LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bellen naar UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
geinlijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 feb 2006 12:48

bellen naar UPC

Ongelezen bericht door geinlijn »

Als klant van UPC weet je, dat bellen naar UPC verschrikkelijk irritant is.
Je wordt niet serieus genomen en er wordt gewoon tegen je gelogen.
Omdat ze het zelf ook niet weten.
Als je vraagt naar afdeling klantenservice dan zegt zo'n callcentre medewerker gewoon : dat ben ik" o.a." ook. Kortom, ze handelen alles af. :twisted:
In ieder geval, je wordt nooit doorverbonden met de juiste persoon, simpelweg, omdat het een callcentre is en ze gewoon werken met een workaround.
Je ergert je groen en geel en wilt wel eens ECHT iemand aan de lijn, die je ECHT kan helpen.
Welnu, hier een TIP :P :idea:
Je belt waarschijnlijk met het nummer 020 *******
Wanneer je nu het laatste cijfer verandert door een willekeurig nummer,(dus bv 020 7755312 ) kom je niet uit bij het callcentre, maar echt bij iemand van UPC, een mannetje achter een burootje.
Die is daar natuurlijk niet blij mee. Aan jou om vriendelijk te blijven en je klacht uit te leggen.
Je wordt nu ontzettend snel en vriendelijk geholpen!
Dit werkt overigens ook bij alle andere grote bedrijven.
Succes :lol:

IkBenJan

Re: bellen naar UPC

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Ja dat werkt natuurlijk niet met het 0800 nummer dat UPC gebruikt.

geinlijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 feb 2006 12:48

Re: bellen naar UPC

Ongelezen bericht door geinlijn »

Hey,
inderdaad gebruikt UPC ook een 0800 nummer maar ze hebben wel degelijk ook een 020 nummer.
Dat nummer wat ik gaf is dus UPC, het callcentre is het laatste nummer een 11, dus :nultwintig- zevenenzeventig-zesenvijftig-drie- elf.
Dat is een nummer wat UPC ook aan zijn klanten geeft. Als je een ander nummer aan dat 0800 vraagt krijg je dit 020 nummer.
Dit nummer is hetzelfde callcentre.................
Verander dan die elf in een ander nummer en je hebt een mensch te pakken en dus niet een of andere callcentre-medewerker.
Overigens alle respect voor de mensen die dit werk doen, maar het is zo ontzettend nutteloos voor de klant.

crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: bellen naar UPC

Ongelezen bericht door crazycat »

Het UPC callcenter....zucht.....

s'Morgens internet ofline.....gebeld......een grote storing in Rotterdam, maar naar verwachting in de middag weer opgelost......
s'Avonds nog geen internet.......weer bellen......niets bekend over een storing.........gewoon een foute instelling in de centrale.......

UPC....ik ben er gelukkig vanaf!

Har

Re: bellen naar UPC

Ongelezen bericht door Har »

Op ontevreden klanten zit UPC niet te wachten, als die er al zijn . :D :oops:

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: bellen naar UPC

Ongelezen bericht door Beathoven »

Als je vraagt naar afdeling klantenservice dan zegt zo'n callcentre medewerker gewoon : dat ben ik" o.a." ook. Kortom, ze handelen alles af.
Het zal wel aan mij liggen, maar je wilt de klantenservice spreken vervolgens krijg je de klantenservice en dan geloof je niet dat je met de klantenservice spreekt?
kom je niet uit bij het callcentre, maar echt bij iemand van UPC, een mannetje achter een burootje.
tja, bij een callcenter staan ze natuurlijk ergens op straat te telefoneren ;)

Har

Re: bellen naar UPC

Ongelezen bericht door Har »

tja, de helpdesk van UPC is goed bereikbaar en bezet met capabele mensen, lukt het bij iemand eens minder , moet je neer leggen en opnieuw draaien, krijg je iemand anders aan de lijn. :)

geinlijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 feb 2006 12:48

Re: bellen naar UPC

Ongelezen bericht door geinlijn »

Nou, een tevreden klant, dat is fijn...........
Inderdaad wanneer je naar de klantencervice vraagt, en je krijgt de klantenservice, zou dat fijn zijn.Echter..... vraag je, spreek ik met de klantenservice? (want dit geeft het keuzemenu niet) krijg je als antwoord "o.a." :shock:
Dat is dan best irritant als je bv onterecht bent afgesloten.....
Kortom, je krijgt het callcenter, een medewerker die van niets weet.
En met een mannetje achter een burootje bedoel ik dan inderdaad geen callcenter maar iemand echt van UPC die je echt kan helpen.(ook al is het callcenter van UPC, ze zijn weinig betrokken) En het gekke is, die kan dat dan ook echt. En dat is waarschijnlijk ook het irritante, dat je lang moet wachten en dan niet geholpen wordt. Je vraagt je dan af, waarom zit zo'n callcenter er dan?
Naar iemand anders vragen, krijg je een ander antwoord, dat zeker, maar wordt niet "geholpen".
Je krijgt veel verschillende antwoorden, afijn ,ik hoef het jou niet uit te leggen, want blijkbaar heb jij het nooit meegemaakt. en ik zou zeggen, houden zo!
De tip was dan ook bedoeld voor de mensen die met een kluitje het riet in worden gestuurd door UPC en die zijn er erg veel........toch..........nog.......

Sjoukje
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2006 12:48

Re: bellen naar UPC

Ongelezen bericht door Sjoukje »

UPC-callcenter????????????
Een regelrechte RAMP :evil: !!!!!!!!!!!!!
Je wordt onbeschoft te woord gestaan, vooral wanneer het om een openstaande factuur gaat. Men gaat er van uit dat je een wanbetaler bent, terwijl je belt voor een goede snelle oplossing.
:oops:
capabele mensen???
Laat me niet lachen!!!! :lol:
Het is toch te gek, dat je naar iemand anders zou moeten vragen?
Alle call-centers vind ik een ramp. Zeer onpersoonlijk en zeer onprofessioneel. Maar UPC spant toch wel de kroon!
Ik ga nu ook proberen dit rampgebied te omzeilen!
(eerlijk gezegd hoop ik ze niet meer te bellen, ik heb opgezegd, even contract uitzitten!!)
Stonden deze waarschijnlijk zeer onderbetaalde mensen maar op straat te telefoneren!!

Gesloten