LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bellen naar Ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Frank&Tabitha
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2010 21:57

bellen naar Ziggo

Ongelezen bericht door Frank&Tabitha »

Afgelopen week is het mij opgevallen dat mensen die telefoneren naar Ziggo en die een abonnement (telefonie) hebben bij hen gratis (1200) kunnen bellen. Hartstikke leuk natuurlijk voor deze groep mensen, maar nu hebben wij alleen een televisie (analoog/digitaal)abonnement, maar wij kunnen dit helaas niet. Persoonlijk vind ik dit eigenlijk wel discriminatie. Wij moeten telkens 0900-1884 bellen en moeten minuten, of zelfs half uur (soms langer) lang wachten, en de tijd gaat maar door.
Als ik nu iemand moet hebben ga ik naar de website van Ziggo en ik laat mij terugbellen als ik iemand moet spreken. Doe net alsof ik iets moet bestellen.
Ik ga naar het volgende kopje in de hoofdpagina van Ziggo: Bel mij
Telefonisch bestellen? Wij bellen je meteen gratis terug.
Voor een ieder die hetzelfde heeft wat wij dus ook hebben, alleen televisie of alleen internet, LAAT JEZELF TERUGBELLEN.
Al deze extra kosten vind ik te ver gaan met bellen. Ja, ik weet dat ze hierop verdienen maar het mag niet ten kosten gaan van een klant die alleen maar bozer en kwader wordt met wachten.

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: bellen naar Ziggo

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

hoezo discriminatie?
Mensen met telefonie betalen er toch voor aan ziggo, dan mogen ze toch ook wel wat voor terug krijgen.
meer info vind je hier.
https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-ond ... met-ziggo/
groetjes

yvo78
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2010 11:44

Re: bellen naar Ziggo

Ongelezen bericht door yvo78 »

Ja slaat echt nergens op!!
Ik ben helaas wel Ziggo klant maar heb geen vaste telefoonlijn.
Dubbel zo duur uit dus, 0,10ct per minuut en mobiele kosten :(
En ik snap ook niet dat ze het nog "klantenservice " durven te noemen., erg weinig service naar mijn menig!!

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: bellen naar Ziggo

Ongelezen bericht door SirPeter »

Tja moet je maar een ziggo telefoon abo nemen. Zie het probleem niet. Het is een service die zij bieden aan haar Ziggo telefoon klanten.
Ik vind het heel erg logisch en niets discriminatie an. Als het discriminatie is dan moet je naar de politie gaan en aangifte maken. Of naar zo'n "meldt discriminatie" nummer bellen.

Tassadar
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:42

Re: bellen naar Ziggo

Ongelezen bericht door Tassadar »

Ik zou sowieso nooit de klantenservice bellen. Ik stuur altijd een e-mail. Dat heeft de voordelen dat het niks kost en dat de antwoorden die je krijgt, zwart op wit staan.

gabber28
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 apr 2006 00:56

Re: bellen naar Ziggo

Ongelezen bericht door gabber28 »

Tassadar schreef:Ik zou sowieso nooit de klantenservice bellen. Ik stuur altijd een e-mail. Dat heeft de voordelen dat het niks kost en dat de antwoorden die je krijgt, zwart op wit staan.
Meestal komt er een niets zeggend antwoord retour.
Als je al iets terug krijgt.
Met de mededeling om toch maar vooral te bellen (spek de ziggo kassa)Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met de Klantenservice van Ziggo (0900-1884, 10 eurocent per minuut). Onze medewerkers helpen u dan verder.
En als klap op de vuurpijl een naam eronder die never nooit te bereiken zijn.
Als je belt heten ze tegenwoordig allemaal Janssen.(ook toevallig)

Gesloten