Afgelopen week is het mij opgevallen dat mensen die telefoneren naar Ziggo en die een abonnement (telefonie) hebben bij hen gratis (1200) kunnen bellen. Hartstikke leuk natuurlijk voor deze groep mensen, maar nu hebben wij alleen een televisie (analoog/digitaal)abonnement, maar wij kunnen dit helaas niet. Persoonlijk vind ik dit eigenlijk wel discriminatie. Wij moeten telkens 0900-1884 bellen en moeten minuten, of zelfs half uur (soms langer) lang wachten, en de tijd gaat maar door.
Als ik nu iemand moet hebben ga ik naar de website van Ziggo en ik laat mij terugbellen als ik iemand moet spreken. Doe net alsof ik iets moet bestellen.
Ik ga naar het volgende kopje in de hoofdpagina van Ziggo: Bel mij
Telefonisch bestellen? Wij bellen je meteen gratis terug.
Voor een ieder die hetzelfde heeft wat wij dus ook hebben, alleen televisie of alleen internet, LAAT JEZELF TERUGBELLEN.
Al deze extra kosten vind ik te ver gaan met bellen. Ja, ik weet dat ze hierop verdienen maar het mag niet ten kosten gaan van een klant die alleen maar bozer en kwader wordt met wachten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bellen naar Ziggo
-
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15
Re: bellen naar Ziggo
hoezo discriminatie?
Mensen met telefonie betalen er toch voor aan ziggo, dan mogen ze toch ook wel wat voor terug krijgen.
meer info vind je hier.
https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-ond ... met-ziggo/
groetjes
Mensen met telefonie betalen er toch voor aan ziggo, dan mogen ze toch ook wel wat voor terug krijgen.
meer info vind je hier.
https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-ond ... met-ziggo/
groetjes
Re: bellen naar Ziggo
Ja slaat echt nergens op!!
Ik ben helaas wel Ziggo klant maar heb geen vaste telefoonlijn.
Dubbel zo duur uit dus, 0,10ct per minuut en mobiele kosten
En ik snap ook niet dat ze het nog "klantenservice " durven te noemen., erg weinig service naar mijn menig!!
Ik ben helaas wel Ziggo klant maar heb geen vaste telefoonlijn.
Dubbel zo duur uit dus, 0,10ct per minuut en mobiele kosten
En ik snap ook niet dat ze het nog "klantenservice " durven te noemen., erg weinig service naar mijn menig!!
Re: bellen naar Ziggo
Tja moet je maar een ziggo telefoon abo nemen. Zie het probleem niet. Het is een service die zij bieden aan haar Ziggo telefoon klanten.
Ik vind het heel erg logisch en niets discriminatie an. Als het discriminatie is dan moet je naar de politie gaan en aangifte maken. Of naar zo'n "meldt discriminatie" nummer bellen.
Ik vind het heel erg logisch en niets discriminatie an. Als het discriminatie is dan moet je naar de politie gaan en aangifte maken. Of naar zo'n "meldt discriminatie" nummer bellen.
Re: bellen naar Ziggo
Ik zou sowieso nooit de klantenservice bellen. Ik stuur altijd een e-mail. Dat heeft de voordelen dat het niks kost en dat de antwoorden die je krijgt, zwart op wit staan.
Re: bellen naar Ziggo
Meestal komt er een niets zeggend antwoord retour.Tassadar schreef:Ik zou sowieso nooit de klantenservice bellen. Ik stuur altijd een e-mail. Dat heeft de voordelen dat het niks kost en dat de antwoorden die je krijgt, zwart op wit staan.
Als je al iets terug krijgt.
Met de mededeling om toch maar vooral te bellen (spek de ziggo kassa)Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met de Klantenservice van Ziggo (0900-1884, 10 eurocent per minuut). Onze medewerkers helpen u dan verder.
En als klap op de vuurpijl een naam eronder die never nooit te bereiken zijn.
Als je belt heten ze tegenwoordig allemaal Janssen.(ook toevallig)