt niet uit.