LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bijwerken van website bij Mijndomein wordt duurder

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
MarleenT

Bijwerken van website bij Mijndomein wordt duurder

Ongelezen bericht door MarleenT »

Hallo,

Ik ben al een aantal jaren klant bij Mijndomein. Ik heb het meest simpele pakket voor mijn website omdat ik op die manier mijn kosten laag probeer te houden. Nou funtioneert van de een op de andere dag het programma wat ik gebruik om mijn website bij te werken niet meer. Mijndomein zegt dat het aan cookies ligt of mijn browser maar inheb het in verschillende browsers geprobeerd op verschillende apparaten en het werkt nog steeds niet. Vervolgens zeggen ze dat ik dan een duurder pakket moet nemen. Mag mijndomein mij op die manier dwingen tot een duurder pakket? Nu kan ik mijn website niet meer bijwerken wat ik erg vervelend vindt voor mijn klanten. Als je ergens een abonnement koopt mogen ze dan zomaar zeggen dat je een duurdere moet nemen of dat je pech hebt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,
MarleenT

berndv

Re: Bijwerken van website bij Mijndomein wordt duurder

Ongelezen bericht door berndv »

MarleenT schreef:Hallo,

Ik ben al een aantal jaren klant bij Mijndomein. Ik heb het meest simpele pakket voor mijn website omdat ik op die manier mijn kosten laag probeer te houden. Nou funtioneert van de een op de andere dag het programma wat ik gebruik om mijn website bij te werken niet meer. Mijndomein zegt dat het aan cookies ligt of mijn browser maar inheb het in verschillende browsers geprobeerd op verschillende apparaten en het werkt nog steeds niet. Vervolgens zeggen ze dat ik dan een duurder pakket moet nemen. Mag mijndomein mij op die manier dwingen tot een duurder pakket? Nu kan ik mijn website niet meer bijwerken wat ik erg vervelend vindt voor mijn klanten. Als je ergens een abonnement koopt mogen ze dan zomaar zeggen dat je een duurdere moet nemen of dat je pech hebt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,
MarleenT
waarom functioneert het niet meer, en welke melding krijg je? Welk programma gebruik je om je website te onderhouden? Heeft mijndomein zelf iets veranderd aan de pakketten? Of is er een update geweest van de software die je zelf gebruikt?

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Werkt het toevallig via PHP?

Veel hosting aanbieders (TransIP en XS4ALL toevallig nagenoeg tegelijk) hebben onlangs een oude versie van PHP uitgeschakeld en "jouw" software moet dit uiteraard wel ondersteunen.

Je informatie is zo summier dat niemand echt wat kan zeggen wat er aan de hand is en gezien het niet werkt is dit waarschijnlijk de oorzaak van een update bij Mijn Domein, de vraag is of een duurder pakket (met hun hosting erop) dan iets gaat oplossen. Mogelijk bieden ze een VPS oplossing aan zodat je zelf een oude versie van PHP o.i.d. kan draaien.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Of je zet er zelf een nieuwere versie van Joomla , Wordpress (die werkt zelfs zichzelf bij) oid op. Daar heb je mijndomein helemaal niet voor nodig en werkt op het goedkoopste hosting abonnement.
Gebruik je nu een CMS ? Wat voor iets ?

Gesloten