LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bandopname beluisteren

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
greenkeeper

bandopname beluisteren

Ongelezen bericht door greenkeeper »

Hoi,

Ik heb een probleem met een internet aanbieder die mij de band opname niet wil laten beluisteren van het contract wat telefonisch is afgestemd.
Naar nu blijkt zijn er wat fouten gemaakt en wil ik de band beluisteren om te kijken wie er gelijk heeft.
Nu kan dat niet op hun bezoek lokatie.

In hoeverre sta ik in mijn recht om de band opname te mogen beluisteren.
Waar is zo'n bandopname dan voor.

Gr Greenkeeper

Pareltje31

Re: bandopname beluisteren

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

zo,n bandopname gebruiken ze alleen in hun voordeel volgens mij. Ik zou zeggen schakel een advocaat in die kan de opname opvragen

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

Pareltje31 schreef:zo,n bandopname gebruiken ze alleen in hun voordeel volgens mij.

klopt maar die opnames heb je recht op zou naar het juridisch loket gaan daar kennen ze je beter verder helpen, succes.

en kost niks ze zijn verplicht het bandje na te luisteren.

greenkeeper

Ongelezen bericht door greenkeeper »

Ik heb het idee dat er helemaal geen bandopname wordt gemaakt.

Misschien dat er ooit iemand reageert dat er iemand gebruik heeft gemaakt van deze situatie.

Misschien dat Radar er eens aandacht aan kan schenken.

Weet je ik was het niet helemaal eens met Youp, omdat het me nog nooit was overkomen.
Nu begrijp ik de intentie van hem, en geef ik hem groot gelijk een grote maffia bende is het.

Jammer he!!

Maar goed fijne feestdagen allemaal

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

greenkeeper schreef:
Misschien dat er ooit iemand reageert dat er iemand gebruik heeft gemaakt van deze situatie.

ik heb zo'n situatie meegemaakt en jawel het bandje werd afgeluisterd omdat ik in mijn recht stond, maar goed je gelooft er niet in dus geen idee of iemand je verder ken of wilt helpen.

succes!

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
greenkeeper schreef:

ik heb zo'n situatie meegemaakt en jawel het bandje werd afgeluisterd omdat ik in mijn recht stond, maar goed je gelooft er niet in dus geen idee of iemand je verder ken of wilt helpen.

succes!
Natuurlijk worden er bandopname gemaakt van een koop-contract overleg, men kondigt de opname netjes van te voren aan :)

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

greenkeeper schreef:Ik heb het idee dat er helemaal geen bandopname wordt gemaakt.
Het wordt echt wel opgenomen, het is namelijk het enige bewijs dat ze hebben om aan te tonen dat een klant akkoord is (tenzij je later nog een schriftelijke bevestiging hebt moeten tekenen natuurlijk, dan is de opname niet nodig).

PS: de opname staat niet op een bandje, maar wordt met een computersysteem opgenomen.

Gesloten