| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bizarre opzegging Ziggo
Bizarre opzegging Ziggo
Ik heb mijn abonnement bij ZIGGO (@HOME) opgezegd per 1 december 2008. Nu blijkt vandaag het internet- en telefoonabonnement per direct stopgezet te zijn omdat iemand de VERKEERDE datum heeft ingevoerd bij ZIGGO.
In plaats van 31-11-2008 is er 31-11-2007 ingevoerd. Dit kan niet hersteld worden en indien ik weer telefoon wil dien ik volgende week terug te bellen. Er wordt ijskoud gereageerd en daar heb je het maar mee te doen. Iemand nog tips?
Re: Bizarre opzegging Ziggo
Klacht hierover indienen via schriftelijk aangetekende brief met ontvangstbevestiging.
Daarbij aangeven dat u, mocht Ziggo e.e.a niet herstellen binnen 10 werkdagen u dit als een klacht deponeert bij Consuwijzer.nl
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
Tevens verzoekt u om restitutie van de abonnementsgelden mocht Ziggo er binnen deze termijn niet in slagen de verbinding te herstellen op grond van:
Mocht e.e.a. niet gerealiseerd worden kunt u alsnog via Geschillencommissie restitutie abonnementsgelden eisen.
Daarbij aangeven dat u, mocht Ziggo e.e.a niet herstellen binnen 10 werkdagen u dit als een klacht deponeert bij Consuwijzer.nl
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
Tevens verzoekt u om restitutie van de abonnementsgelden mocht Ziggo er binnen deze termijn niet in slagen de verbinding te herstellen op grond van:
Kopie brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren.Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
Mocht e.e.a. niet gerealiseerd worden kunt u alsnog via Geschillencommissie restitutie abonnementsgelden eisen.
Ik zou dan maar ook gelijk alle schade ontstaan door deze blunder in rekening brengen, want ze komen er telkens veel te goed van af.Mocht e.e.a. niet gerealiseerd worden kunt u alsnog via Geschillencommissie restitutie abonnementsgelden eisen.
Tot nu toe verschillende malen contact gehad met Ziggo. Uiteindelijk zeer correct teruggebeld door de klantenservice. Internet doet het weer, email niet. Het telefoonnummer opnieuw activeren duurt minimaal een WEEK. Schandalig dat zoiets kan.
Hopeloos. Ik kan me voorstellen dat u enorm baalt.