LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Borg modem UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: Borg modem UPC

Ongelezen bericht door Gast »

En dan zelf zo'n fout maken. Wat ben ik dom.
hebt is natuurlijk fout.
moet 'heb' zijn.

nala

Ongelezen bericht door nala »

nee hoor kevin er is geen agressie. Deze gast is alleen van mening dat UPC helemaal geweldig is. Nu deze knul het niet kan winnen probeert hij op de upc manier te converseren.

nala

en gast het onderwijs bestaat uit meer vakken dan alleen nederlands.
ooit gehoord van native speakers?

Blaf...

Ongelezen bericht door Blaf... »

No en :?:

Gast

Het is wel weer genoeg geweest.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

:) Dag Nala,
Laat je door gast niet weerhouden. Een prima zaak dat je van de problemen met een bijna malafide bedrijf je hobby maakt. Licht vooral ook in: Ook Dat Nog, Klaagbus.nl, de Consumentenbond en andere consumentenorganisaties. Sukses, Ton.

nala

ik was nu niet van plan om al die programma's af te lopen. In eerste instantie ben ik aan het inventariseren hoevel mensen met soort gelijke problemen en klachten er zijn. Ik kan je verzekeren dat het al een aardige stapel wordt. Daarnaast bewandel ik een aantal andere wegen.

Kevvin

Ongelezen bericht door Kevvin »

Wat ben jij raar bezig Ton, mag niemand meer een beetje gezonde kritiek op elkaar hebben. Hierbij wil ik Nala niet afkraken, maar bij het minste kritiek op elkaar kom jij de hoek weer omzeilen!

Gast

Ik vind, dat je ieder probleem apart moet bekijken.
Tuurlijk gaan er dingen fout waar mensen werken.
Maar om nou meteen te zeggen, dat ze dom zijn en zo, vind ik zelf eigenlijk best laag en getuigt niet echt van welwillendheid om tot een oplossing te komen.
Meteen schreeuwen is geen optie.

nala

lieve gast,

ik ben de laatste die schreeuwt of onbeschoft wordt tijdens een telefoon gesprek maar met UPC tot een oplossing komen is onmogelijk! Deze mensen willen rekken nog sturen en zodra je een naam vraagt gooien ze de telefoon erop. Ik heb zeggen en schrijven 1 supervisor aan de telefoon gehad die mij vertelde dat wat hier gebeurde alles behalve correct was. Petje af voor deze man. Ook zijn naam is genoteerd en zal ook zeker positief gebruikt worden indien nodig.

robertpnl

Ongelezen bericht door robertpnl »

Nala (en de rest)

Er is toch al een club/vereniging die zich inzet voor problemen van consumenten met UPC/Chello? Ik weet alleen niet hoe zij heten.

nala

dat klopt robert. Er zijn er meerdere. Vanuit mijn vakgebied probeer ik ze nu aan te pakken (dit om de ervaring die ik zelf met UPC heb) en als andere mensen daar ook hun voordeel mee kunnen doen zijn ze welkom.

robertpnl

Ongelezen bericht door robertpnl »

:? Je probeert m.b.v. je vakgebied andere belangenverenigingen aan te pakken? Daar moet je wat meer over vertellen.

Heb je een website o.i.d.? Als je tips hebt, kan je overwegen die op een website plaatsen.

nala

nee robert ik wil upc aanpakken en hoe meer mensen dat doen hoe beter

nala

en idd. robert als ik het zo terug lees lijkt het wel of ik de belangenverenigingen aan will pakken. Dat is dus echter absoluut niet de bedoeling. Deze mensen leveren prima werk. Het probleem is alleen dat UPC hardnekkig is.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

:wink: We zullen wat aan elkaar moeten wennen Kevvin. Denk maar zo, dat als het in het begin slecht gaat, het later meestal goed wordt. Groetjes, Ton.

annanas

Ongelezen bericht door annanas »

Bij valt het nog mee met upc.
29 februari mijn modem op moeten sturen ( hier halen ze hem niet op).
Daarna hebben ze nog 1x een maandtermijn afgeschreven ,wat ik direct terug gehaald heb.( anders kan je er maanden op gaan zitten wachten).
Daarna heb ik 1x gebeld waar mijn borg bleef,ik moest 12 april terug bellen .....Heb ik gedaan en toen werd me verteld ( na een uur aan de lijn hangen)dat het binnen 2 weken gestord zou worden.
Eerlijk gezegd had ik daar niet echt vertrouwen in.
Wat schetst mijn verbazing afgelopen zaterdag was het al gestord.
Ik moet zeggen ben hoogst verbaast dat het nog zo soepel is gegaan.

anna

Rama

Ongelezen bericht door Rama »

Is er misschien iemand die mij het bezoekersadres kan vertellen in Capelle a/d IJssel. Met surfen op het internet heb ik het niet gevonden, alleen maar een postbusnummer.

AA

Ongelezen bericht door AA »

Ik ben HARD op zoek naar WELKE belangenvereniging dan ook die maar IETS met UPC van doen heeft, vandaag heb ik uitgekozen om alles en iedereen af te zoeken (consumentenbond, Radar, Kassa etc etc) want ik word er zo moe van van die UPC. op 26 november 2003 lever ik keurig mijn modem in bij de Chellowinkel in Almere omdat ik ga verhuizen en over wil op ADSL zodat ik van die kl&*@$^)#*&zakken af ben en na tig telefoontjes, beloftes en valse informatie heb ik NOG mijn borg niet terug... als iemand weet waar ik ACCUUT help kan vinden GRAAG.

Gast

0900-1580 :twisted: :P

Gesloten